Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

 :weetikniet: Moet ik zoeken in een grotere stad dan Cebu City als je over populatie praat of een kleinere stad?

Adik

Laten we het vooralsnog houden op nog groter vliegveld, zodat je in ieder geval een flink aantal eilanden kan uitsluiten?

Gompie007


Adik

U bent geland op het juiste eiland maar er is nog een ander vliegveld dichterbij de gezochte locatie.  :hoedjeaf:

TheDolphin

Nou dat koekje van eigen deeg heb ik wel gekregen nu. Ik zie helemaal scheel van het streetviewen. :crazy:

Tinulang_Manok

Heb hem: El Shaddai Shrine, Manila (nou ja, ParaƱaque, National Capital Region, Filipijnen)

Kreeg bijna een hartverzakking toen ik gewaarschuwd werd dat iemand anders iets geplaatst had terwijl ik aan het plaatsen was :jajaja:

https://www.google.nl/maps/@14.4907858,120.9942649,3a,75y,169.07h,80.03t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTwUE8eBM31hqVW5xHLlpCA!2e0!7i13312!8i6656
Amare et sapere vix deo conceditur

Adik

 :applaus:  knap hoor. Helemaal correct. Toch iets te scheutig geweest met de tips  :happy2:

TheDolphin

Hoe krijg je het voor elkaar? Ik zat met google maps alle musea in Luzon af te struinen en daarvoor in Davao en Cebu naar sporthallen en weet ik nog wat meer maar volledig op het verkeerde spoor ontelbaar veel plaatjes afgelopen met Google Images. :lachen: In het begin nog een universiteitenlijst helemaal afgelopen.

Tinulang_Manok

Citaat van: TheDolphin op dinsdag  7 maart 2017, 23:50:05
Hoe krijg je het voor elkaar? Ik zat met google maps alle musea in Luzon af te struinen en daarvoor in Davao en Cebu naar sporthallen en weet ik nog wat meer maar volledig op het verkeerde spoor ontelbaar veel plaatjes afgelopen met Google Images. :lachen: In het begin nog een universiteitenlijst helemaal afgelopen.

Het was de tips dat het vliegveld groter moest zijn dan die in Cebu, en dat het op Luzon moest liggen. Ik ben alle Internationale vliegvelden afgegaan, en alleen NAIA was groter als Cebu (in mijn ogen)
Daarna gezocht naar een kruisvormig gebouw met gek torentje, dat heeft me wel ff wat tijd gekost. Vooral gezocht naar malls, en de schrine ligt net naast een SM mall.

Ok, ik ga ff en mooi plaatje zoeken :biggrinn:
Amare et sapere vix deo conceditur

Adik

Citaat van: Rich op donderdag  2 maart 2017, 22:57:25
Eerste prijs doos aspirine?    :lachen: Heb al 6481 kerken gezien vanavond

Deze opmerking had ik in gedachte toen ik de tip gaf dat enkele van jullie het soort gebouw al veel hadden gezien.