Werk gezocht / seeking job as soon as possible

Gestart door Quezonboy, zondag 2 juni 2013, 22:27:52

Vorige topic - Volgende topic

huisman45

niet doen Ketebinkie anders willen ze je Bannen als je ze van repliek geeft  :lachen: :applaus: :applaus: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Inday

Citaat van: huisman45 op dinsdag  4 juni 2013, 11:17:32
niet doen Ketebinkie anders willen ze je Bannen als je ze van repliek geeft  :lachen: :applaus: :applaus: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja:


Ik denk dat je je van forum vergist. 

Inday

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag  4 juni 2013, 11:15:10


â,¬ 3,77 / dag ?    :ikkeniebegrijp:      :ikkeniebegrijp:


Typisch antwoord van iemand, die, volgens zijn profiel info doet voorkomen dat men in de  :smiley-philippines: woont, maar afgaande op de reactie ergens in outer space. Geeft niks, het houdt het forum levendig en is goed voor de statistiek qua postings. Gewoon lekker doorgaan en trek je niks an van mijn opmerking, moest gewoon ff mijn ei kwijt, moet kunnen toch :denk:.


Het wordt weer gezellig hier


â,¬ 3,77 / dag is dus een normaal loon voor deze persoon   Wie zit er in outer space ? ?


CitaatI would like to be considered for a position in your company that is commensurate with my qualifications. I am confident that the values and professionalism which characterize your firm would complement my own strengths and enthusiasm.
I gained extensive office experience in my previous position as a Human Resource Personnel and Administrative Assistant.  While in that position I developed strong communication, administrative skills, and displayed the ability to work under pressure in stressful situations. Being innovative, displaying initiative and being goal-oriented are key traits that my superiors have recognized in me.


     


josv

Citaat van: Inday op dinsdag  4 juni 2013, 12:41:14

Het wordt weer gezellig hier


Niks van aantrekken joh !! Maar het berichtje is tamelijk niks zeggend dus nam ik me de vrijheid voor om de dame in kwestie een hulpende hand te bieden. M'n aanbod blijft staan !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ketelbinkie

Citaat van: Inday op dinsdag  4 juni 2013, 12:41:14
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag  4 juni 2013, 11:15:10


â,¬ 3,77 / dag ?    :ikkeniebegrijp:      :ikkeniebegrijp:


Typisch antwoord van iemand, die, volgens zijn profiel info doet voorkomen dat men in de  :smiley-philippines: woont, maar afgaande op de reactie ergens in outer space. Geeft niks, het houdt het forum levendig en is goed voor de statistiek qua postings. Gewoon lekker doorgaan en trek je niks an van mijn opmerking, moest gewoon ff mijn ei kwijt, moet kunnen toch :denk:.

Het wordt weer gezellig hier

â,¬ 3,77 / dag is dus een normaal loon voor deze persoon   Wie zit er in outer space ? ?

Citaat

Dat ga je krijgen als je onder 2 namen op dit forum zit, verder no comment!

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Inday op dinsdag  4 juni 2013, 12:23:03
Citaat van: huisman45 op dinsdag  4 juni 2013, 11:17:32
niet doen Ketebinkie anders willen ze je Bannen als je ze van repliek geeft  :lachen: :applaus: :applaus: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja:


Ik denk dat je je van forum vergist. 
ja dat denk ik ook , bannen doen ze niet zo snel hier . dan moet je het wel heel erg spannend maken . en ehuu, ik kan het weten . hehe.

200 peso per dag = 1200 peso per week = 4800per 4 weken , bij een 6 daagse werk week wat in de fils normaal is . dus dat is geen slecht loon.
daar komt het eten nog bij , dus zeker GEEN UITBUITING.

dit wilde ik even kwijt.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Herbie

Citaat van: jens op dinsdag  4 juni 2013, 17:26:50
Citaat van: Inday op dinsdag  4 juni 2013, 12:23:03
Citaat van: huisman45 op dinsdag  4 juni 2013, 11:17:32
niet doen Ketebinkie anders willen ze je Bannen als je ze van repliek geeft  :lachen: :applaus: :applaus: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja:


Ik denk dat je je van forum vergist. 
ja dat denk ik ook , bannen doen ze niet zo snel hier . dan moet je het wel heel erg spannend maken . en ehuu, ik kan het weten . hehe.

200 peso per dag = 1200 peso per week = 4800per 4 weken , bij een 6 daagse werk week wat in de fils normaal is . dus dat is geen slecht loon.
daar komt het eten nog bij , dus zeker GEEN UITBUITING.

dit wilde ik even kwijt.

Dat vind ik ook, das de normale prijs voor iemand die niet geschoold is :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

josv

Helaas Q-boy, de vakature is al vervuld !

Voor degene die 3,77 euro per dag maar weinig vinden : de dame in kwestie verdient bij haar huidige werkgever 80 peso per dag, moet 7 dagen/week  werken van 9am tot 1am. Wij gaan om 9pm dicht en zijn zondag gesloten. :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

her

3,77 per dag is niet slecht maar als een dame in kwestie er nog ver voor moet blijven en haar kosten om rond te moeten komen omdat ze iets moet huren a 1750 peso per maand dan houdt ze ongeveer 3250 peso per maand over is helemaal zo gek nog niet eigenlijk daar gaat alleen nog wel het eten en drinken voor haarzelf( zondags) en s avonds thuis en evt extra drankjes in het restaurant? en de reiskosten die ze moet maken naar het restaurant van af.

innka3

Citaat van: josv op woensdag  5 juni 2013, 09:50:05
Helaas Q-boy, de vakature is al vervuld !

Voor degene die 3,77 euro per dag maar weinig vinden : de dame in kwestie verdient bij haar huidige werkgever 80 peso per dag, moet 7 dagen/week  werken van 9am tot 1am. Wij gaan om 9pm dicht en zijn zondag gesloten. :floet:
wat sneu voor haar,mist ze een dag.of is zondag een bonusdag  :confused2: