Werk gezocht / seeking job as soon as possible

Gestart door Quezonboy, zondag 2 juni 2013, 22:27:52

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Rich op zaterdag 20 juli 2013, 15:54:36
Citaat van: Pjottr op zaterdag 20 juli 2013, 15:37:49
Wat voor bedrijf wordt het Joris Sole proprietor of corp? Wie ga je daar voor charteren want je weet dat een buitenlander so wie so geen sole proprietor kan zijn hier.
Hier ben ik reuze benieuwd naar
Als je een copp wil heb je ook een Flippo nodig die meerderheid in zeggenschap moet hebben. bv jij 45 en hij/zij 55%
Het wordt hier niet gemakkelijk gemaakt voor ons als buitenlander


Ik denk Pjottr, of neen ik ben zeker dat hij dat ondertussen wel al weet  :lachen:  :jajaja:

Het is niet zo moeilijk en maakt totaal niet uit of ik in de  :smiley-philippines: de meerderheid heb of niet, de zaak staat of valt met mezelf .... want als 'mijn vennoten' in de  :smiley-philippines: mij bedriegen, gaat de import-kraan dicht, en hebben ze niks meer om te verkopen.....

Qua formule: ik kijk alles nog eens na, waarschijnlijk een Inc met 40/60, en van die 60 krijgt Lyn er 20, zodat het droomkoppel samen de meerderheid heeft. Mocht het dan mislopen met Lyn, dan kan ze haar aandelen verkopen aan een Filipino/a, bij voorkeur iemand van mijn keuze. In ieder geval zijn er tal van opties mocht er iets mislopen...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.


Ronald-D


Quezonboy

Citaat van: vvjoris op zaterdag 20 juli 2013, 13:05:44
Tijdelijke job(s) beschikbaar in Cebu, omstreeks maart-april 2014, ongeschoold is OK, maar enig niveau is toch gewenst, vooral voorkomen en beleefdheid is belangrijk, en het werk wordt gedaan tussen 10am en 9pm, lunchpakket zelf meebrengen, betaling = 250 pesos/dag + soft drink naar keuze voor bij de lunch.
@ Hoi Joris
Wat bedoel met je met maart-april 2014, tot maart-april 2014 of begint de baan vanaf maart-april 2014? Als het het laatste is hoe lang duurt die baan dan?

Quezonboy

Hi

De dame waarom het ging heeft een baan aangeboden in India als nanny bij een "Koninklijke" familie via contacten in Dubai.  :thankyoufw5: Dank jullie voor alle aandacht en moeite.

vvjoris

Citaat van: Quezonboy op zaterdag 20 juli 2013, 23:23:28
Citaat van: vvjoris op zaterdag 20 juli 2013, 13:05:44
Tijdelijke job(s) beschikbaar in Cebu, omstreeks maart-april 2014, ongeschoold is OK, maar enig niveau is toch gewenst, vooral voorkomen en beleefdheid is belangrijk, en het werk wordt gedaan tussen 10am en 9pm, lunchpakket zelf meebrengen, betaling = 250 pesos/dag + soft drink naar keuze voor bij de lunch.
@ Hoi Joris
Wat bedoel met je met maart-april 2014, tot maart-april 2014 of begint de baan vanaf maart-april 2014? Als het het laatste is hoe lang duurt die baan dan?

Het start pas in maart-april 2014, en voor hoelang het zou zijn, daar heb ik nog geen idee van, hangt af van hoeveel succes we hebben... maw als het beter loopt dan verwacht (maar ik draag ook wat dat betreft geen roze bril) gaan we ook naar Manila, Cagayan, etc. Mijn eerstvolgende bezoek aan  :smiley-philippines: dient om marktonderzoek te doen en allerlei voor te bereiden.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Ronny55

Citaat van: vvjoris op zaterdag 20 juli 2013, 23:42:25
Citaat van: Quezonboy op zaterdag 20 juli 2013, 23:23:28
Citaat van: vvjoris op zaterdag 20 juli 2013, 13:05:44
Tijdelijke job(s) beschikbaar in Cebu, omstreeks maart-april 2014, ongeschoold is OK, maar enig niveau is toch gewenst, vooral voorkomen en beleefdheid is belangrijk, en het werk wordt gedaan tussen 10am en 9pm, lunchpakket zelf meebrengen, betaling = 250 pesos/dag + soft drink naar keuze voor bij de lunch.
@ Hoi Joris
Wat bedoel met je met maart-april 2014, tot maart-april 2014 of begint de baan vanaf maart-april 2014? Als het het laatste is hoe lang duurt die baan dan?

Het start pas in maart-april 2014, en voor hoelang het zou zijn, daar heb ik nog geen idee van, hangt af van hoeveel succes we hebben... maw als het beter loopt dan verwacht (maar ik draag ook wat dat betreft geen roze bril) gaan we ook naar Manila, Cagayan, etc. Mijn eerstvolgende bezoek aan  :smiley-philippines: dient om marktonderzoek te doen en allerlei voor te bereiden.
Geef maar een seintje als je in cdo zijt, vang je wel op.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.