Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Prijzen tomaten en vis 30% duurder

Gestart door peldoman, zondag 28 september 2014, 17:53:33

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: peldoman op woensdag  1 oktober 2014, 21:35:15
Citaat van: Amice op woensdag  1 oktober 2014, 21:25:45
Het is en blijft een parodie:

http://www.speld.nl/2014/09/30/steeds-meer-bijstandsmoeders-vallen-terug-in-betaalde-baan/

:biggrinn:


Wie morgenvroeg opstaat om onder de â,¬2200,00 netto per maand te gaan  werken is een grote S.....!!!
Mag je dat zeggen??  Ja dat mag!!!
GVD  ik zie de hond te weinig zegt dat wijf!! half 8 opstaan is te vroeg
Zal toch wel een hoax zijn neem ik aan?

Wat daar geschreven is wordt niet gezegd maar waarschijnlijk wel gedacht.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

is een bekend verschijnsel dat zich al jaren voor doet de zogenaamde armoedeval  Mensen  gaan al dan niet vrijwillig de bijstand uit. En houden dan eind van de maand netto minder over dan in de bijstand als ze een minimum loon betaalde baan accepteren.    Niet bepaald een stimulans om te gaan werken dus.

Klopt niet natuurlijk , arbeid moet lonen.    Komende jaren worden wel de toeslagen stapsgewijs afgeschaft.   


klootzakken (voorheen Jens)

er is geen enkel bijstand s moedertje die gels over houd van zo'n uit kering  . tis alleen mogelijk op papier.

tsja als ik 10 maal door rood rijd per dag , en ze pakken mij niet , dan heb ik ook 1800 â,¬ per dag er bij . zo lust ik er nog wel één .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gosternokke

Aleen mogelijk op papier ?   Ammehoela  die toeslagen kreeg ze ook werkelijk uitbetaald. Die kwijtscheldingen natuurlijk niet, maar toch mooi meegenomen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: gosternokke op vrijdag  3 oktober 2014, 08:16:07
Aleen mogelijk op papier ?   Ammehoela  die toeslagen kreeg ze ook werkelijk uitbetaald. Die kwijtscheldingen natuurlijk niet, maar toch mooi meegenomen.
:lachen: wat klaag jij dan Gosternokke . dan krijg jij dat toch ook met een uitkering . gelijke monniken gelijke kappen.  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.