Wat mis je nou het allermeeste als je in het buitenland zit?

Gestart door Kano, woensdag 7 december 2011, 23:42:57

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Wat mis je nou het allermeeste als je in het buitenland zit? Je familie en vrienden, de Nederlandse mentaliteit of toch het eten?

9,1 procent van de ondervraagde Nederlanders zegt het visje (haring) te missen in het buitenland.

Hoe zit dat bij onze zuiderburen? Ook Vlamingen missen het nationale eten het meest. 16,9 procent van de 1700 stemmers zegt echte Vlaamse frieten het meest te missen in het buitenland.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/eten_drinken/11076715/__Gemist__oer-Hollandse_haring__.html


Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

rony

The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

Herbie

Ja inderdaad een goed krokant lekker bakje frietjes, met een frisse Jupiler er bij, sml is wel een goede vervanger als je het van de tap kan krijgen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Rich

- De voetbalwedstrijden van mijn zoon.

- De keurslager en warme bakker in de buurt.
Rich de Nederbelg.

balikbayan

Ik mis de anonimiteit  :floet:

Ik mis de algermene dingen om effe hier of daar bv een frietje te scoren zonder
eerst een 45 minuten te moeten reizen.

Het algemene gemak zeg maar.

Maar missen is een groot woord.

Wat ik wel mis is een rivier waar je relaxed kan vissen het meeste vreten ze op daar

Rich

Rich de Nederbelg.

Lenn