Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Reishulp gevraagd

Gestart door shevrel, donderdag 17 november 2011, 17:50:29

Vorige topic - Volgende topic

shevrel

Beste Forum vrienden al een geruime tijd ben ik een actief lezer  ... graag zou ik wensen te weten te komen waar ik in de buurt van paraƱaque of sucat of de plaats alabang kan verblijven om te slapen en hoe het beste vanuit de luchthaven van Manilla mij te verplaatsen naar deze voor genoemde plaatsen  .. in April 2011 zou ik daar willen blijven voor 1 week en dan verder  het land willen bezien voor 4 weken  is er ook iemand die ervaring heeft of eventueel tips over de plaats Kalibo dicht bij Boracay .. boracay zelf lijkt me te druk bezaait met toerisme

Amice

 :welcome:
Het beste is om een (gele)taxi te nemen van de airport.
Paranaque kent:
Manila airport hotel
99 PAL Drive Airplane Village Brgy Vitalez NAIA I Complex
Manila
tel:02 854 7549
www.manila-airporthotel.com

Nicols
www.nicholsairporthotel.com.ph

alabang is ver van de airport.
De meeste hotels zijn in malate/ ermita ca. 15 minuten van de airport

suc6
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baliw-katok

Citaat van: Amice op donderdag 17 november 2011, 20:14:43
:welcome:
Het beste is om een (gele)taxi te nemen van de airport.
Paranaque kent:
Manila airport hotel
99 PAL Drive Airplane Village Brgy Vitalez NAIA I Complex
Manila
tel:02 854 7549
www.manila-airporthotel.com

Nicols
www.nicholsairporthotel.com.ph

alabang is ver van de airport.
De meeste hotels zijn in malate/ ermita ca. 15 minuten van de airport

suc6
Heb geen al te goede ervaring met deze "gele taxi's".  Onze chauffeur bracht ons niet naar het gevraagde hotel, doch stopte onderweg naar een -door hem althans- "beter" hotel .... Carlston Hotel ... een regelrechte ramp en intussen ook reeds van naam (management ??) veranderd.  Zijn raad opgevolgd was dit volledig verkeerd !

Ik heb in Nichols Hotel gelogeerd, en dit was best ok, doch alleen voor enkele dagen.  Volgende keer probeer ik een ander hotel uit, eveneens dichtbij de luchthaven. Ik had gedacht aan Shogun Suites (iemand ervaring hiermee ??).  Of het beter zal zijn, weet ik niet.

Grtz,

Baliw-katok

Amice

Tja only in the Philippines maar die gele zijn dan toch de beste keuze  t.o.v. de witte taxies die met eigen gemaakte tarieven de passagiers besodemieteren en ook veelal weigeren om de meter aan te zetten.

OP dit forum staat al genoeg over taxies geschreven en hoe er mee om te gaan. Eigenlijk voor iedere toerist n must om te lezen alvorens ze naar de Phils afreizen, zeker als het de eerste reis is.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

Citaat van: Baliw-katok op vrijdag 18 november 2011, 00:30:54
]
Heb geen al te goede ervaring met deze "gele taxi's".  Onze chauffeur bracht ons niet naar het gevraagde hotel, doch stopte onderweg naar een -door hem althans- "beter" hotel .... Carlston Hotel ... een regelrechte ramp en intussen ook reeds van naam (management ??) veranderd. 



Grtz,

Baliw-katok

je moet bekennen dat de buitenkant er sjiek uitziet .voor derest is het een bouwval .


sorry voor  :offtopic:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

MadRed

Als je een Hotel in Metro Manilla hebt geboekt wordt je normaal gesproken opgehaald door iemand van het Hotel met een busje (wel naar vragen). Zelfs  de goedkoopste hotels hebben zo'n busje als service.
Wij zaten in Isabella Garden, een hotel vlak bij het vliegveld in Paranaque met kleine appartementjes als kamer. Je hebt er een klein keukentje in enzo. kosten: 1250 per nacht.
www.isabellegardenparanaque.com


antzan

Als je op het vliegveld  een taxi neemt , buiten , 
geef je de bestemming op  en krijg je de prijs te horen ,  en krijg je
een papier met e,e,a, erop.
Zo doen wij het altijd .
Foodmaster

MadRed

PS zo'n busje van het Hotel is gratis. Doe dus niet moeilijk met een taxi :)

Amice

Citaat van: MadRed op vrijdag 18 november 2011, 10:14:46
PS zo'n busje van het Hotel is gratis. Doe dus niet moeilijk met een taxi :)

Mooi niet bijna ieder hotel heeft zijn eigen tarief en is duurder dan de taxi want ze hebben sowiezo 2 ritten heen en terug.
Dat 1 appartell dat doet wil nog niet zeggen dat ze dat allemaal doen.

edoch voor de prijs van dat appartel hoef je het ook niet te laten als er ook nog gratis opgehaald wordt. :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Johan En Elvie

Citaat van: shevrel op donderdag 17 november 2011, 17:50:29
Beste Forum vrienden al een geruime tijd ben ik een actief lezer  ... graag zou ik wensen te weten te komen waar ik in de buurt van paraƱaque of sucat of de plaats alabang kan verblijven om te slapen en hoe het beste vanuit de luchthaven van Manilla mij te verplaatsen naar deze voor genoemde plaatsen  .. in April 2011 zou ik daar willen blijven voor 1 week en dan verder  het land willen bezien voor 4 weken  is er ook iemand die ervaring heeft of eventueel tips over de plaats Kalibo dicht bij Boracay .. boracay zelf lijkt me te druk bezaait met toerisme

ik denk dat je dan al te laat bent hehe
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.