Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippino food in Belgium

Gestart door stip66, zaterdag 26 september 2009, 09:28:37

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Citaat van: Rich op vrijdag  4 december 2009, 11:38:26
Tafeltje voor 4 gereserveerd voor morgenavond. Ben is benieuwd.

Hoe laat ? Dan kom ik ene drinken, woon 300 meter verder....

Rich

Ik ben daar met mijn  2 dochters en mijn zoon rond 19.30 -  20.00. Tof, kom maar af. Zal alvast een pint voor je klaarzetten.  :cheers:
Rich de Nederbelg.

Rich

Ben gisterenavond dus gaan eten bij in Angels eetcafé  en het was héél goed.

We hadden wat beef, kip met noedels, veel groenten, vis enz en het was allemaal lekker.

Later op de avond kwamen er nogal wat Filipino's en filipina's de zaak binnen, en de sfeer zat er vlug in. Ik ben wel bijna doof van de karaoke en het gekwebbel, maar voelde me weer helemaal thuis als jullie begrijpen wat ik bedoel  :lachen: :happy:

De eigenares kwam er ook even bijzitten na het eten en bood iets te drinken aan, hebben tof zitten kletsen.

Onze vriend Stipp66 kwam dan ook binnen.  Ik kende hem van het forum hier en we hebben een heel toffe babbel gehad over onze belevenissen van de laatste maanden op de Filipijnen.

Gaan we zeker nog is overdoen.  Hier wat foto's van gisteren.

Met mijn drie kinderen.


Zicht in de zaak.


Karaoke/videoke..............ze kunnen nier zonder hé


Op de foto met Peter / Stip66


Toffe avond...voor herhaling vatbaar. 

Heb een idee, en ga dat spoedig hier posten.
Rich de Nederbelg.

stip66

Citaat van: Rich op zondag  6 december 2009, 14:36:11
Heb een idee, en ga dat spoedig hier posten.

Strange, heb hetzelfde idee in gedachten, niet te lang wachten voor de post Rich....

Miiss lukt het nog voor het jaareinde ?????

Digos


We gaan vanavond eens kijken, luisteren en proeven van wat hier allemaal geschreven word.....asawa is jarig.

De 30 C° zullen we wel moeten missen denk ik  :haha:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Digos

#15
Zeer leuke avond gehad en bij het binnen komen werden we heeel vriendelijk ontvangen en het leek wel of we er al jaren kwamen en het ijs was zeer vlug gebroken.

Om zeven uur hadden we de hele zaak nog voor ons alleen, maar dat zou vlug veranderen.

Nog geen 5 minuutjes binnen en de kaart verscheen al en er werd van alles besteld in hun taaltje.....ik heb de kaart niet kunnen bekijken  :floet:

De kareoke hadden ze ondertussen al aangezet en vermits we toch de hele zaak voor ons hadden.....maar een paar nummertjes ten berde gebracht.

De mix schotel met loempiaatjes is een aanrader als hapje bij het aperitief. Al vlug kwam er nog volk  :smiley-philippines: binnen, ook een classmate van Irene van de Nederlandse les en er werd duchtig op los gekwebbeld en gezongen en de decibels stegen met de minuut.

Allé samen gegeten en het was lekker en meer dan genoeg.....Filippijns......vlees ook goed doorbakken, en het buikje zat gauw dik gevuld.

Stip66 viel ook nog met de deur in huis en het was een aangename kennismaking, en er werden vele herinneringen en ervaringen uitgewisseld  :thumb:

Hier enkele indrukken van onze avond.....




Irene met haar classmate
















Overal vond je die stickertjes terug, maar net als in de phils werd er hier lustig op los gepaft.




Irene met até Alicia de eigenaar een zeer wijze vrouw en kan't heel goe uitleggen.




Stip66 en Digos


Al bij al een zeer onbezorgde en leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: Digos op donderdag 10 december 2009, 13:06:10

Irene met até Alicia de eigenaar een zeer wijze vrouw en kan't heel goe uitleggen.


Ja ja Digos da's waar  :lachen: :lachen: vriendelijk madammeke.
Rich de Nederbelg.

stip66

Voor diegenen die toch niets in gedachten hadden.



:denk:

Tank

Wel handig zo'n aankondiging zonder erbij te vermelden waar het plaatsvind.

stip66

Citaat van: Tank op maandag 14 december 2009, 10:45:15
Wel handig zo'n aankondiging zonder erbij te vermelden waar het plaatsvind.

Je hebt gelijk, maar als je even naar boven scrolt, vindt je het adres.....