Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Te traag met het brengen van koffie

Gestart door Fail_over, dinsdag 20 mei 2014, 16:46:45

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Ik heb 2 jaar in Saudi Arabie gewerkt en heb mijn lesje wel geleerd. Nog nooit heb ik een zo rascistisch en hypocriet volk gezien als arabieren.  En bovengenoeme patienten heb ik persoonlijk mogen ontmoeten. (En deze zijn GEEN uitzondering....Trust me....!)

Amice

Daar ga ik maar gedeeltelijk in mee.
Het moge onmiskenbaar zijn dat de islam in zijn huidige opgedrongen vorm om tot een wereldwijde sharia te komen een bedreiging is voor vrijheid en democratie.

Echter kunnen ze die dreiging niet monopolistisch claimen.

Net zoals verwezen wordt naar uitspraken van Winston Churchill kun je daar uitspraken tegenover zetten dat ook de westerse wereld bezig is om het zelfde te bereiken maar dan onder het mom van zogenaamde sociaal democratie, welke een wereldwijde government nastreeft met voornamelijk alleenheersing als doel.
Een en ander opgezet door decennia lange sluipende en slimme manipulaties door de illuminaties, die op hun beurt weer de moslims uitdagen om over te gaan tot de Jihad en daarbij is het zeer welkom dat israel pro westers is.
De Jihad in Syrie is echt niet recentelijk begonnen, dat speelt al veel langer.

De 2 groten zullen per saldo de strijd om de wereld macht gaan voeren waarbij zolang er geen totale revolutie tegen beiden komt, iedereen het nakijken heeft.
Zelfs indien er een revolutie komt, wordt daarbij niets gewonnen voor jan met de pet, laat dat vooral ook duidelijk wezen.

Zoals bv. Henry Kissinger ooit eens zei: " when today Los angeles will be attacked and overpowered, everybody will be outrages from anger and after tomorrow they will be pleased with what has happened".







Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Ifugao op zaterdag 16 augustus 2014, 20:03:45
Ik heb 2 jaar in Saudi Arabie gewerkt en heb mijn lesje wel geleerd. Nog nooit heb ik een zo rascistisch en hypocriet volk gezien als arabieren.  En bovengenoeme patienten heb ik persoonlijk mogen ontmoeten. (En deze zijn GEEN uitzondering....Trust me....!)

Hier komt er eentje af en toe in de disco en dan brengt hij twee gewapende security guards in uniform en geeft alle waitresses een tip van 200 pesos en hij weigerde met me te spreken en toen hij moest pissen in de wc ging hij de dames wc in tezamen met beide security guards en ik zei tegen die guards: "All bayuts have to piss in the male cr"

Hij antwoordde: "He is no bayut but there is water on the floor in the male CR".................... :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen:

Ik zei": "What a f....... Macho"........... :lachen: :jajaja:

Hij zit dan in de disco met minstens 4 GRO's.......en de twee security guards staan dan achter hem

Dan moet de Dj (ikke niet) Arabian music draaien en dan gaat hij dansen als een Zombie...en toen ging ik ook naast hem dansen als een Geestelijk Gestoorde......op dezelfde muziek..........en toen kwamen de twee security guards ook op den dansvloer.... :lachen: :lachen:.................. :happy: :happy: :happy: (maar niet om te dansen maar om de Klootzak in de gaten te houden............ :jajaja: :jajaja:



Hij heeft beweerd dat hij de Ambassador van Riad is of zoiets...ik zei Riad is een stad in S.A. en dit is een verwende rotzak van een rijke man .............. :jajaja:

wiking

Rare vogels. Zag er af en toe ook een paar freaks in cowboy grill in Manila. Heel vreemd

Amice

Er was zo een arabische diplomaat een jaar of 2 geleden in Gpoint, die altijd op dezelfde plek wilde zitten en een grote mond had tegen de waitressen.

Totdat iemand daar genoeg van kreeg en hem opzocht,waarna hij na een pak rammel zijn diplomatieke paspoort kwijt was en hals over kop terug naar de heimat moest om die weer te herkrijgen. 

Nadien niet meer gezien. :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao

Citaat van: Amice op zaterdag 16 augustus 2014, 20:45:56

Net zoals verwezen wordt naar uitspraken van Winston Churchill kun je daar uitspraken tegenover zetten dat ook de westerse wereld bezig is om het zelfde te bereiken maar dan onder het mom van zogenaamde sociaal democratie, welke een wereldwijde government nastreeft met voornamelijk alleenheersing als doel.



De vraag is dan waarom het Westen (Lees: USA) dat dan niet veel eerder heeft gedaan? Immers met hun militaire overmacht hadden zij dit "spel" al lang gewonnen kunnen hebben?

Amice

Militair overmacht is een onderdrukkings mogelijkheid maar werkt niet op de lange termijn.
Daarnaast is de USA machtig maar niet machtig genoeg en maakt daarom ook nog deel uit van de NATO en heeft dus o.a. de  :eu: als partner nodig.
De USA en zelfs de NATO kunnen immers militairistisch onmogelijk op alle plaatsen tegelijk zijn als er grote onrusten uitbreken.

Om een wereld te heersen heb je wel mensen nodig die niet op ieder moment dwars liggen maar gewillig volgen.

Net als de jihadisten anderen doden dan moslms, heeft iedere andere machthebber zijn achterban/bondgenoten nodig.

Dat dit "spel" al langer speelt kan men o.a. opmaken uit feiten als de vertroeteling en gemanipuleerde afgedwongen tolerantie t.a.v. moslims en niet enkel in  :nederlandsevlag: of  :eu: maar dat fenoneem is ver verspreidt en duurt inmiddels al decennia's lang en wordt door de politiek ook niet terug gefloten, bezijdens dan een Wilders die als joker te kijk wordt gezet.

Wat wilders ziet, zien de elite uiteraard ook wel gebeuren, maar doen er dus niets tegen want het past in hun straatje. Zelfs recentelijk wordt formeel iets gedaan tegen (terugkerende) jihadisten, maar feitelijk gebeurd er dus niets.
Vergeet daarbij niet dat ook Obama moslim is.

De Illuminatie die ook wel als complottheorie wordt omschreven (ik denk daar anders over) bereiden een al dan niet noodgedwongen oplossing voor om tot een alles overheersende wereldmacht te komen. dat is meer een handje klap gebeuren onderling lijkt het, maar welke enkel effect heeft en zich kan ontwikkelen  als de wereldbevolking an mass zich niet tegen roert en zo blind en doof als mogelijk gehouden worden.

Nu al, maar dat wordt nog veel erger, merk je al dat er een tijdperk aankomt waarin jan met de pet niets te zeggen heeft. Neem als voorbeeld Facebook/twitter het Snowden spionage verhaal enz maar.

http://www.nu.nl/weekend/3853314/impact-van-sociale-media-onderschatten-kan-echt-niet-meer.html

Het komt mij voor dat per saldo daarin niet veel verschil zit met de sharia.
Wat nu als die 2 tot een overeenkomst/bondgenootschap komen?
Illusie? is het dan mogelijk om 1/3 van de wereldbevolking op hand te krijgen omwille van de overige 2/3 die tegen een sharia is? Het tegendeel blijkt al era's lang.

Een ieder mag daar anders over denken uiteraard, maar ik denk niet dat er ook maar iemand is die een fatsoenlijk alternatief kan aandragen voor de huidige en nabije toekomst ontwikkelingen, anders dan wat er thans gebeurt, zo eenvoudig ligt het niet.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent