Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Hotelbeoordeling Filippijnen

Gestart door Rich, vrijdag 19 juni 2009, 20:08:04

Vorige topic - Volgende topic

Carpie

Héhé,

Mijn excuses.

Ik stelde hier mijn vraag in een algemene topic wat betreft hotels en wilde eigenlijk een meer direct antwoord, mijn fout dus  :neeneenee:

Was ff in de war omtrent jouw antwoord Fonzie maar bij deze rechtgezet  :atyourservice:

Greetz

Johan

Phille

CitaatNa een paar dagen ? MNL is even groot ( qua populatie ) als gans Belgie, inclusief B-H-V 
Ik blijf nieuwe locaties ontdekken ginds 

Hoeveel dagen ben jij in totaal in Manilla geweest Peter?


Fonzie3300

Citaat van: Carpie op maandag 30 augustus 2010, 13:11:45
Héhé,

Mijn excuses.

Ik stelde hier mijn vraag in een algemene topic wat betreft hotels en wilde eigenlijk een meer direct antwoord, mijn fout dus  :neeneenee:

Was ff in de war omtrent jouw antwoord Fonzie maar bij deze rechtgezet  :atyourservice:

Greetz

Johan

GEEN ENKEL probleem Johan! :-)

stip66

Citaat van: Phille op maandag 30 augustus 2010, 13:14:51
CitaatNa een paar dagen ? MNL is even groot ( qua populatie ) als gans Belgie, inclusief B-H-V 
Ik blijf nieuwe locaties ontdekken ginds 
Hoeveel dagen ben jij in totaal in Manilla geweest Peter?

Gedurende mijn 2 maanden onafgebroken verblijf in Phils ongeveer een 2 tal weken in totaal. Waarom ?

Phille

CitaatGedurende mijn 2 maanden onafgebroken verblijf in Phils ongeveer een 2 tal weken in totaal. Waarom ?

Dat dacht ik, ik ben ondertussen al wat meer in Manilla geweest en vind er maar niks aan, er is niets bijzonder interessant te zien, zeer weinig bezienswaardigheden, het is er druk, gejaagd, erg veel uitlaatgassen, niks aangenaam aan.

Ben er nu 6 keer geweest:

Jan. 09, gelukkig maar 3 dagen (Quezon City)
April 09, een ganse week (Makati City)
Juli 09, van de twee weken in de Filipijnen, één ganse week in Manilla (Makati City)
Dec 09/Jan 10, in totaal één week (Manilla)
Mei 10, 4 dagen (Makati City)
Juli/Agustus 10, twee volle weken (Pasig)

En was erg blij dat ik een goed hotel had genomen met een zwembad, want buiten wolkenkrabbers & malls is er niet veel te zien. Voeg daar dan ook nog de drukkende warmte (mede door de grote vervuiling) wat een grootstad met zich meebrengt, is het helemaal niet aangenaam om er rond te lopen.



ladgar

@carpie

voor de door u opgegeven data is het 5400 peso voor 5 dagen bij www.gohotels.ph. Een splinternieuw hotel
gelegen aan Edsa waar de Ayala-avenue van de ambassade mee kruist.Met goed werkende gratis wifi , niet-rokers hotel, op loopafstand van de Megamall .

stip66

Tja, ieder zijn beoordeling. Ik ben eerder een sociaal type die zich niet opsluit in zijn hotelkamer en zwembad. Ik heb tot nog toe toffe en interessante gesprekken gehad met mensen ( oa op Manila Bay ) kostte me wel een sigaret, maar was leuk. Verder besef ik dat ik geen tijd genoeg had om die verhalen te aanhoren op The Cemetary. Maar ja, sommigen vervelen zich liever in the swimming pool.

Carpie

@ Ladgar,

Dat ziet er dik in orde uit.

Straks es overleggen met de vriendin  :thumb:

Alvast bedankt voor uw reactie alsook de andere reacties. (Héhé Phille en Stip66, niet opgeven hé  :lachen: :lachen:)

Greetz

Johan

Phille

Het gaat er mij niet om, om zich op te sluiten op de hotelkamer; het gaat er mij om een leuk toevluchtsoord te hebben wanneer ik de drukte wil ontwijken, is ne frisse duik te kunnen nemen in het zwembad als het mij daar te warm (heet) wordt. Maar ieder zijn meug zou ik zeggen. Ik gaf alleen maar het advies om wel degelijk voor een goed hotel te kiezen, met de daarbij horende redenen. Das al!

Kano

Kijk ook eens op de site van tripadvisor, daar staan ook (in het Engels) beoordelingen van bezoekers van het hotel bij www.tripadvisor.com/Hotels-g298450-Makati_National_Capital_Region_Luzon-Hotels.html

:hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn