Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visum voor gezinshereniging voor de kinderen

Gestart door bruno13, maandag 23 september 2013, 14:33:14

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Ik zei dus al dat er een DNA test in de lucht hangt. " Men" is internationaal zo bang voor kinder ontvoering dat dat een erg heet hangijzer is.

Ik lees uit je posts dat je je druk maakt over de boekingen van je vluchten.

Ik kan je 1 advies geven:

Laat eerst een duidelijk zijn DAT je een visa hebt, en dat ze mogen komen naar  :eu: . Voordat je een boeking doet.
Het scheelt je een hoop stress.

Een paar maanden verlies is niets op jaren samenzijn. Neem dat maar van mij aan. En het scheelt je een aantal grijze haren.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Juist ja, een ticket is ook pas verplicht als het visum is verstrekt en voor gezinshereniging wordt er meestal niet eens naar gevraagd aangezien je 6 maanden de tijd hebt om definitief vertrek voor te bereiden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bruno13

heb gebeld naar dvz
het gaat dus om de dna test
het resultaat van de weigering word naar de filippijnen gestuurd,daar moeten ze het ondertekenen,de kinderen moeten ginder dna test doen
michelle word in brussel uitgenodigd voor een gesprek en moet dan ook dna test doen en de betalingen van al de testen
pffffffff,wachten maar
we zouden in juni naar ginder gaan maar zolang ze geen visum hebben kunnen we niets plannen
ik vind het wel straf dat ze daar nu mee afkomen en niet een paar maanden geleden tijdens de aanvraag
grtjs

Fail_over

Citaat van: bruno13 op maandag 28 april 2014, 12:06:16
ik vind het wel straf dat ze daar nu mee afkomen en niet een paar maanden geleden tijdens de aanvraag

Onze aanvraag was in Mei. Na rechtzetting van een fout in het huwelijkscontract, het opsporen van een verdwenen biologische vader en alle papieren rompslomp kwam DVZ na 7 maanden met de vraag van een DNA moederschaps onderzoek. (Als kerstgeschek)

Ontmoedigingsbeleid noemen ze dat in Brussel.

In de volksmond noemen ze het achterbaks en een grote kutstreek.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bruno13


bruno13

gisteren hebben ze telefoon gekregen v d ambassade in de filippijnen en onze opa verstond het niet ?
nu vandaag mail gekregen dat ze het resultaat kunnen komen ophalen in manila,pff
kunnen ze dat nu niet zelf verzenden

Herbie

Citaat van: bruno13 op dinsdag 29 april 2014, 11:10:03
gisteren hebben ze telefoon gekregen v d ambassade in de filippijnen en onze opa verstond het niet ?
nu vandaag mail gekregen dat ze het resultaat kunnen komen ophalen in manila,pff
kunnen ze dat nu niet zelf verzenden

Nee Bruno verzenden doen ze niet, is gewoon om het moeilijker, en ambetant te doen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bruno13

opa vandaag naar ambassade geweest voor de papieren af te halen en te ondertekenen
word naar brussel gestuurd en wij moeten nu wachten tot dat brussel michelle uitnodigd voor een gesprek,daarna komt er een 2 de uitnodiging voor de dna test en betaling
daarna worden de kids uitgenodigd in manilla voor hun dna test
dan nog wachten op de uitspraak
hopelijk is dan alles in orde en hopelijk niet te lang wachten

bruno13

morgen 21 mei moet michelle aar dvz voor een gesprek
daarna op welke datum weten we nog niet volgt een dna test
daarna dna test voor de kids in manila
daarna uitspraak

bruno13

voila dat is gebeurt,800 euro ve de dna test
nu de dna voor de kids in manila en daarna michelle in brussel
dan een 4 tot 8 weken wachten en dan zou het inorde moeten zijn