Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Belgische keuken in Manila

Gestart door stip66, maandag 5 oktober 2009, 06:41:34

Vorige topic - Volgende topic

buizesmurf

http://www.newhorizonhotel-manila.com/ppc/offer01-google-newhorizon.php?gclid=CL6pvPnosZ0CFYctpAodRC7fig#facilities

Dacht dat dit hotel ook gerund word door Belgen.Al is het al een paar jaar geleden dat ik geweest ben.Stonden toen toch een paar ,Belgische gerechten, op het menu.Mischien dat er meer recentelijk forumleden daar gelogeerd hebben voor meer up to date informatie.
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

buizesmurf

Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Mawibata





Zoals beloofd hebben we de proef op de som genomen.

Samen met Stip66 & asawa zijn we'r gaan eten.







De steak Roquefort was gebakken zoals ik het gevraagd had.

Hij was mals en smaakte lekker, carabao of niet  :lachen:

Enige -.  was het lange wachten, maar ter compensatie kregen we een gratis drankje aangeboden.    :thumb:

Het wachten was niet erg vermits we elkaar heel wat te vertellen hadden.   :blahblah:     :blahblah:

Ook enige   :belgiesmiley:  waren aanwezig. Eentje verstond ik nauwelijks, lag dat aan al 6 jaar in de  :smiley-philippines:  of aan de   :fles:

De dames van de Juri's hadden in elk geval heel wat meer om het lijf, dan destijds op de eerste/oudere foto's op hun website.




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Amice

CitaatDe dames van de Juri's hadden in elk geval heel wat meer om het lijf, dan destijds op de eerste/oudere foto's op hun website.

De "uniforms" worden steeds door de "eigenaresse" uitgezocht.
Overigens hebben die dames van weleer wel de juridische strijd aangebonden met hun werkgever waardoor ze nu ex werkneemsters zijn, hoe en of dat al afgelopen is weet ik niet.

Die foto van uw allen zal ongetwijfelt in de oktober editie verschijnen. Bij nieuwe gasten staan ze dan ook volgens filippijns gebruik gelijk klaar met het fototoestel. Kwestie van simpel tellen dus.

CitaatEnige -.  was het lange wachten, maar ter compensatie kregen we een gratis drankje aangeboden.

lang wachten= meer drinken= meer omzet=meer winst -/-1 gratis drankje. Bekende juris formule,waardoor er al vaste klanten zijn weggelopen die ca. 20-30 duizend per maand daar verteerden.

Ieder zijn meug nietwaar.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata



@ Amice : uit de teneur van je antwoorden meen ik te kunnen afleiden, dat je er niet meer tot het cliƫnteel behoort.

Voor mij was het een eerste kennismaking.

Zou het mij niet bevallen zijn, had ik het hier ook gemeld.    :jajaja:

Wat betreft het wachten, honger is de beste saus.    :happy2:

Ik weet niet hoelang je er niet meer geweest bent, maar .  .  .  .  .  . Things can change.



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

en voor diegenen die toch moesten honger gekregen hebben, bij deze de offerte


Amice

CitaatThings can change.

Maar bij juris nooit ten goede.
Want die kerel heeft een stalen plaat voor z'n kop waar aagje M nog niet door heen kan komen.  :jajaja:

De prijs/ kwaliteit staat in de offerte geenzins in verhouding maar dat is al langer bekend.

Ik ben de beroerste ook niet en heb nog een leuke slogan voor ze en het dekt de lading ook nog.

JURIS is er niet voor U........U bent er voor Juris.


:floet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

stip66

Citaat van: Amice op maandag 12 oktober 2009, 02:28:47
CitaatThings can change.

Maar bij juris nooit ten goede.
Want die kerel heeft een stalen plaat voor z'n kop waar aagje M nog niet door heen kan komen.  :jajaja:

De prijs/ kwaliteit staat in de offerte geenzins in verhouding maar dat is al langer bekend.

Ik ben de beroerste ook niet en heb nog een leuke slogan voor ze en het dekt de lading ook nog.

JURIS is er niet voor U........U bent er voor Juris.


:floet:

Uuummm, misschien had je een slechte dag Amice ?
Als ik iemand uitnodig en aanbeveel, ben ik heel kieskeurig qua prijs/ kwaliteit.

Ik kan je verzekeren dat alles pico bello was en tja dat drankje meer of minder maakt ook niet uit.
Mijn asawa kon genieten van de Kriek en ikke van enkele extra pinten  :lachen:

Trouwens, ik ben niet de enige die hier beaam dat alles in verhouding was denk ik....

Amice

Dan moet het al een slecht jaar geweest zijn, temeer daar ik iemand altijd eerst het voordeel van de twijfel geef alvorens een uitgesproken mening te hebben.

Een 300 grams biefstuk kost een straat verder slechts 495,00 en smaakt daar goed, zelfs zonder lang te wachten.

Om nu je klanten langer te laten wachten om A. meer omzet te maken en B je biefstuk lekkerder te laten smaken vanwege de honger die ze hebben om vervolgens C een veel te hoge prijs voor die maaltijd te rekenen en D dan ook nog te zeggen kijk eens hoe goed wij zijn, gaat mij per saldo te ver.


CitaatTrouwens, ik ben niet de enige die hier beaam dat alles in verhouding was denk ik....
Daar dien ik dan toch van repliek te dienen want ik ken er genoeg zoniet velen die er niet meer komen omdat ze besodemietert werden. Waaronder KLMers.
Dien aangaande kunt u aldus op uw beurt wachten.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

stip66

Ben jij van Nederlandse afkomst Amice, kan ik namelijk niet opmaken uit je profiel  :ikkeniebegrijp: