homo relatie met Filipijnse jongen

Gestart door koy, zondag 29 augustus 2010, 17:23:20

Vorige topic - Volgende topic

pvgossum

en zolang er geen regering is, gebeurt bij "wettelijk samenwonen" geen onderzoek naar schijnsamenwonen, dus kunnen ze ook niet vallen over het leeftijdverschil. Best ook niet te lang wachten want het staat er lang op de to do lijstje van de regering om de wet op schijnhuwelijk uit te breiden naar schijnsamenwonen, wat dus een extra onderzoek zou meebrengen.

Ifugao

 Via een touristenvisum naar Spanje, doorijden naar Belgie, samenwonen met een vriend.... tot zover nog steeds legaal....maar dan!
Dat touristenvisum heeft maar een beperkte geldigheid (lijkt mij) Is het niet zo dat je de Schengen landen moet verlaten als je visum verloopt??
Het lijkt mij allemaal te makkelijk om waar te zijn. Maar......ik ben ook maar een leek.

stijn54

@pvgossum. Mijn advokaat had dit mij ook voorgesteld. Maar wat voor een wetgeving is dit dan? Als je huwt bv. met iemand van 25 jaar jonger dan wordt het visum geweigerd en bij samenwonen zou dat dan niet geweigerd worden?!!! :ikkeniebegrijp:. Zal Belgische ambassade in Manilla dan positief advies geven bij samenwonen en negatief bij huwelijk? Begrijpe wie begrijpe kan. :weetikniet: Spijtig dat Mr Peeters hier ook geen eerlijk antwoord of geen antwoord zal op geven net zoals kardinaal Daneels in een wel andere affaire maar basic the same. INTEGRETY!! aub heren gezagdragers. :janken: :mauer:

koy

Citaat van: Ifugao op zaterdag  4 september 2010, 14:47:53
Via een touristenvisum naar Spanje, doorijden naar Belgie, samenwonen met een vriend.... tot zover nog steeds legaal....maar dan!
Dat touristenvisum heeft maar een beperkte geldigheid (lijkt mij) Is het niet zo dat je de Schengen landen moet verlaten als je visum verloopt??