Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Nieuw HIV medicijn wordt op den Filipinos uitgeprobeerd...... :denk: :denk:



Pinkpanther

Hi Bananacreek  hebben ze hier geen tri focal inplantlenzen....  dan zie je van   dichtbij goed - middengebied - en veraf  !!!
Ik heb in NL een onderzoek laten doen bij FEYOMEDICAL  ....   was wel prijzig 6900 euro  2 ogen.
Kijk anders maar eens op hun site  ..
Ik heb het niet laten doen !!   
Ik heb ook nog geen caratact., maar wilde van mijn leesbril af.


En bij mij kwam er nog bij dat ik mischien nog wat bijgelaserd moest worden omdat mijn ogen al 1x gelaserd zijn..en dan is het moeilijker om de exacte sterte te berekenen.
Dit zou dan gratis gebeuren indien nodig !!

PP   :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:



Pinkpanther

www.fyeomedical.nl   

Daar vinde je alles over laseren en implantaatlenzen.

PP :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:


bananacreek

Hier in Cebu hebben ze het wel degelijk maar komt uit Manila....duurt een dag om te bestellen....en ontvangen...en Dr. Larrazabal is één van de besten op deze planneet....



http://larrazabaleye.com/centre_for_sight.html

bananacreek

Ik noem hem de man met de gouden handen en hij heeft mijn LASIK gedaan in 2004 en de cataract en glaucoma hebben niets van doen met de Lasik en de glaucoma is onder controle en het verwijderen van de cataracts is meestal goed voor een lagere IOP (intra occular pressure)....(nu met drops 18/18 mg/hg en dat is ok voor zover ik weet...maar laat je niet bij de neus nemen op welke manier ze dat meten...de "air-puff" geeft geen correcte waarde aan vergeleken met de machine waarbij een instrument op de oog tipt...naam vergeten...zeer belangrijk voor de patient om te weten....en ook belangrijk is regelmatig de IOP te meten om er vroegtijdig achter te komen of je glaucoma hebt.....en glaucoma maakt blind want de schade die aan de oogzenuw is gedaan wegens een te hoge IOP kan niet meer worden teniet gedaan tot op heden....


Pinkpanther

Lazerball heeft mij ook gelaserd maar wel een restafwijking  :weetikniet: :weetikniet:
Ik had -5.75  enna laseren +.75  en +1.0
Dus zo geweldig is hij ook weer niet.
Hij zei kort na laseren dat moet nog bijtrekken  , regressie......  dus niet is zelfs 0.25 slechter geworden


:nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:

bananacreek


bananacreek


bananacreek