Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

boldy

sja ik vraag me af waar het gaat eindigen , ben bang dat de euro nog wel verder omlaag gaat
het leven is net een lul keihard en veel te kort

loyd

Het is maar dat jullie het weten,
Mijn Asawa heeft vandaag nog een beschijden bedrag verstuurd naar de Fils,dit tegen een koers van 54.06.....

rambonsusay

wel ik heb vandaag ook een bedragje opgestuurd  via western union naar de phils en dit tegen een koers van  52.4468624   :eyebrow:

disnoke

http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=PHP

western union gebruikt een schandalige wisselkoers, als je het in de Filippijnen zelf doet valt het mee betaal je enkel de kosten.  Hier moet je de beide betalen

Wel de 71 van vorig jaar was uitzonderlijk denk ik, maar goed in de 60 is al meer dan goed voor mij (uit het oogpunt van een toerist, ik woon er niet)

Rich

Citaat van: rambonsusay op dinsdag  8 juni 2010, 22:49:00
wel ik heb vandaag ook een bedragje opgestuurd  via western union naar de phils en dit tegen een koers van  52.4468624   :eyebrow:

Ja, maar van die koers kan je echt niet uitgaan Rambonsusay. Westernunion hanteert schandalig lage koersen en hoge kosten. Mij zien ze daar nooit meer  :neeneenee:
Rich de Nederbelg.

callebaut

10 000 php versturen via Western Union Cebu - Davao = 540 php kosten ....mij zien ze daar ook noooooooit meer ...  :benweg:

Phille

Citaat van: callebaut op woensdag  9 juni 2010, 03:19:16
10 000 php versturen via Western Union Cebu - Davao = 540 php kosten ....mij zien ze daar ook noooooooit meer ...  :benweg:

Valt nog mee, eind april heb ik 15.000 pesos gestuurd en de totale kosten, zeer nadelige wisselkoers + kosten = ongeveer 3.000 pesos, juist, dat is 20%; spijtig dat Xoom niet meer kan; dus heb ik maar een argenta rekening geopend en mijn toekomstig vrouwtje de kaart gegeven, naar het schijnt zijn er geen kosten, maar ik ga ervan uit dat de wisselkoers iets zal kosten. Wie heeft hier ervaring mee?

Van Western Union maak ik echt wel geen gebruik meer, dieven zijn het  :jajaja:


Fail_over

Heb het vrouwtje al vrij snel een ABN-AMRO rekening geopend, en kaartje opgestuurd. Dure bank dat wel.
Per transfer betaal je natuurlijk de wisselkoers, en â,¬ 2,25,-

maximum pin is in manila 10k dus 20k is  php 250 kosten. in de provincy is maximum pin php 5000.  :janken:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Baliw-katok


Rich

Met moneytrans kan toch geen geld overmaken online Baliw katok? Moet je steeds naar een of ander kantoor dacht ik. Hoop dat ik het mis heb.
Rich de Nederbelg.