Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Parkeerplaats Zaventem

Gestart door westhoek, woensdag 9 november 2011, 16:15:17

Vorige topic - Volgende topic

westhoek

Ik heb zonet een reservering gedaan op http://www.parkingzaventemluchthaven.be/quick-parking/
Eerste keer ik dat doe, omdat de prijzen van parkeren aan Zaventem zelf ontzettend duur zijn. Ik stootte vandaag op vermelde website. Deze parking is iets verder afgelegen en daardoor goedkoper. Ze rijden met een busje tussen parking en luchthaven. Ik betaal 96 Euro voor de parking voor 12 dagen. Heb ik meteen de auto als ik trugkom, want op 06/12 zal het wat kouder zijn, en heb geen zin in trein/bus wat ik vroeger deed.

Kan interessant zijn voor de Nederlandse vrienden dit vanuit Brussel willen vertrekken.

Johan En Elvie

Voor ons is dit niet nodig, wij wonen nu juist rechtover het klein stationnetje in Erpe-Mere, de trein stopt aan onze deur.
Last hebben wij hier totaal niet van, het is een enkel spoor en alle treinen stoppen hier zodat het lawaai heel beperkt is, het enige wat we horen is het optrekken van de trein
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

westhoek

Citaat van: Johan En Elvie op woensdag  9 november 2011, 18:18:29
Voor ons is dit niet nodig, wij wonen nu juist rechtover het klein stationnetje in Erpe-Mere, de trein stopt aan onze deur.
Last hebben wij hier totaal niet van, het is een enkel spoor en alle treinen stoppen hier zodat het lawaai heel beperkt is, het enige wat we horen is het optrekken van de trein

Is voor mij ook zo erg niet, enkel de bus naar Halle is wat storend, de trein vanaf Halle is rechtstreeks, op 20 minuutjes sta je er.
Heen vind ik niet zo erg, enkel terug is het zo een sleur, daarom deze keer eens de auto parkeren.

infas

Ik heb die parking deze zomer ook gebruikt en was er tevreden over.
Niet lang moeten wachten op het busje.

westhoek

Citaat van: infas op vrijdag 11 november 2011, 13:09:23
Ik heb die parking deze zomer ook gebruikt en was er tevreden over.
Niet lang moeten wachten op het busje.
Ach bedankt !
Geef je dan de sleutels af van je wagen ? Want meedoen op verlof is ook kans op verlies. En bij terug, moet je die bellen voor de bus las ik ?

infas

ja, je geeft je sleutels al en zij parkeren uw auto.
eens je uw valiezen vast hebt kan je ze bellen.
Ze halen u op in de vertrekhal en niet in de aankomsthal.