Zijn er ook Filipijnse verenigingen in Nederland ?

Gestart door WuppieSjaak, zondag 4 december 2011, 19:48:36

Vorige topic - Volgende topic

Tinulang_Manok

Of je veel filippina's tegenkomt in toko's? Ik ben er iig nog nooit een tegengekomen in de Aziatische supermarkt waar we regelmatig heengaan.
De supermarkt is wat anders, we hebben in de plaats waar ik woon een grote (duitse) supermarkt waar 's zaterdags ook hopen nederlanders komen (zelfs de reclame is half duits / half nederlands) daar komen we met enige regelmaar filippina's uit Nederland of Duitsland tegen.
Amare et sapere vix deo conceditur

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: balikbayan op maandag  5 december 2011, 09:33:48
Exact ga naar de supermarkt of weekmarkt of toko en ja hoor.

Hey wie ben jij ? Ik ben een Filipino ! Ik ook !

Kan je aankomende zaterdag komen eten ? Ja lekker

:weetikniet:

En dan mag je maar weer hopen dat ze geen tandeloze opa met 1 kunstbal of ex psychiatrische patient mee nemen die vervolgens bij jou op de bank zit te verkondigen dat ie toch zo geboft heeft met die lekker aziatische gleuf, lekker wijf he ja ben er blij mee kan goed koken en zuigt als een moderne stofzuiger.

Of het type dat op feestjes op de achtergrond staat en er een foto word genomen en dan zijn middelvinger moet opsteken van dat vreselijke kansloos volk

AAAaaaaaarrrggghhhh  :explotieren:

Ik ben er mee opgehouden ze zegt maar dat ze een eskimo is  :floet:
:lachen: :lachen: :lachen: :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Budgie

Citaat van: balikbayan op maandag  5 december 2011, 09:33:48
Exact ga naar de supermarkt of weekmarkt of toko en ja hoor.

Hey wie ben jij ? Ik ben een Filipino ! Ik ook !

Kan je aankomende zaterdag komen eten ? Ja lekker

:weetikniet:


Heb ik gelukkig geen last van want asawa ontmoete de eerste keer de goede Die begon haar te vertellen wat ze allemaal moest doen Was dus meteen over en uit En toen ze naar de kennis ging uit Cebu op verjaarsfeest was ze ook snel genezen want die vroegen ook iets te veel over onze relatie en het geld 
Heb nu dus weinig aanloop en naar Filipinafeestjes wil ze niet,zijn meest allemaal hoeren volgens haar
Het enige is donderdag onder de middag zitten er 6 of 7 dames meest Filipina tussen schooltijd samen hier aan de vis en rijst Vis kost niets want mijn zwager is een verwoede zeevisser op de kotter en brengt vrachten makreel en och een zak rijst duurt nog redelijk lang En van moederoverste een Filipina van 65 die hier al 40 jaar woont en ook komt(achterbuurvrouw) moeten ze Nederlands of Engels praten want al jullie dialecten en talen versta ik niet meer.
En dat is eigenlijk de enige Filipina die hier regelmatig komt  :thumb:
Getting older beats the alternative -dying young

O.B.Bommel

Citaat van: balikbayan op maandag  5 december 2011, 09:33:48
Ik ben er mee opgehouden ze zegt maar dat ze een eskimo is  :floet:
En dus kom ik met regelmaat bij de eskimo's, ook vaak in die iglo van balikbayan, maar er staat nooit zeehond op het menu moet ik zeggen. Heb geen kunstbal of een tandeloze bek, ben ook geen opa. The psychische eisen zijn niet hoog, dus daar red ik het ook nog wel mee.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

balikbayan

Het duurt even maar dan heb je een stabiel groepje maar je moet ooit selecteren of dingen laten verwateren.

antzan

Hier in Heer;en  was vroeger  LUZVIMINDA ,
weet niet of deze er nog is .
Was altijd veel jaloezie onderling !
Foodmaster

Budgie

Citaat van: balikbayan op dinsdag  6 december 2011, 10:36:40
Het duurt even maar dan heb je een stabiel groepje maar je moet ooit selecteren of dingen laten verwateren.

Inderdaad en als het eenmaal klikt kan het heel gezellig zijn voor beide zijden Vind wel dat je ook rekening moet houden met je partner want die heeft ook behoefte om af en toe eens lekker bij te kleppen over dingen die haar intereseren en met mensen die zij leuk vind  En de mijne kennende dus inderdaad niet met diegene die een wat seniele of vreemde vogel op het hok heeft
Een van de dames van donderdag heeft zo`n kerel Ze vind het heel leuk als die langskomt maar daar naar toe nou nee vind die kerel maar eng en hij is ook erg chagerijnig vind ze
Getting older beats the alternative -dying young

josv

Citaat van: Budgie op dinsdag  6 december 2011, 21:48:59
maar daar naar toe nou nee vind die kerel maar eng en hij is ook erg chagerijnig vind ze

Goeie tip voor diegene die geen eskimo-bezoek aan huis wensen  :evil: :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Budgie

Citaat van: josv op woensdag  7 december 2011, 04:24:23
Citaat van: Budgie op dinsdag  6 december 2011, 21:48:59
maar daar naar toe nou nee vind die kerel maar eng en hij is ook erg chagerijnig vind ze

Goeie tip voor diegene die geen eskimo-bezoek aan huis wensen  :evil: :biggrinn:

Ach die met die Eskimo hier op het forum lijkt mij noch niet zo beroerd dat hij niet mag komen Zie hier wel andere die minder respect voor hun as Filipina hebben Dat soort mag ik niet zo
Getting older beats the alternative -dying young

balikbayan

Ahum

Ik heb anders wel 2 dagen geleden mijn vrouw ernstig gedreigd haar een klap op der smoel te geven en dat ze maar een stapje naar voren moest doen kon ze er meteen een krijgen.

Aangevuld met dat ze 1. rap moest leren luisteren en 2. haar bek moest houden.

Verzachtende omstandigheid ik was aan het slaapwandelen en liep de kasten leeg te trekken uit het raam aan het turen gordijn dicht open.

Volgende ochtend vroeg ze " En nog iets te vertellen over gistereavond? " 

Ik euh hoezo we hebben alleen wat tv gekeken  :confused2:

Mijn Pa en zijn vriendin lagen dubbel en mijn vrouw zat ook te grinniken