Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

De komst van Mevr Gago.

Gestart door Gago, woensdag 23 februari 2011, 11:05:02

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Fotos zijn nu gelukkig te zien Mooie dame Gago en ik wens je veel liefde en geluk
Gr vanuit Bicol
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

dolfijn76

Proficiat Gago!

Een mooie tijd samen. 

Tja en wat die pussy cup betreft is bij ons zeker nooit van toepassing geweest  :lachen: en wat de rijst betreft heeft mijn man nooit de behoefte gehad om elke dag rijst te moeten hebben.  Zal van het varen zijn misschien.  Mijn schoonzus had er wel problemen mee. Of te wel is het iets typisch vrouwelijk misschien?


jiggy

Citaat van: dolfijn76 op zondag 27 februari 2011, 09:31:52
en wat de rijst betreft heeft mijn man nooit de behoefte gehad om elke dag rijst te moeten hebben.  Zal van het varen zijn misschien.  Mijn schoonzus had er wel problemen mee. Of te wel is het iets typisch vrouwelijk misschien?



Deze winter was mijn vriendin Sandra hier 3 weken op bezoek. Ik had rijst in huis gehaald, maar.. ze paste zich wonderlijk goed aan aan de westerse eetgewoontes. We hebben amper 3 x rijst gegeten in die 3 weken, waarvan dan nog 2 x in een paella.

verder maakte ze graag kennis met allerlei voor haar nieuwe smaken :allerlei beleg op brood, speculoos,  drankjes en versnaperingen die tot dan toe voor haar onbekend waren.

alles heeft met (eet)cultuur en zin voor aanpassing te maken hebben , wellicht.

ik ben ook niet moeilijk wat eten betreft, doch.. ik had de indruk dat Sandra minder moeilijkheden had zich aan te passen dan ik , als ik daar ben, want... 3x rijst per dag.. is me toch net iets te veel ....

waar zij absoluut niet lustte : olijven en schimmelkazen. het eerste puur persoonlijk, en het tweede omdat dit voor hen "bedorven" voedsel lijkt.

nog iets anders : konijn zou zij ABSOLUUT niet eten. blijkbaar wordt dat niet opgediend in de Filipijnen, doch is enkel een knuffel-huisdier. of.. heeft hier iemand andere ervaring mee ???

Mawibata

Citaat van: jiggy op zondag 27 februari 2011, 13:07:15


nog iets anders : konijn zou zij ABSOLUUT niet eten. blijkbaar wordt dat niet opgediend in de Filipijnen, doch is enkel een knuffel-huisdier. of.. heeft hier iemand andere ervaring mee ???


Ja, dat klopt, honden eten ze wel, maar konijn nee hoor   :neeneenee:




PS : stel je voor dat ze de paashaas opeten    :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

dolfijn76

Mijn man eet het wel op uit beleefdheid maar hem hebben ze hier ooit wijsgemaakt dat het waterrat is en een rat opeten nee hoor.  Maar ja hij wil mijn ouders nu ook weer niet beledigen.  Eens hij het de eerste keer gegeten heeft vond hij het wel lekker.  Heb het ooit eens klaargemaakt en er kwamen filippijnen langs. Die namen vol goede moed het konijn (bbq) en vroeg niets. Wilde er in bijten tot mijn man zei dat het konijn was en toen wij de persoon het absoluut niet meer eten.  De andere hebben het wel gedaan en vonden het allemaal lekker.  Vaak zit het tussen de oren he.

klootzakken (voorheen Jens)

#45
Citaat van: Gago op zaterdag 26 februari 2011, 00:11:18

Eerste wat ze zei toen ze de keuken zag was "my god such a mess."  :confused2: Ik had nog zo mijn best gedaan om op te ruimen.
wel cute met haar nieuwe pantoffels.







wel GAGO betekent volgens mij mafkees , maar zo maf is kees niet .  :floet: wat een spetter.
GAGO :congratualtionsis0: met je meisje.

jens.....

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

opinie

Citaat van: Gago op zaterdag 26 februari 2011, 00:11:18
Eerste wat ze zei toen ze de keuken zag was "my god such a mess."  :confused2: Ik had nog zo mijn best gedaan om op te ruimen.

Het lijkt me toch zo erg niet.  :weetikniet: tenminste ik weet niet wat er achter de deurtjes schuilt.  :biggrinn:

Van harte een fijne toekomst gewenst samen.

Citaat van: Gago op zaterdag 26 februari 2011, 00:11:18
M'n zus haar dochtertjes waren zoooo blij om hun nieuwe tante te zijn. Ze waren direct de best vrienden.

Dat is niet te onderschatten! Plots in een nieuwe omgeving komen en een goed contact met de schoonfamilie kunnen leggen. Kortom zich gewenst voelen.

Citaat van: dolfijn76 op zondag 27 februari 2011, 09:31:52
wat de rijst betreft heeft mijn man nooit de behoefte gehad om elke dag rijst te moeten hebben.  Zal van het varen zijn misschien.  Mijn schoonzus had er wel problemen mee. Of te wel is het iets typisch vrouwelijk misschien?

Hier hetzelfde verhaal, het is dus niet typisch vrouwelijk. Het is zelfs zo dat ik vaker zin in rijst heb dan mijn vrouw.  :ikkeniebegrijp:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

toyoke


toyoke

Citaat van: Mawibata op vrijdag 25 februari 2011, 12:21:11
Citaat van: Phille op vrijdag 25 februari 2011, 12:00:51


EN wat is een pussycup in godsnaam? Nog nooit van gehoord en mijn vrouw ook niet  :weetikniet:



Mag ook in plastic    :lachen:







voor mij was dit ook nieuw hehe
toen ik voor het eerst mijn asawa ging bezoeken in Dubai gebeurde dat ook zo maar met een PUSSY SPROEIER dan
toen ze de eerste dag een toilet maakte en ik pardoef de badkamer binnen ging was ze heel verlegen daar ze met de sproeier
bezig was zich te cleanen ik mocht deirct naar buiten gaan zei ze ,  :neeneenee: zei ik wij doen alles samen , en als ik daar straks
onder de douche stond was jij ook rap om te komen piepen achter het gordijn en ze werd direct rood  :lachen: :lachen:

in de phiils hebben we dan zo 2 sproeiers gekocht voor hier te plaseren in huis  :happy: zo kan ik mijn haar ook wassen  :jajaja:

foto van de spreoier volgd

Digos


Verleden jaar ook nog zo'n pussycup meegebracht voor iemand hier in  :belgiesmiley:

Begrijp altijd nog niet hoe ze het flikken.....dan staat je wc of badkamer toch altijd onderwater  :ikkeniebegrijp:

dan nog maar te zwijgen over je kleding.




De plastieken uitvoering.

LIVE ONCE - LIVE IT