Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wat kost een kokos plantage??

Gestart door kamperman, zaterdag 31 december 2011, 13:51:04

Vorige topic - Volgende topic

kamperman

de plantage staat op een laag pitje ik ga er eerst maar eens heen om zelf te kijken hoe de zaken ervoor staan,
voor ik ergens instap, vooral hoe de plantage eruitziet en of de title op een of meerdere namen staat
de bitterballen is msichien nog niet zo,n gek idee

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Phille op donderdag  2 februari 2012, 10:18:42



wauwwwww ik heb vanacht van haar gedroomd , ik droomde dat ik bij haar in de slaapkamer aan het behangen was.
toen ik vanmorgen wakker werd had ik de plaksel nog in mijn hand. 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: kamperman op zaterdag  4 februari 2012, 09:48:00
de plantage staat op een laag pitje ik ga er eerst maar eens heen om zelf te kijken hoe de zaken ervoor staan,
voor ik ergens instap, vooral hoe de plantage eruitziet en of de title op een of meerdere namen staat
de bitterballen is msichien nog niet zo,n gek idee
wijs besluit. :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Quezonboy

Citaat van: kamperman op zaterdag 31 december 2011, 13:51:04
weet iemand wat de prijzen zijn van grond met kokospalmen in kateil in de buurt van davao orential geloof ik
het kan zijn dat ik het niet goed schrijf ken de streek daar namelijk niet
het gaat om zo'n 5 hectare
en er staan kokospalmen en wat rijst
:offtopic:Volgens een opkoopster van kokosnoten uit Gensan kost een kokospalmplantage in de buurt van Gensan, 1,5 miljoen pesos per hectare. De prijs van kokosnoten zijn zeer wisselend, ze koopt de kokosnoten op voor 6 pesos per kilo. Haar dochter vindt het geweldig dat je hierin investeer en zou graag jouw Nederlands eten eens proeven zoals bitterballen.