Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Belgische keuken in Manila

Gestart door stip66, maandag 5 oktober 2009, 06:41:34

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op zondag 24 augustus 2014, 13:56:29
Je hebt gelijk  Cosyns Guy , die humor snappen wij niet, Niemand op de hele wereld trouwens niet.
Maar dat maakt toch niks uit neem ik aan?
Daarom zijn jullie evengoed wel aardige mensen! :lachen:



Nee hoor,maakt totaal niks uit en maakt ons uniek,de humor dan....  :biggrinn:

janvanderijt

Citaat van: stip66 op maandag  5 oktober 2009, 06:41:34
Hey, ik wou mijn asaw uitnodigen in een Belgisch restaurant in Manila.
Had een poging gedaan om gisteren steak met groene pepersaus te maken, maar de " steaks " waren schoenzolen van Mister Minute  :lachen:

Indien geen restaurant bekend, enig idee waar ik ECHTE biefsteak kan vinden in Manila ??

Uuuumm, indien mogelijk ook een adres waar Roquefortkaas en room te verkrijgen, heb me zot gezocht, doch zonder resultaat  :ikkeniebegrijp:

Frieten heb ik reeds, jongens 5 pakskes van 200 gram  :biggrinn:


als je hier vlees koopt op de markt of zo moet je het eerst een dag of 4 in de koelkast laten rusten
sterven en dan pas verwerken dan heb je een mals stukje vlees

Amice

 :denk: Na 4 dagen is het dan al double dead en kun je het beter weggooien met maden en al.  :jajaja:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

Citaat van: Amice op maandag 25 augustus 2014, 04:19:11
:denk: Na 4 dagen is het dan al double dead en kun je het beter weggooien met maden en al.  :jajaja:


dan moet je een fatsoenlijke koelkast kopen want hier werkt het perfect :lachen:

Amice

Beter maar vlees kopen bij de slager in de supermarkt waar het gekoeld is en de vliegen er al niet de hele dag op hebben gezeten.

De koelkasten en vriezers werken uitstekend hier :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

 O0

In Cebu City is er de Eurohub met voornamelijk belgisch gericht eten (naast de Pinoy food natuurlijk).
Veel goed, zelf gemaakt gebak  :cake: en natuurlijk frieten (met vanalles erbij te verkrijgen, ook steak).
Gebak, taarten voor verjaardagen en huwelijken kun je er op bestelling ook laten maken.

Verder kun je er biljarten, biertjes drinken en Vlaams praten met de Belgische "uitbaatster".Zij spreekt overigens vloeiend Cebuano, zelfs beter dan haar Vlaams.

:daag: :cheers:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).