Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

goedkoop vliegen naar Manila

Gestart door Willy, zondag 14 augustus 2011, 10:18:03

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Herbie op dinsdag 21 augustus 2012, 12:22:16
Ja inderdaad maar door transit moet er niet buiten, geen bagage pickup ook. Rechtstreeks geboekt Brussel-Cebu. Moet zijn dat Qatar samen werkt met Philippines Airline.
Tiens, moet je niet van terminal veranderen? M.a.w. wel even buiten om het (gratis) shutteltje te nemen?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Luke

Citaat van: Herbie op dinsdag 21 augustus 2012, 12:22:16
Ja inderdaad maar door transit moet er niet buiten, geen bagage pickup ook. Rechtstreeks geboekt Brussel-Cebu. Moet zijn dat Qatar samen werkt met Philippines Airline.

Dat zie ik niet goed zitten. Qatar komt aan in NAIA-1 en Cebu Pacific zit in NAIA-3.
Ga je de landingsbaan oversteken te voet??  :ikkeniebegrijp:

vvjoris

Citaat van: Luke op dinsdag 21 augustus 2012, 14:42:22
Citaat van: Herbie op dinsdag 21 augustus 2012, 12:22:16
Ja inderdaad maar door transit moet er niet buiten, geen bagage pickup ook. Rechtstreeks geboekt Brussel-Cebu. Moet zijn dat Qatar samen werkt met Philippines Airline.

Dat zie ik niet goed zitten. Qatar komt aan in NAIA-1 en Cebu Pacific zit in NAIA-3.
Ga je de landingsbaan oversteken te voet??  :ikkeniebegrijp:

Herbie gaat met Qatar naar MNL en stapt daat over op Philippine Airlines, en da's NAIA-2 dacht ik. Dus toch het shuttelke?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Herbie

Kan wel zijn maar onderbegeleiding  :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Gago

Een eeuwigheid geleden dat ik nog wat poste op die forum !!

Ik heb vorige week geboekt bij Joker om met de Asawa terug naar de Filippijnen te gaan. Voor 670 euro de man.
We vliegen via Etihad, Brussel - Manila met 1 tussenstop. vertrek 25oct tot 26 nov.

De Promo's zijn nog tot 15 september denk ik, dus wees snel ;)

groetjes

ganda

Citaat van: Gago op woensdag  5 september 2012, 17:44:46
Een eeuwigheid geleden dat ik nog wat poste op die forum !!

Ik heb vorige week geboekt bij Joker om met de Asawa terug naar de Filippijnen te gaan. Voor 670 euro de man.
We vliegen via Etihad, Brussel - Manila met 1 tussenstop. vertrek 25oct tot 26 nov.

De Promo's zijn nog tot 15 september denk ik, dus wees snel ;)

groetjes

:thumb: :thumb: :thumb:  :applaus: :applaus: :applaus:

Bedankt voor de tip Gago, morgen om 10h00 gaan we boeken.

:thankyoufw5:

kulay

nog enkele euro's goedkoper: e-ticket rechtstreeks boeken op www.etihadairways.com ....
zelfde vluchten, nog iets goedkopere prijzen (enkele euro's, afhankelijk van de dollarkoers)
en geen dossierkosten.

Adobo

Vorige week ook geboekt bij Joker met Etihad. 3weekjes naar huis, yay  :happy:

vvjoris

Citaat van: Gago op woensdag  5 september 2012, 17:44:46
Een eeuwigheid geleden dat ik nog wat poste op die forum !!

Ik heb vorige week geboekt bij Joker om met de Asawa terug naar de Filippijnen te gaan. Voor 670 euro de man.
We vliegen via Etihad, Brussel - Manila met 1 tussenstop. vertrek 25oct tot 26 nov.

De Promo's zijn nog tot 15 september denk ik, dus wees snel ;)

groetjes

Als je met Ethad naar MNL vliegt, en je neemt dan PAL, Ceb Pac of Airphil Express naar Cebu, moet je dan bij het terugkeren 2 keer (CEB & MNL) terminal fee betalen?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Citaat van: vvjoris op donderdag  6 september 2012, 02:25:56
Citaat van: Gago op woensdag  5 september 2012, 17:44:46
Een eeuwigheid geleden dat ik nog wat poste op die forum !!

Ik heb vorige week geboekt bij Joker om met de Asawa terug naar de Filippijnen te gaan. Voor 670 euro de man.
We vliegen via Etihad, Brussel - Manila met 1 tussenstop. vertrek 25oct tot 26 nov.

De Promo's zijn nog tot 15 september denk ik, dus wees snel ;)

groetjes

Als je met Ethad naar MNL vliegt, en je neemt dan PAL, Ceb Pac of Airphil Express naar Cebu, moet je dan bij het terugkeren 2 keer (CEB & MNL) terminal fee betalen?

Ja, klopt helemaal. Bij de eerste binnenlandse vlucht betaal je het lagere tarief en in Manilla of Cebu het duurdere internationale tarief. Maar dacht dat tegenwoordig de internationale airporttax al in de ticketprijs was verwerkt en dat men ook bezig was dit te doen voor de domestic airporttax. Ik heb de ontwikkelingen niet helemaal bij gehouden, dus misschien kan iemand anders dit nog aanvullen of corrigeren.