wou graag een buitenlandse liefde,maar twijfel over de echtheid..

Gestart door richard1910, zondag 14 oktober 2012, 13:15:17

Vorige topic - Volgende topic

richard1910

Goedemiddag iedereen,
Ik ben een alleenstaande man van 50 jaar, heb twee kinderen in huis, meiden,10/16, heb werk en ben 5 jaar gescheiden.
Ik heb de hoop al een beetje opgegeven dat ik ooit nog een leuke en trouwe hollandse vrouw zal tegenkomen, heb aardig wat dates gehad, ben veelvuldig op datingsites te zien geweest,ben 11 keer naar de Oekraiene gegaan voor dates, heb een paar leuke contacten gemaakt,maar uiteindelijk toch het gevoel gehad dat ik de "rijke" nederlander voor hun was,en ik dat geen goede basis vind voor een eerlijk kontakt, hoewel er daar veel rijken rondlopen ,die autos en villas  hebben waar de gemiddelde hollander erg hard voor moet werken, het lijkt wat op amerika, arm- rijk is duidelijk te onderscheiden. Maar uiteindelijk kwam ik deze site tegen, en dacht ,waarom geen vrouw uit azie?, ik ben per slot een halve indo,
dus..heb me aangemeld bij filipinocupid, profiel gemaakt en ja,elke dag berichten en smiles,leuk om te zien,kreeg van zowel jonge als van oudere vrouwen reakties, en vele vinden mijn leeftijd geen probleem, maar als ik zoek bv naar filipijnse vrouwen in nederland op die site,dan zijn ze niet geinteresseerd in een gewone rijpe man zoals ik, vreemd,
maar waar, immers we zijn allemaal gelijk eigenlijk,jong bij jong/oud bij oud,het is wel iets wat mij tegenhoud voorlopig, maar je de liefde is oeverloos..

Kano

 :welcome: richard 1910 en bedankt voor je introductie.  Veel lees- en postplezier hier.

Waarom Nederlandse en Filipina''s in Nederland niet geïnteresseerd in jou zijn weet ik niet. Ik vermoed dat deze kieskeurig zijn en een jongere man zoeken zonder klnderen, maar dat zul je zelf wel het beste weten.

Met dating sites is het oppassen geblazen. Er zijn oprechte, eerlijke en leuke dames die een duurzame relatie zoeken. Er zijn er echter ook die alleen op geld uit zijn. Je kunt diverse succes story's en verhalen van mislukte relaties op het forum vinden.
Het beste is om na enig internet en telefooncontact eens af te reizen naar de Filipijnen voor een vakantie en om wat contacten te bezoeken.

En inderdaad, wat wil je graag weten?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luke

Er zijn ook een groot aantal Filipinas van 30+ and 40+ (zelfs 50+) die op zoek zijn naar een relatie. Het is maar hoe jong ze moet zijn voor U.

gosternokke

Welkom op het forum Richard.

Ik denk geen enkele vrouw van rond jouw leeftijd , of zeg tussen 40 en 50 jaar oud, zit te wachten op een man met 2 kinderen voor een relatie.
Meeste vrouwen op die leeftijd zijn meest ook een aantal jaren van hun man of partner af,zijn financieel onafhankelijk,  en hebben weinig behoefte aan weer een man of relatie.  Met alle sores die daar weer bij komen kijken.

Filipinaas in Nederland vallen in dezelfde categorie,  zijn onafhankelijk, en vaak niet berijd dat op te geven voor een relatie.


  Filipinaas in  :smiley-philippines:  leven vaak onder erbarmelijk armoedige omstandigheden en zullen veel voor lief nemen om daar uit te geraken.

  Voor veel Pinays is een relatie  met iemand die oude of veel ouder  en gescheiden is en kinderen heeft geen probleem.

Zelfs pinays  van tussen 20 en 25  jaar hebben daar soms geen moeite mee.

  Op die datingsites is er een bepaald percentage dames met kwade bedoelingen,  die willen alleen uit  :smiley-philippines: weg geraken, en misbruiken daar een relatie voor.
 
Het is de kunst op zo een datingsite de  ,, slechterikken,, er uit te filteren.



