Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wat kost een kokos plantage??

Gestart door kamperman, zaterdag 31 december 2011, 13:51:04

Vorige topic - Volgende topic

Phille



Is zeker een lekker ding, maar ze zou beter haar oksels scheren  :lachen:

Kano

Phille, het wordt tijd voor een brilletje jongen. Het haar wat je ziet is het lange haar van haar hoofd. Ik denk dat ze overal geschoren is  :jajaja:  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Phille

Citaat van: Kano op donderdag  2 februari 2012, 11:29:59
Phille, het wordt tijd voor een brilletje jongen. Het haar wat je ziet is het lange haar van haar hoofd. Ik denk dat ze overal geschoren is  :jajaja:  :lachen:

:lachen: :lachen: :lachen:

:thumb:

bananacreek


Budgie

Citaat van: opinie op donderdag  2 februari 2012, 01:49:37
Citaat van: Budgie op woensdag  1 februari 2012, 21:08:10
Sorry Creech Ik niet want ik vind ze te groot en te wit Houd nu eenmaal niet voor niets van een Filipina
Mooi bruin, :jajaja: klein handje vol en ik ben gelukkig  :jajaja: :jajaja: :kusxe8:

Zo bleek en dat voor een Aussie! Foei!

Voor jou, Budgie, deze van toen ze nog op een dieet van in sinaasappelsap gedrenkte papieren zakdoekjes leefde.



Bananacreek zat volgens mij met zijn foto meer  :ontopic: en met zijn hoofd bij de maat van de kokosnoten.  :lachen:

Ziet er beter uit maar wat ik graag zie is b.v. bij de nummers nummer 717 maar dan in bikini of minder Niet te groot mooi bruin, niet te veel geverfd en zwart haar
Getting older beats the alternative -dying young

Tinulang_Manok

Dit dus:

Het platte buikje gaat er in :eu: trouwens snel af...
Amare et sapere vix deo conceditur

Budgie

Citaat van: Tinulang_Manok op donderdag  2 februari 2012, 22:05:02
Dit dus:

Het platte buikje gaat er in :eu: trouwens snel af...

Inderdaad: maar ach dan kan je elke dag dromen hoe mooi ze eruit zag toen je haar leerde kennen
Alhoewel mijn asawa is na 3 jaar nog niet dik maar ja die was graatmager toen ze hierkwam Weegt nu 52 kg en is 1.62 Was 43 kg

En dat zuinige kijken kwam volgens mij omdat ze niet op de foto wou Ken eigenlijk geen echt chagerijnige Filipina
Getting older beats the alternative -dying young

opinie

Citaat van: Phille op donderdag  2 februari 2012, 10:18:42
Is zeker een lekker ding, maar ze zou beter haar oksels scheren  :lachen:

Phillie was zijn grasmaaier al gaan starten.  :lachen:

Citaat van: Kano op donderdag  2 februari 2012, 11:29:59
Phille, het wordt tijd voor een brilletje jongen. Het haar wat je ziet is het lange haar van haar hoofd. Ik denk dat ze overal geschoren is  :jajaja:  :lachen:

Na harsen is naar het schijnt nu laseren hét ding. Wel 1.800 euro om het bloemenperk onkruidvrij te houden.

Daar heb dozen vol duct tape voor. :biggrinn:  :floet:  :benweg:

Wel erg  :offtopic: tenzij er het hier gaat om de eenzame kokosboom in het bos.  :confused2:  :haha:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Digos


Nou mooie speciale kokosboom.....zonder nummerke, op haar gat.

:thumb:
LIVE ONCE - LIVE IT

Quezonboy

Citaat van: kamperman op dinsdag 31 januari 2012, 18:58:09
vraag voor de koop naar het eigendomsbewijs van de desbetrefende grond . kijk goed hoeveel namen er op staan en ga daarna naar de gemeente om te vragen of dit klopt. zelfs een notaris is daar niet te vertrouwen , dus pas goed op wat je laat ondertekenen door je vrouw.
een koopkontact kunt u ook ondertekenen [dead of sale] dit verplicht u te betalen , maar heeft niets te maken met eigendomsrecht.


als er een naam op staat en het blijkt om een clean title te gaan dan zou ik bijvoorbeeld de title van de eigenaar kunnen meenemen
totdat ik mijn title heb of is dat geen optie?

eigenaar of mede eigenaar van een stuk grond op de filippijnen kun jij als buitenlander niet worden , de grond diend ten alle tijden op naam van een filippijnse staatsburger te komen . dus bijvoorbeeld van je vrouw, of evt je kinderen met een filippijns paspoort.

op de title waar ons huis op staat staat de naam van mijn en mijn asawa dat betekent toch wel wat??

bitterballen mischien een idee?? :lachen:


tot dusver ben ik blij met alle goede raad en tips  :thankyoufw5:

Ben je nog van plan een plantage te kopen of toch de bitterballen?