Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Graag wat hulp!

Gestart door Daxxie, vrijdag 10 februari 2012, 00:39:13

Vorige topic - Volgende topic

jiggy

Citaat van: Mawibata op maandag 13 februari 2012, 08:14:47
Citaat van: boldy op maandag 13 februari 2012, 06:30:19
ff in google intoetsen dan krijg je er een paar . ik d8 dat oom verzekering er 1 van is .

Ik dacht dat mijn posting van de Federale overheid voldoende en duidelijk zou zijn.

ik heb de indruk dat je hier soms voor niets zit opzoekingen te doen.    :weetikniet:    :weetikniet:


idd. Mawibata...
Wat baten kaars en bril...

En dan wordt ik hier als clown bestempeld.... :lachen:

josv

Citaat van: Mawibata op maandag 13 februari 2012, 08:14:47
Citaat van: boldy op maandag 13 februari 2012, 06:30:19
ff in google intoetsen dan krijg je er een paar . ik d8 dat oom verzekering er 1 van is .

Ik dacht dat mijn posting van de Federale overheid voldoende en duidelijk zou zijn.

ik heb de indruk dat je hier soms voor niets zit opzoekingen te doen.    :weetikniet:    :weetikniet:


Mawibata : Boldy had het over de verzekering, waar die verkrijgbaar was. Jouw verhaal was heel duidelijk. Alhoewel ik het 3x moest lezen maar dat komt waarschijnlijk omdat il een NL ben.

Wat een hoop mensen vergeten is dat er in de PH reisburo's zijn die een hele boel ( behalve dan de persoonlijke papieren die de uitnodigende partij aan moet leveren ) voor de filipina kunnen regelen. ziektekosten-verzekering, afspraak op de ambasade, ticketreservering. Wel vinger aan de pols houden !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

ladgar

Citaat van: Pascal&Katiren op maandag 13 februari 2012, 11:22:42
succes Dixxie

Ik verwonder mij erover dat sommige leden nog zo veel informatie willen geven , aan iemand die filipina's bestempeld als "chikkie" en "lekker ding" en waar de vulgariteit afdruipt

Daxxie

Citaat van: Mawibata op maandag 13 februari 2012, 08:14:47
Citaat van: boldy op maandag 13 februari 2012, 06:30:19
ff in google intoetsen dan krijg je er een paar . ik d8 dat oom verzekering er 1 van is .

Ik dacht dat mijn posting van de Federale overheid voldoende en duidelijk zou zijn.

ik heb de indruk dat je hier soms voor niets zit opzoekingen te doen.    :weetikniet:    :weetikniet:


Ja dat was het zeker, toch, mijn laatste vraag ging erover WAAR ik een ziektekostenverzekering kon aanvragen dit was niet vermeld, er staat wel dat ik dit nodig zou hebben waarvoor dank ;)

Citaat van: jiggy op maandag 13 februari 2012, 08:15:12
Man man.... Ik krijg medelijden met jou... <---lol ben blij dat je toch inzit met je medemens ;)
Respect moet je inderdaad verdienen. <---jij dus niet van mij en andersom ook niet, wat voor mij geen enkel probleem is en de circus directeur zag dat het goed was  :applaus:
En dt jij me als een clown bestempelt.. is een compliment, want jij maakt er echt een circus van ! <-- mijn topic mijn circus dus wat mij dan de circus directeur maakt, bij deze bent u nu ontslagen van dit circus!!!
veel succes met je verdere leven als clown, misschien kun je je aanbieden bij de ziekenhuisclowns daar zoeken ze nog clowns.

Ik heb me dus heel goed aangepast ... <--- :ikkeniebegrijp:
Men oogst wat men zaait :  "zever,....klote"... als antwoord op mensen die je op het juiste spoor willen zetten.. <--dit was gewoon een uiting van frustratie omdat het zo ingewikkeld is, niet gericht aan enkele nutteloze antwoorden of mensen die niet begrijpend kunnen lezen wat niet mijn schuld is.

Wie me beetje kent hier op het forum weet dat ik niet de flauwe plezante uithang.. <--een typo? laat me het even verbeteren voor je ;) (Wie me beetje kent hier op het forum weet dat ik de flauwe plezante uithang)En.. begrijpend lezen.... daar was ik zeer goed in in mijn schooltijd. <--is precies toch ook al een heletijd geleden dan?

Il wil nu niet te pocherig doen, maar... samen met mijn vriendin slaagde ik erin voor haar een dossier FRIENDS VISIT VISUM samen te stellen dat van de eerste keer werd goedgekeurd..
Iets wat men mij toen hier op het forum als quasi onmogelijk te verkrijgen liet lijken. Dus in de puur hypotetische zin :  ik zou je zeker kunnen helpen, want mijn vriendin en ik hebben reeds 4x met succes zo'n visumaanvraag doorworsteld, vorige week nog in amper 1 week , tot spijt van wie het benijdt... Dus van mijn kant zeker geen jaloezie naar jou toe.
<--gefeliciteerd hier zijn we allemaal zeer blij om... of beter gezegt who cares...

Ja...
"My personality is who i am, but my attitude depends on who U are."

Mooie spreuk.. zal ik onthouden... Zo heb ik me inderdaad tegenover jou opgesteld, nadat je zowat begon te schreeuwen, schelden (zever,... enz.)

deze is dan weer voor jou :

"YOU NEVER HAVE A SECOND CHANCE FOR A FIRST IMPRESSION" !

