Zijn er ook Filipijnse verenigingen in Nederland ?

Gestart door WuppieSjaak, zondag 4 december 2011, 19:48:36

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Citaat van: balikbayan op donderdag  8 december 2011, 11:24:06
Ahum

Ik heb anders wel 2 dagen geleden mijn vrouw ernstig gedreigd haar een klap op der smoel te geven en dat ze maar een stapje naar voren moest doen kon ze er meteen een krijgen.

Aangevuld met dat ze 1. rap moest leren luisteren en 2. haar bek moest houden.

Verzachtende omstandigheid ik was aan het slaapwandelen en liep de kasten leeg te trekken uit het raam aan het turen gordijn dicht open.

Volgende ochtend vroeg ze " En nog iets te vertellen over gistereavond? " 

Ik euh hoezo we hebben alleen wat tv gekeken  :confused2:

Mijn Pa en zijn vriendin lagen dubbel en mijn vrouw zat ook te grinniken

Kwam dat door dat  ge iets verkeerds gegeten of gedronken had?
En luisteren door een Filipina Sorry had U wijzer gezien Dat kunnen ze niet Hooguit de eerste 2 woorden.
Getting older beats the alternative -dying young

balikbayan

Nee niets raars gegeten of gedronken.

Ik ben ook wel eens slapend naar beneden gegaan en tv gekeken  :weetikniet:

1-2 keer per jaar doe ik zoiets  :lachen: Houd het spannend

josv

Citaat van: balikbayan op vrijdag  9 december 2011, 10:09:06
1-2 keer per jaar doe ik zoiets  :lachen: Houd het spannend

Yep !! M'n nederlandse ex was er na 20 jaar wel aan gewend. Maar de 1e keer dat ik Nene bijna het bed uitschopte had toch wel enige uitleg nodig................... :lachen:

M'n ex trapte gewoon terug. Nene heeft bijna 'n week in 'n andere kamer op 'n matje geslapen...... Sorry honey !!! Btw, gelukkig geen last meer van !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

MrJean

Wat ´n opwindende verhalen hier allemaal en ik denk dat ´t ´n hele beproeving is om ´n grote groep kwebbelende Filipina´s te horen, of niet, haha?!!!!!!

:lachen:


her

Het lijkt me niks om daar met mijn vrouw naar toe te gaan,Maar als ze het graag zou willen dan kan dat natuurijk.Ik vind het zelf echter veel leuker voor haar om spontaan meerdere filipijnen te ontmoetten hier.Voorlopig nog niet want ze moet haar inburgering nog halen