Wie kan en wil er een klein rubber onderdeel meenemen naar Palawan?

Gestart door Wilfil, maandag 16 december 2013, 11:24:36

Vorige topic - Volgende topic

Wilfil

Beste forumleden,

Is er iemand van jullie die binnenkort naar Palawan komt en een rubberen ring voor mijn koffie apparaat mee wil nemen?? Het is klein en licht en makkelijk mee te nemen.... wie o wie kan mij helpen?


Groet,

Wil

wispelturig

Where can I find that rubber ring if I volunteer to bring it ????. We gaan voor 6 maanden naar de Filippijnen, Januari tot en met juni en wij zouden naar Palawan op vakantie gaan. Wat soort koffie machine heb je?

TheDolphin

Kun je het niet per post laten sturen? Ik heb al aardig wat post gestuurd die kant op en het is verbazingwekkend hoe vaak het ook juist aankomt. Ik heb mijn watersandalen ook alvast per post die kant op gestuurd dat scheelt weer in gewicht voor mijn koffer straks. Best betrouwbaar dus die postbodes in de Phils. Ik denk als je een goed postadres hebt dat de kans groot is dat het aankomt. Ik heb ook al eens iets op een Chinese website besteld via AliExpress en dat werd ook keurig in de Phils afgeleverd.  :thumb: Als het echt in de middle of nowhere is waar het naar toe moet dan wordt de kans kleiner dat het juist aankomt maar als het naar Puerto Princesa moet zit het wel goed denk ik mits je een duidelijk adres hebt. 

Amice

Citaat van: TheDolphin op maandag 16 december 2013, 22:55:08
Kun je het niet per post laten sturen? Ik heb al aardig wat post gestuurd die kant op en het is verbazingwekkend hoe vaak het ook juist aankomt. Ik heb mijn watersandalen ook alvast per post die kant op gestuurd dat scheelt weer in gewicht voor mijn koffer straks. Best betrouwbaar dus die postbodes in de Phils. Ik denk als je een goed postadres hebt dat de kans groot is dat het aankomt. Ik heb ook al eens iets op een Chinese website besteld via AliExpress en dat werd ook keurig in de Phils afgeleverd.  :thumb: Als het echt in de middle of nowhere is waar het naar toe moet dan wordt de kans kleiner dat het juist aankomt maar als het naar Puerto Princesa moet zit het wel goed denk ik mits je een duidelijk adres hebt. 

De phil post betrouwbaar??? heb je een natte droom gehad vannacht of zo?  :biggrinn:
N nederlander stuurde een cellphone op 3 maanden geleden, maar die moet nog steeds aankomen.  De geadresseerde was zijn vriendin die nu al hoog en breed in Nederland is, maar de cellphone is wonderbaarlijk genoeg niet meer terug te traceren.

Alles wat waarde heeft daar moet je niet aan beginnnen om het op te sturen per post.
Maar zo een rubbere ring ,lijkt me vervolgens ook geen probleem om dat met de post te doen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Wilfil

CitaatWhere can I find that rubber ring if I volunteer to bring it Huh??. We gaan voor 6 maanden naar de Filippijnen, Januari tot en met juni en wij zouden naar Palawan op vakantie gaan. Wat soort koffie machine heb je?

Beste Wispelturig,

Het zou geweldig zijn als je dit mee kan nemen. Ik stuur je een pm....



Wat betreft posten, ik had al het e.e.a. gelezen op dit forum met name over de onbetrouwbaarheid van de PH post, vandaar deze oproep. Proberen kan altijd diba?


antzan

regelmatig sturen wij kleine postpakketjes  en mijn kennis/vriend/familie ook wel 2 a 3x per jaar naar ons .
Nog nooit problemen gehad ermee. Uit  Iligan /Dumaguette duurt ongeveer 10 dagen

Foodmaster

Lenn

Bestel al 7 jaar online, zo'n 10 pakketjes per jaar all over the world..Alles aangekomen tot nu toe.
Wat voor een koffieapparaat is dat?

bananacreek

Citaat van: Amice op maandag 16 december 2013, 23:34:20
Citaat van: TheDolphin op maandag 16 december 2013, 22:55:08
Kun je het niet per post laten sturen? Ik heb al aardig wat post gestuurd die kant op en het is verbazingwekkend hoe vaak het ook juist aankomt. Ik heb mijn watersandalen ook alvast per post die kant op gestuurd dat scheelt weer in gewicht voor mijn koffer straks. Best betrouwbaar dus die postbodes in de Phils. Ik denk als je een goed postadres hebt dat de kans groot is dat het aankomt. Ik heb ook al eens iets op een Chinese website besteld via AliExpress en dat werd ook keurig in de Phils afgeleverd.  :thumb: Als het echt in de middle of nowhere is waar het naar toe moet dan wordt de kans kleiner dat het juist aankomt maar als het naar Puerto Princesa moet zit het wel goed denk ik mits je een duidelijk adres hebt.  

De phil post betrouwbaar??? heb je een natte droom gehad vannacht of zo?  :biggrinn:
N nederlander stuurde een cellphone op 3 maanden geleden, maar die moet nog steeds aankomen.  De geadresseerde was zijn vriendin die nu al hoog en breed in Nederland is, maar de cellphone is wonderbaarlijk genoeg niet meer terug te traceren.

Alles wat waarde heeft daar moet je niet aan beginnnen om het op te sturen per post.
Maar zo een rubbere ring ,lijkt me vervolgens ook geen probleem om dat met de post te doen.

Hong Kong -Dumaguete (airmail)......bijna twee maanden
Nederland - Dumaguete (airmail)......bijna twee maanden
Dumaguete - Alkmaar (sigaretten .....10 tot 21 dagen
Manila - Dumaguete (airmail).....14 dagen.......................... :lachen: :lachen: :lachen:

                                             


Wilfil

Citaat van: Lenn op dinsdag 17 december 2013, 10:26:45
Bestel al 7 jaar online, zo'n 10 pakketjes per jaar all over the world..Alles aangekomen tot nu toe.
Wat voor een koffieapparaat is dat?

Bialetti, perculator type. Heel simpel apparaatje en een geweldig bakje koffie. Alleen als je hem op het vuur zet moet er wel water in zitten en dat was ik helaas een keer vergeten en daardoor is de ring verslechterd maar nog niet stuk.

Een forum lid is zo aardig om de ring voor mij mee te nemen zodat mijn kans van aankomst met 100% is toegenomen.  :thumb:

Het is toch geweldig dat mensen iets voor elkaar kunnen doen, waarom maken we niet meer gebruik van elkaar op dit forum?