Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Baliw-katok

Hallucinante beelden alweer ! Yolanda heeft een spoor van vernieling getrokken doorheen de Filippijnen :(  Medeleven aan familie en vrienden van de dodelijke slachtoffers, dringend hulp aan de overlevenden die nu in heel moeilijke omstandigheden moeten overleven ...

gosternokke

Toeristenindustrie zal gevoelige knauw krijgen vrees ik.  was eerst Bohol met de aarbeving de klos , nu andere toeristenplaatsen als  Bantayan en Malapascua en ook Coron is gedeeltelijk verwoest. Op Boracay ook veel schade, maar is wel op korte termijn te herstellen.

gosternokke

Vorig jaar heeft BertJan zen nieuwe Legendresort geopend op Malapascua, hoop die ie het er goed vanaf heeft gebracht
http://www.seaquestdivecenter.net/resort/malapascua-island-cebu/

gosternokke

Ik zit op internet fotoos van Malapascua te bekijken en kom deze tegen, lijkt verdacht veel  op Legendresort van de  :nederlandsevlag: Bertjan Schaap



Boel staat nog overeind, dak wel beschadigd

bananacreek

#12855
Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 november 2013, 13:19:55
Uitleg betreffende de stoom en vergiftige zwaveldampen die daar uit de grond komen









De mensen die hier in dat huis woonden zijn "UITGEROOKT".... :lachen: :lachen: :jajaja:
Een paar jaar geleden werd het plots veel slechter en sommigen beweerden dat de PNOC (nu ander bedrijf) de verontreinigingen die van de stoom gescheiden worden op de verkeerde plaatsen werd ge-reinjecteerd waardoor het grondwater zou worden verontreinigd....dat is door de PNOC en de regering ergens in de doofpot gestopt.......... :jajaja: :jajaja:


[yt=640,505]UjRHXGeD308 [/yt]



Internationale Inspection van de luchtverontreiniging............ :lachen: :lachen:


bananacreek

Altijd (al vele jaren) problemen hier bij de spillway in Batinguel en geen geld voor een bridge?.......... :weetikniet: :weetikniet:


stijn54

Ik vraag me af waarom men niet meer platte daken daar heeft in plaats van hoge daken rekening houdend met de winden. Iemand enig idee waarom niet? Is het de kostprijs? :ikkeniebegrijp:

bananacreek

More foreign aid pours in and the SHARKS (NAPOLES MUSHROOMS) are waiting............ :jajaja: :jajaja:

REKEN MAAR DAT ER VEEL GESTOLEN ZAL WORDEN VAN HOOG TO LAAG,...REKEN MAAR....... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

De één z'n dood is de ander zijn brood.......... :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Citaat van: stijn54 op woensdag 13 november 2013, 12:26:27
Ik vraag me af waarom men niet meer platte daken daar heeft in plaats van hoge daken rekening houdend met de winden. Iemand enig idee waarom niet? Is het de kostprijs? :ikkeniebegrijp:

Ik vind dat een goede vraag waar ik het antwoord helaas niet op weet........... :weetikniet: :weetikniet: