Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

mijn reis 3 maand filippijnen

Gestart door bruno13, zaterdag 24 maart 2012, 19:27:02

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

12 mei bus genomen Carmay richting Roxas 40pesos 30 min en vandaar bus richting Elnido 350pesos 3 uur
we logeerden eerst in een cottage aan de beach 2 dagen en daarna in bulskamp in een zijstraatje uitgebaat door een belg en daar was het veel beter dan in die cottage,spijtig dat we het niet wisten maar nu wel hehehe
Islandhopping was weeral een voltreffer zeker met het weer want het heeft hier enkele dagen geregend








mijn verjaardag en dat op een een tropisch eiland en met mijn asawa,kan niet beter





en thuis hadden de kids dit gemaakt
op naar Puerto Princesa

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

callebaut


Baliw-katok

#43
Citaat van: bruno13 op zondag  1 juli 2012, 11:03:46

we logeerden eerst in een cottage aan de beach 2 dagen en daarna in bulskamp in een zijstraatje uitgebaat door een belg en daar was het veel beter dan in die cottage,spijtig dat we het niet wisten maar nu wel hehehe



"Bulskamp Inn" ...  ik  had dit logement ook gevonden op internet ...  maar helaas geen website  :-(  

Bulskamp is een deelgemeente van Veurne (West-Vlaanderen) dus ik had al het vermoeden dat hier een Belg gevestigd was  ...  spijtig genoeg ben ik er niet  heen  gegaan  ....  ik was in februari ll  in El  Nido

bruno13

wij hadden een koppel ontmoet van chili en die zeiden dat tegen ons,en ja,heel vriendelijke mensen en goed logement,denk wel dat die van die kanten komt

Baliw-katok

Citaat van: bruno13 op zondag  1 juli 2012, 13:32:23
wij hadden een koppel ontmoet van chili en die zeiden dat tegen ons,en ja,heel vriendelijke mensen en goed logement,denk wel dat die van die kanten komt

geen  foto's van "Bulskamp  Inn" ?

bruno13


bruno13

15 mei zijn we naar puerto princesa vertrokken
16 mei michelle was vroeg opgestaan om toch nog een permit voor de undergroundriver in handen te krijgen,ons hotel was naast het lokaal of bureau waar je die kan krijgen,op de deur kon je lezen op een groot papier NO MORE PERMITS TILL JULI 15 of zoiets,maar ze probeerde toch en kwam buiten met 2 permits,ONLY IN THE PHILIPPINES hahaha,straf want in El Nido kwamen we mensen tegen die ook naar de undergroundriver wilde en geen permit konden krijgen
Vandaag huurden we een trike en die toerde met ons naar krokodillen farm(niks bijzonder)bakers hill en iwahig prison












Daarna gingen we eten bij



bruno13

17 mei eerst udergroundriver en dan terug naar huis sapalibutad in angeles,het zit er weer op maar vertrekken op 19 mei naar thailand voor onze honeymoon,yoepie














en nu naar huis

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.