  Ben zelf ook  rond de 50 en 15 jaar geleden met een pinay getrouwd die bijna 20 jaar jonger is dan mij.

richard1910

Hallo allemaal,
bedankt voor jullie reakties, t geeft een fijn gevoel dat ik er met iemand over kan schrijven,
ik ben zeer geinteresseerd in een buitenlandse relatie, ik denk dat ik uiteindelijk voor een filipijnse zal  kiezen,wie weet,heb ooit een date gehad  in harderwijk met een filipijnse vrouw,per toeval, ze was bij familie in duitsland voor 3 maanden, maar bezocht haar vriendin( filipijnse getrouwd met holl.man)n harderwijk, en via dating site heb ik haar ontmoet, ben erheen gereden,daar gegeten,zij waren zeer gastvrij,en ik  was gelijk verkocht! de warmte die ze gaf dat zocht ik,en ik wou gelijk meer contact, maar toen ze terugkeerde in duitsland kreeg ik een mailtje van haar,dat haar familie(zusjes)in duitsland haar liever met een duitser zagen,ondanks wij nu nog steeds op facebook contact hebben met elkaar,snap ik hier niks van,is dit ook typisch filipijns?

want zoals ik eerder aangaf vind ik hier amper trouwheid of toewijding in een ned. vrouw,althans heb ik het gevoel dat het zeer moeilijk te vinden is, en of het nu ligt aan het feit dat ik in nederland ben( landsmentaliteit) of het feit dat ik hiervoor op de verkeerde plek dat zoek weet ik dus niet, mijn vraag is eigenlijk,
is het de moeite waard om naar filipijnen af te reizen voor een relatie?ik wil er wel bij zeggen dat ik niet zon "stille"ben zoals je soms ziet bij boer zoekt vrouw, ik word ook altijd veel jonger geschat, maar bij de meeste holl.vrouwen krijg ik het zelfde verhaal over mij, dat is  ik "te lief"ben haha, ze hebben liever eentje die hun links laat liggen,alleen begrijpen ze niet dat dat ook zo blijft(grapje),gr,richard
 

stijn54

Richard,
Ik heb dat in Belgie ook geprobeerd met gescheiden Filippijnse vrouwen. Geen interesse dus dat bewijst de stelling : Hun liefde voor de man gaat alleen op als ze weg kunnen uit de Filippijnen.
Uiteraard voor het mrendeel.

richard1910

Hoi, bedankt voor deze toch wel harde les in de relationele sfeer,ik ben blij dat ik hier niet alleen in sta,
hoewel ik best geloof dat er mannen zijn die het getroffen hebben, maar als ik dan lees over geld via westernunion elke maand overmaken..dan denk ik hoe zou het wezen als dat er niet bij in begrepen is?

ik wil toch graag erbij vermelden dat het contact met mijn filipijnse date niet gebaseerd was of financiele verwachtingen van haar kant, omdat ze uit een gemiddeld gezin komt in ph,die zo te zien er goed voor staan,
maar wie weet, mischien besluit ze alsnog wel om niet naar haar zussen te luisteren hihi,gr richard

Fail_over

Citaat van: richard1910 op zondag 14 oktober 2012, 15:47:48
is het de moeite waard om naar filipijnen af te reizen voor een relatie?

Op deze vraag kan ik, en eigenlijk veel vanop het forum hier wel beamen. Ja het is de moeite waard, maar enkel om iemand beter te leren kennen. Hoewel het land op zich ook een bezoek waard is.  :jajaja:

Maar zoals vele zullen zeggen is het even zoek naar een vrouw met goede bedoelingen. Dat ze uit de  :smiley-philippines: weg willen geld eigenlijk voor de meeste wel. Dat er een groot verantwoordelijkheidsgevoel is voor de familie ook. Het maandelijks sturen van geld is in ieders situatie verschillend en kan echter geen basis voor een relatie zijn.

Maar met je 50 jaar zal je ongetwijfeld wel die mensenkennis hebben.

Als je iets zoek wat je bij de  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley: vrouwen mist, denk ik wel dat je dat bij (de goede)  :smiley-philippines: vrouw zal vinden.

Vergeet echter niet dat een relatie met een  :smiley-philippines: vrouw op een geheel ander vlak extra moeite kost.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

klootzakken (voorheen Jens)

Filippijnse dames hebben over het algemeen veel meer normen en waarden dan de gemiddelde NED, soepkip , maar goed ook daar zit er wel kaf onder het koren . hier is al zoveel over geschreven op dit forum . ik zou zeggen lees dit eerst eens, en heb je dan nog vragen dan helpen wij jou graag.

overigens  :welcome: hier.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

fastlane

Hallo welkom op het forum. Ik ben eigenlijk van mening dat als je een relatie wil proberen aangaan met een filipina dat de beste stap is die je kan nemen is een ticketje boeken richting de filipijnen en eerst een gaan kijken daar hoe de cultuur en de mentaliteit is daar. Dan kan je een goed beeld vormen of dat wel past bij jou gedachten. Denk dat het ook het best werkt om daar een vrouw te leren kennen dan zie je persoonlijk welk vlees je in de kuip hebt. Op die datesites zitten ook veel vrouwen met een vals profiel en dergelijke meer. Volgens mij is de weg met de beste slaagkansen een reisje naar daar maken en de zaken daar eens nuchter bekijken.