parlementaire vraag visa pinays voor België

Gestart door Joerie, donderdag 17 november 2011, 20:31:07

Vorige topic - Volgende topic

xav

kijk ook eens naar de datum... gegevens van 2005...

Herbie

Ja dat klopt, maar over de filipijnse is nog altijd het zelfste gebleven, zo ver ik weet natuurlijk.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

westhoek

#12
Citaat van: Herbie op dinsdag 29 november 2011, 15:59:54
Citaat van: westhoek op dinsdag 29 november 2011, 14:03:32
Citaat van: Herbie op vrijdag 18 november 2011, 08:52:11
Dat is wel al van 2006 dus zullen er al een hoop bij gekomen zijn hoor. Maar wat ik niet goed begrijp dat er hier meer Filipijnen zijn dan Thaise alhoewel het overal vol loopt met Thaise?

Mvg Herbie

Overal ??? In Bangkok zekers ?
Begot 19 verschil volgens de lijst. De cijfers liegen er niet om in vergelijk met Marokko en Turkije.

In Blankenberge ken ik er vier, volgens de side staan er ook vier op maar Thaise meisjes zeker stuk of 25-30 al hoewel ze er maar 13 melden.
Ze zullen ook eens graag de zee zien zekers? :lachen:

Herbie

De zee jajaja  :lachen: ik woon naast de zee en ik zie ze niet in de zon :jajaja: :lachen: miscchien zouden ze bruin worden :jajaja: :jajaja: daar houden ze niet van hee :neeneenee:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

jiggy

Inmiddels zijn zowel Eva Brems als Melchior Watelet van het politiek toneel of uit hun functie verdwenen, evenal Joerie van dit forum.
Een antwoord op deze vraag zullen we wellicht nooit kennen...  :confused2: :floet:

Voelt iemand zich geroepen tov de heer Vranken ?  :biggrinn:
Of zijn er andere manierrn om hem te benaderen?
Ik besef dat die man het heel druk heeft, doch nu zijn spreidingsplan is goedgekeurd is er momenteel misschien wat ademruimte...
Hoog tijd om hem ook ivm visa te vragen "komaf met kafka" te maken...

Rich

Jiggy, heb jij ondertussen al antwoord gekregen op je vragen aan die politici  in verband met jullie afgekeurde friendvisum?
Rich de Nederbelg.

jiggy

Neen Rich... reeds 283 dagen geleden gesteld..... voldoende "steunen" maar nog geen antwoord.
Nog erger dan hun diensten zelf...... :stomstomstom: :harenuittrekkenpg2:

Heb al een paar mails gestuurd naar de initiatiefnemers van die site, maar... het blijft dode letter, hoe goed bedoeld ook.....

De vraag was niet strikt dossiergebonden, maar algemeen.
Zie hier :
http://www.hallopolitici.be/vragen/detail/299