Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Gunstige prijzen ? ?

Gestart door Mawibata, maandag 5 september 2011, 08:16:07

Vorige topic - Volgende topic

innka3

bij al die vliegsite's  kan de prijs verschillen per dag,bvb als je gister een prijs ziet kan de zelfde dag/tijd morgen een andere prijs hebben .ze weten priecies wat je gezocht hebt, :denk:  daarom verwijder ik altijd de cookies via internetopties. dan zie je zoweer de eerste prijzen.  :jajaja:

tjenn

Citaat van: Ronny55 op dinsdag  6 maart 2018, 00:24:08
Wanneer moet je boeken? Te vroeg boeken  is ook niet goed , te laat is ook niet goed. Je moet echt de kat uit de boom kijken. Zeker 1x per week eens even checken. Zelf had ik eind vorig jaar een vlucht geboekt met "Cathay" MNL- BRU voor 2/5/18. 1012 $ . gezien de korte reisduur vond ik het Ok, alle andere maatschappijen die gunstiger waren hadden 23 u + als reisduur , dat is voor mij niet kunnen. Deze week zie ik "Etihad" MNL - BRU. 627 $(+/- 500 euro) met op, 18h50 en terug 19h15 . 385$ beterkoop dan wat ik geboekt had . Heb dan maar de 150$ kosten voor annuleren en geboekt bij Etihad.....Toch een dikke 200$ bespaard . Het is het goedkoopste Ticket ooit  :smiley-philippines: naar  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: ooit....Ik vlieg minimum 1x/jaar. Zelf met de 150$ boete erbij, nog het goedkoopste. Daarbij wil ik even aanhalen dat de reizen roundtrip   :smiley-philippines:  -->  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: altijd duurder waren dan andersom. Roundtrip   :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: -->  :smiley-philippines:

PS. Intussen is de prijs al weer met 50$ omhoog gegaan .....Maar nog heel gunstig (+/- 520 Eur)
Amai heel goedkoop en ik die dacht dat de prijzen vanuit Manila naar Brussel bijna het dubbele was dan omgekeerd.

Herbie

Citaat van: innka3 op woensdag  7 maart 2018, 06:10:47
bij al die vliegsite's  kan de prijs verschillen per dag,bvb als je gister een prijs ziet kan de zelfde dag/tijd morgen een andere prijs hebben .ze weten priecies wat je gezocht hebt, :denk:  daarom verwijder ik altijd de cookies via internetopties. dan zie je zoweer de eerste prijzen.  :jajaja:

Dat klopt innka3. Pc, tablet, smartphone. Kan zelfs heel andere prijs weergeven. Op smartphone krijg je soms nog 10 :eu: korting, maar niet bij al de maatschappijen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.