Filipijnse events in Oost Brabant/Limburg

Gestart door Phille, woensdag 4 januari 2012, 14:21:45

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Beste leden,

Het valt mij op dat er weinig of geen evenementen bestaan in de regio waar ik woon, met name Tienen (Oost Brabant) en Limburg. De evenementen waar ik weet van heb zijn op minimum een uur rijden, zoals nog niet lang geleden in Gent, binnenkort in buurt Waregem enzovoort.

Ik ben ook op zoek gegaan naar eventueel Filipijns gerelateerde verenigingen in mijn buurt, maar kan helaas niet iets vinden; diegene die ik hier kon terugvinden hun website is niet meer actief; betekent dit dat er geen verenigingen meer zijn?

Mijn vraag dus: wie heeft weet van actieve Filipijnse verenigingen in de regio Leuven/Tienen en Limburg?

Het is voor onze vrouwtjes wel eens leuk om aan een dergelijk evenement te kunnen deelnemen.

Alvast bedankt voor de vele reacties  :happy:

:daag:

xav

ben je wel zeker dat je je vrouw wil blootstellen aan zo'n evenementen...?


Phille

Citaat van: xav op woensdag  4 januari 2012, 14:25:34
ben je wel zeker dat je je vrouw wil blootstellen aan zo'n evenementen...?



Goh, eigenlijk niet, maar ze krijgt nu al de vragen van Filipina's die ze hier kent ... ge kunt dat toch niet tegenhouden hoor! Ik kan ze moeilijk in een kooi steken hé  :neeneenee:

Rich


Phille, bel me maar dan kom ik effe langs met de traktor  :lachen: :lachen:


Rich de Nederbelg.

Phille


Luc

In Leuven heb/had je de Sampaguita. Voorzitster was/is Flor in Kessel-Lo maar ik ben daar al jaren niet meer geweest. Geen idee of dat nog bestaat. Dan had je daar de concurrerende Filipiniana. Daar kan ik de website nog van vinden maar die is niet meer geupdate sinds 2005 zie ik.

http://users.skynet.be/filipiniana_europa/contact.htm

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Fail_over

Klopt Phille, is deze (uit)hoek is er weinig te beleven. Ben ook wel eens naar zo'n  :smiley-philippines: avond in Gent geweest, maar moet ook zeggen dat mijn vrouwtje daar niet zo op zit te springen. Ti's lekker rustig hier, en dat willen we zo houden.  :thumb:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

innka3

Citaat van: Phille op woensdag  4 januari 2012, 14:51:40
Citaat van: xav op woensdag  4 januari 2012, 14:25:34
ben je wel zeker dat je je vrouw wil blootstellen aan zo'n evenementen...?



Goh, eigenlijk niet, maar ze krijgt nu al de vragen van Filipina's die ze hier kent ... ge kunt dat toch niet tegenhouden hoor! Ik kan ze moeilijk in een kooi steken hé  :neeneenee:

als er meer dan 3 bijelkaar zijn is het oorlog  :daag:

Phille

Citaat van: innka3 op woensdag  4 januari 2012, 18:26:04
Citaat van: Phille op woensdag  4 januari 2012, 14:51:40
Citaat van: xav op woensdag  4 januari 2012, 14:25:34
ben je wel zeker dat je je vrouw wil blootstellen aan zo'n evenementen...?



Goh, eigenlijk niet, maar ze krijgt nu al de vragen van Filipina's die ze hier kent ... ge kunt dat toch niet tegenhouden hoor! Ik kan ze moeilijk in een kooi steken hé  :neeneenee:

als er meer dan 3 bijelkaar zijn is het oorlog  :daag:

Zo een vaart zal het toch wel allemaal niet lopen, als wij in het buitenland zijn vinden we het toch ook fijn om eens mensen van bij ons tegen het lijf te lopen en diegene die in de Phils wonen zullen dat toch niet kunnen ontkennen denk ik; je kan natuurlijk niet met iedereen even goede vrienden zijn en je kan met iedereen toch niet even compatibel zijn; ik merk dat mijn vrouw toch wel bewust kiest met wie ze omgaat en met wie niet. Maar zo is een typische filipijnse avond moet toch af en toe eens kunnen.

Nu, als er hier in mijn regio niks te doen is dan ben ik van plan om zelf eens een avondje te organiseren; tijdens de karaoke zal ik wel den afwas gaan doen en wat de disco betreft daar zorg ik nadien dan zelf voor. Als ik dit organiseer, wie heeft dan interesse om af te komen?

Rich

Rich de Nederbelg.