Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippino food in Belgium

Gestart door stip66, zaterdag 26 september 2009, 09:28:37

Vorige topic - Volgende topic

ladgar

Citaat van: Rich op vrijdag 11 december 2009, 00:16:51
Citaat van: Digos op donderdag 10 december 2009, 13:06:10

Irene met até Alicia de eigenaar een zeer wijze vrouw en kan't heel goe uitleggen.


Ja ja Digos da's waar  :lachen: :lachen: vriendelijk madammeke.

Alicia heeft reeds lang ervaring .

Zij was vroeger de uitbaatster van de bar Butterfly , bekend van het boek 'Ze zijn zo lief meneer ' van Chris de Stoop,
haar zuster Lea baatte toen de 'Nice and Easy' uit op het Koninckplein

stip66

Op 13 februari is er eveneens ter gelegenheid van Valentine een actie bij Angeles cafe in A'pen

Eat as much you can voor â,¬ 12 pp ( dacht ik ), vanaf 18 uur.

Reservatie gewenst op het GSM nummer van Alicia of Maria om te voorkomen dat de zaak gelijk vol zit  :lachen:

stip66

Nog iemand interesse voor de 13de ? Heb weinig zin om daar alleen als bleekscheet te zitten :-)

Digos


Ik kijk morgen men uren nog eens na voor volgende week zaterdag.

In het slechtse geval is het werken tot 19.00h en kunnen we rond 20.00h daar zijn in het beste geval.

Wat wel wat minder is........is dat wanneer het "eat as much you can" er misschien niks meer over is al we aankomen  :lachen:

Laat je nog iets weten.

O0

 
LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: stip66 op woensdag  3 februari 2010, 22:24:41
Nog iemand interesse voor de 13de ? Heb weinig zin om daar alleen als bleekscheet te zitten :-)

Zou erg graag komen Peter, maar uitgerekend volgend weekend moet ik zaterdag en zondag werken. Jammer.
Rich de Nederbelg.

Carpie

Ja, ik zou het ook wel leuk vinden maar ik werk ook op zaterdag, trouwens, zijn de opendeurdagen dan van mijn winkel dus geraak ook niet weg.

Had wel graag al eens een filipijnse maaltijd genuttigd vooralleer volgende maand te vertrekken  :thumb:

grtz

Jo

stip66

Citaat van: Digos op woensdag  3 februari 2010, 23:15:16

Wat wel wat minder is........is dat wanneer het "eat as much you can" er misschien niks meer over is al we aankomen  :lachen:


Ik moet ook tot 19 uur werken, kzal wel duidelijke instructies geven dat niet alles op moet in 5 minuten  :lachen:

stip66

Bij deze enkele foto's van gisteren voor diegenen die er niet bij konden zijn

Jullie zullen oa Digos & Irene en Phille herkennen.

( Lekker ) Eten in overmaat, chaos, lawaai, sigarettenrook, karaoke,..... kortom ik voelde me weer 12.000 Km verder....

















Digos


Ha ha ha

Citaat( Lekker ) Eten in overmaat, chaos, lawaai, sigarettenrook, karaoke,..... kortom ik voelde me weer 12.000 Km verder....


nie moeilijk met een tafel Turken naast je  :lachen:

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Leuke foto's  :thumb: 

Volgende keer hoop ik er ook bij te zijn,..............ik geef een toernee general,...allez ik bedoel voor de forumleden hé  :lachen: Die turken roken toch alleen maar  :smileyemoticonsjointom0:

:daag:
Rich de Nederbelg.