Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

is er ook knolselderij te koop

Gestart door kamperman, dinsdag 21 februari 2012, 19:37:03

Vorige topic - Volgende topic

kamperman

Volgens mij had je er "sukkels" achter willen zetten 

nou ja ik heb hem tenslotte in de rubriek filippijnen geplaatst en niet in europa

ik zal een paar zakjes met zaadjes meenemen als ik in juli weer heenga

MadRed

Tja je locatie is NL volgens je vlaggetje en je hebt het over rondlopen. Niet over rondlopen in Ph.
Lijkt me dat je dan je vraag beter moet stellen :P.

kamperman

tja ik ben nu eenmaal een nederlander en ik woon in nederland, maar ik plaats hem in de rubriek filippijnen
en niet in de rubriek europa of nederland, waarom hebben we rubrieken als ke er toch niet oplet.
vervolgens was ik er vanuit gegaan dat men dat wel zou begrijpen, je kunt per slot van rekening hier (nederland),
namelijk op elke hoek wel knolselderij kopen.
maar goed mijn verontschuldigingen voor degene die het niet begrepen hebben

Digos



Misschien beter eens goed kijken en goed lezen voor je iets post hier.

Met de vraag van kamperman is niks mee en sommige zijn wel mee, maar de meeste lezen over alles over.



LIVE ONCE - LIVE IT

opinie

Citaat van: kamperman op dinsdag 21 februari 2012, 19:37:03
Wat mij opvalt als ik op de markt of in de supermarkt loop

De vermelding van "de supermarkt" in tegenstelling tot "de mall" zoals men vaak verwijst, plaatste me in combinatie met je locatievlag op het verkeerde been. Gezien snert een "wintergerecht is was zo de link met de  :smiley-philippines: helemaal weg.  :daag:
Ik moet toegeven dat ik meer aandacht aan het bericht geef dan aan de rubriek waar het staat. De rubriek bekijk ik als ik iets zoek of een topic wil plaatsen.  :weetikniet:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Even een wetenswaardigheidje over KNOL selderie.
Het is het enige voedingsmiddel waarvan BEWEZEN is dat het goed is voor de potentie / de aanmaak van sperma.
Denk nu niet aan liters of emmers vol (koe-idee) maar een tot enkele kwakjes per jaar.

Als je jong bent lach je er misschien om maar op hoge leeftijd is alles natuurlijk meegenomen. :happy:

:thumb: :thumb:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Kano

Baron je gaat ons toch geen knollen voor citroenen verkopen :crazy:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

janvanderijt

wou dat ik het kon vinden om een heerlijk pannetje snert te maken en kan wel winterkost zijn maar ik maak hier ook stampotjes en hache niks mis mee heerlijk

Amice

Alternatieven zijn uiteraard de selderij en de prei(leek)
Maar celeriac kun je denk ik wel kopen in de zondagsmarkt bij quezon circle, daar vind je de meeste groenten wel.

Ik heb ze overigens ook wel gezien in shopwise en Robinson supermarket maar zelden.

Overigens is Boerenkool (Kale)ook te koop in Robinson geimporteerd vanuit de USA en daar is de prijs helaas ook naar. :negatief:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: janvanderijt op zaterdag 19 april 2014, 11:35:18
wou dat ik het kon vinden om een heerlijk pannetje snert te maken en kan wel winterkost zijn maar ik maak hier ook stampotjes en hache niks mis mee heerlijk


Robinsons @P175............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: