Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Stand van zaken van uw visum dossier

Gestart door Digos, vrijdag 26 februari 2010, 09:25:14

Vorige topic - Volgende topic

Digos


pvgossum  :thumb: voor jullie.

We kunnen hier niet veel andere reply's  op geven....vermits alles snel veranderd en ook omdat ieders situatie anders is.

Maar zo te zien zit er schot in de zaak, en dat is goed voor jullie.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

#91
Proficiat PvGossum!  :applaus: Ik hoop dat onze visa's ook snel volgen.




Citaat van: stip66 op dinsdag 23 november 2010, 22:21:56
Citaat van: Gago op maandag 22 november 2010, 01:02:00
FO sms'n naar de Phills (van jou computer naar hare gsm) kan gratis via Chikka. Zij kan terug sturen voor paar pesos.
:hoedjeaf:

Hetzelfde via Yahoo als haar status " I'm mobile " is.......

Als we beidde thuis zijn zijn we altijd online via wireless, met onze Nokia e71 en fring. Chat via MSN, yahoo of fring. Fring heeft ook gratis bellen via internet, en ook beeld telefoon. (Een van de weinig applicaties die gebruik maakt van de kleine camera aan de voorzijde van de e71).

Ik heb een versterkte wireless, dus als ik met de auto aan kom rijden logt Fring al in terwijl ik 50 meter van m'n appartement verwijdert ben.  :jajaja:

Het ging mij meer om hoe goedkoop naar de familie in de Fhils te smssen als Mup eenmaal hier is.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

robert van dijck

Van Harte gefeliciteerd met het bekomen van jullie visum. :congratualtionsis0:

Johan En Elvie

Alvast hartelijk gefeliciteerd hoor de aanhouder wint altijd. De lijdensweg is bijna gedaan voor u en dan zijn al de vorige problemen vergeten
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

pvgossum


jiggy

Medio november deed ik een eerste bijdrage hier op het forum, eigenlijk vraag naar info en ervaringen over visa-aanvragen voor KORTVERBLIJF.

De moed zonk me bijna in de schoenen toen ik hier las dat nog (quasi) niemand een positief antwoord gekregen had voor dergelijk visum.

Welnu.... , ik checkte daarnet de site van DVZ en .....  voor de visumaanvraag van mijn vriendin,
- ingediend op 18 oktober
 geregistreerd bij DVZ op 29 oktober

staat : "AKKOORD" op 26 november !!!!  :happy: :happy: :happy:

Even de feiten :

Wij kennen elkaar sinds begin dit jaar, eerst via DIA, daarna chat op YM en Skype en eenmalig bezoek aan haar gedurende 3 weken deze zomer.

Zij is 40 en ik 53.

Ik kan misschien sommigen jaloersheid bezorgd hebben, doch...
hiermee is aangetoond :het kan toch nog, zelfs van de eerste keer...





Rich

Rich de Nederbelg.

jiggy

Nu kunnen we eindelijk beginnen plannen, want.... binnen 3 weken zou ze hier al moeten zijn.
Zo kunnen we de kerstdagen hier samen doorbrengen.

Het plan "B" was dat ik naar daar zou gaan dezelfde periode, doch... ik (wij zijn) superblij dat zij hier de sfeer en de cultuur eens kan opsnuiven.

Hopelijk is het dan wat minder koud hier, al hopen we voor haar op een witte kerst : zou voor haar een uniek ervaring zijn...


robert van dijck


Phille

Jiggy  :congratualtionsis0:

Wat ben ik blij om ook eens een positive noot te lezen hier.  :thumb:

Geniet er maar van!