Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wonen en werken op de Filippijnen

Gestart door mcfly, zondag 24 juni 2012, 19:48:03

Vorige topic - Volgende topic

Soushkin

Ik zal het vragen maar in het deel van Paseo waar zij in zitten staat op het moment niets te huur. Daar is alles al verhuurd aan eetgelegenheden.

Waar ik het over heb is onder Shopwise. Nieuw gebouw dat eind vorig jaar opgeleverd is. Daar is de huur 70.000 per maand. Is wel Paseo maar een andere mall, ik geloof dat het van Rustan's is maar weet dat niet zeker.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

ninodebest

Heeft of weet iemand nog een plek in PH om te gaan wonen en werken? Wil namelijk bij mijn vriendin gaan wonen, al.dan niet tijdelijk, en ondertussen de cultuur beter leren kennen. Websites zijn natuurlijk ook welkom!

Pinkpanther

Misschien kun je bij Jollybee aan de slag voor 450 peso/dag.
Voor de gemidelde foreigner valt hier niks te verdienen.

Pinkpanther  :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:

ninodebest

Citaat van: Pinkpanther op donderdag 22 december 2016, 05:13:34
Misschien kun je bij Jollybee aan de slag voor 450 peso/dag.
Voor de gemidelde foreigner valt hier niks te verdienen.

Pinkpanther  :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:
Bedankt. Nou ja, wellicht dat er bedrijven zijn die een Nederlander zoeken of een Nederlander zelf die er een zoekt. Er zijn een aantal bedrijven namelijk, maar.daar hoornje helaas niets van..

Ronny55

Citaat van: Pinkpanther op donderdag 22 december 2016, 05:13:34
Misschien kun je bij Jollybee aan de slag voor 450 peso/dag.
Voor de gemidelde foreigner valt hier niks te verdienen.

Pinkpanther  :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:
450 peso/dag.....zakke pieke zakke  veel minder ook , 450 peso/dsag is hier een royal loon.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

pierrevanwies


450 per dag, ja dan zal ze wel  ...   :lachen:



  vergelijking working in a mall in bijvoorbeeld cebu of een job als huishoudster stay-in....   :denk: :denk   :floet::

ninodebest

Mocht je in Manila kunnen gaan werken voor ongeveer 45.000 per maand. Is dat een beetje genoeg om te leven? Met hoeveel salaris in NL kun je dat vergelijken (netto).

bananacreek

Werken zonder permit to work..............deportatie en nooit meer de mogelijkheid om terug te komen..... :benweg: :benweg:

bananacreek

Als je een baan wilt vinden die ook door een  :smiley-philippines: uitgevoerd kan worden dan heb je geen enkele kans neem ik aan tenzij je voor een buitenlands bedrijf wordt uitgezonden (althans zo neem ik dat aan)....