Dineren in een waterval (San Pablo in het zuiden van Luzon)

Gestart door Kano, zondag 5 februari 2012, 09:12:38

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Dineren in een waterval

Labassin Waterfall Restaurant in de Filipijnen is een restaurant gevestigd aan de voet van een waterval. Gasten zitten er tijdens hun maaltijd met hun voeten in het heldere water en genieten van het geluid van klaterend water.


Lees meer »  http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120204_101
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag  5 februari 2012, 09:12:38
Dineren in een waterval

Labassin Waterfall Restaurant in de Filipijnen is een restaurant gevestigd aan de voet van een waterval. Gasten zitten er tijdens hun maaltijd met hun voeten in het heldere water en genieten van het geluid van klaterend water.


Lees meer »  http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120204_101


Please pass the pepper.....?..... :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen:


Budgie

Heb daar ongeveer 10 jaar terug ook eens gegeten Was er goed en het is wel leuk om eens in het water te zitten eten Maar als je droog wou zitten kon dat ook aan de zijkanten Toen stonden er trouwens wat minder in het water De waterval is wel een kunstmatige en het water word gezuiverd Wel nodig met al die pissende Filipino`s want dat doen ze rustig in een hoekje in het water.
Getting older beats the alternative -dying young

Mawibata



Citaat van: Budgie op zondag  5 februari 2012, 21:09:41
Wel nodig met al die pissende Filipino`s want dat doen ze rustig in een hoekje in het water.

Ook Filippina's  ?  ?    :lachen:    :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Budgie

Citaat van: Mawibata op zondag  5 februari 2012, 21:30:54


Citaat van: Budgie op zondag  5 februari 2012, 21:09:41
Wel nodig met al die pissende Filipino`s want dat doen ze rustig in een hoekje in het water.

Ook Filippina's  ?  ?    :lachen:    :lachen:

Zou best kunnen maar die doen het denk ik onder water want de broek laten zakken doen ze nog niet zo snel als men ze kan zien. :jajaja:
Getting older beats the alternative -dying young

Rich

Citaat van: Budgie op zondag  5 februari 2012, 21:37:23
Citaat van: Mawibata op zondag  5 februari 2012, 21:30:54


Citaat van: Budgie op zondag  5 februari 2012, 21:09:41
Wel nodig met al die pissende Filipino`s want dat doen ze rustig in een hoekje in het water.

Ook Filippina's  ?  ?    :lachen:    :lachen:

Zou best kunnen maar die doen het denk ik onder water want de broek laten zakken doen ze nog niet zo snel als men ze kan zien. :jajaja:


Ohwwww .....kan je daar ook snorkelen?  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

Budgie

Citaat van: Rich op zondag  5 februari 2012, 21:43:42
Citaat van: Budgie op zondag  5 februari 2012, 21:37:23
Citaat van: Mawibata op zondag  5 februari 2012, 21:30:54


Citaat van: Budgie op zondag  5 februari 2012, 21:09:41
Wel nodig met al die pissende Filipino`s want dat doen ze rustig in een hoekje in het water.

Ook Filippina's  ?  ?    :lachen:    :lachen:

Zou best kunnen maar die doen het denk ik onder water want de broek laten zakken doen ze nog niet zo snel als men ze kan zien. :jajaja:


Ohwwww .....kan je daar ook snorkelen?  :lachen: :lachen:

Kan je proberen maar 20 cm water is toch een probleem om diep genoeg te komen om het dan te zien :lachen:  :lachen:  :jajaja:
Getting older beats the alternative -dying young