Onthou dit goed ! Naar mij toe of de forumleden hier is het niet belangrijk hoe jij je eerste indruk hier hebt achtergelaten,
doch... in contact met "de overheid", in casu de ambassade, raad ik je toch een andere "attitude" aan.... Clown Jiggy, forumleden, koning, overheid, ouders, famillieleden, ik ben wie ik ben, kan je hier niet mee leven dan is dit niet mijn probleem. Zoals eerder gezegt (My personality is who i am, but my attitude depends on who U are.)
Doch welgemeen.. succes gewenst !
Laat ons zeker weten hoe het is verlopen, wij zijn allen benieuwd naar nieuwe ervaringen op dat vlak ! ... Als dit oprecht is dan appricieer ik dit erg, is het weer een sarcastische opmerking die je weer niet kon laten me even te melden, dan, FUCK YOU...

igg kan ik me vrij goed inbeelden dat sommige forumleden deze conversatie tussen ons wel grappig, hillarisch, onozel, retarted vinden, andere dan weer zeer irritant en nutteloos.
zo zit een mens nu eenmaal inelkaar verschillende menings verschillen. leven en laten leven zeg ik altijd, ik ga niet je kont zitten te kussen omdat ik wil dat je mij verder helpt omdat je binnen de week een visum kunt regelen voor je vriendin. Ik wil gewoon dat ik me hier zo goed mogelijk op kan voorbereiden zodat er zoweinig mogelijk problemen opduiken over dingen die ik nog niet wist.
Ik ben rechtuit en zeg wat ik denk, kun je daar niet mee om?
Dan is dat uw probleem, niet het mijne, want ik ga er zeker niet van wakker liggen omdat jij hier niet mee omkunt.
Mensen zullen snel weten wie ze voor hun hebben staan, ik ben geen lafaard die lief en vriendelijk je kont zit te kussen om je te gebruiken! ik zal ook niet het  mes in je rug zal steken, of achter je klote ligt te roddelen. nee ik zeg het in je gezicht als er mij iets niet aanstaat.
Heb ik je nodig? nee tuurlijk niet er zullen altijd wel andere mensen zijn die mij verder zullen helpen is het hier niet dan is het ergens anders wel maar hoe dan ook ik kom er allemaal wel achter. :haha:



Citaat van: Pascal&Katiren op maandag 13 februari 2012, 11:22:42
Bel anders Mondial eens op ? 
Hier heb je alvast de link om het je makkelijk te maken: https://www.mondial-assistance.nl/MondialAssist/MaintainApplicationINTFM?tp=PEW227&prod=RV

Die vond ik het makkelijkste en ze waren niet duur plus totale dekking op alle risico`s
Mja je wil natuurlijk dat ze hier veilig is  :jajaja:

succes Daxxie



Bedankt Pascal&Katrien,
ik ga deze link zeker is doornemen.
en ja natuurlijk wil ik dat ze hier veilig is en dat ze niets tekort zou komen maar sommige mensen denken er hier anders over volgens mij  :neeneenee:

Alvast bedankt!

Budgie

Citaat van: Mawibata op maandag 13 februari 2012, 08:14:47
Citaat van: boldy op maandag 13 februari 2012, 06:30:19
ff in google intoetsen dan krijg je er een paar . ik d8 dat oom verzekering er 1 van is .

Ik dacht dat mijn posting van de Federale overheid voldoende en duidelijk zou zijn.

ik heb de indruk dat je hier soms voor niets zit opzoekingen te doen.    :weetikniet:    :weetikniet:


Sorry Mawibata maar Boldy gaat uit van de Nederlandse situatie en dan is OOMS de oplossing voor de verplichte ziektekosten verzekering En alle ziektekosten verzekeringen zijn particulier in Nederland.
Persoonlijk reageer ik niet op de posten die over Belgiese visa gaan daar er nogal een verschil is tussen onze landen in houding overheid Hier vraag je ook aan bij de IND en nergens anders De ambassade van ons is ook maar een doorgeefluik en beslist niet zelf.

@ Ladgar wat betreft Daxxie ach die is van een jongere generatie en die praten met wat minder respect over hun medemens en ook over het andere geslacht 
Getting older beats the alternative -dying young

Baron

Citaat van: Pascal&Katiren op maandag 13 februari 2012, 23:39:47
@Budgie


Hij is jong en komt er zelf wel uit hoe het echt zit in het leven


:atyourservice: :hoedjeaf:

Of niet natuurlijk, misschien heeft ie wel geluk :crazy:

:benweg:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Argao

Citaat van: Baron op dinsdag 14 februari 2012, 00:26:04



:atyourservice: :hoedjeaf:

Of niet natuurlijk, misschien heeft ie wel geluk :crazy:

:benweg:
"geluk is met de dommen"

jiggy

"Doch welgemeen.. succes gewenst !
Laat ons zeker weten hoe het is verlopen, wij zijn allen benieuwd naar nieuwe ervaringen op dat vlak ! ... "

Als dit oprecht is dan appricieer ik dit erg, is het weer een sarcastische opmerking die je weer niet kon laten me even te melden, dan, FUCK YOU...

Als ik zeg WELGEMEEND is dat ook zo. Ik kan daarbij abstractie maken van ons duidelijk verschil als persoon blijkbaar...

Clown Jiggy, forumleden, koning, overheid, ouders, famillieleden, ik ben wie ik ben, kan je hier niet mee leven dan is dit niet mijn probleem.
Ik ben ook wie ik ben, ben geen slijmer, maar pas me aan aan de omstandigheden. Vertel niet aan bvb de mensen van de ambassade dat ze daarmee moeten leren leven , want dan heb JIJ PAS EEN PROBLEEM.

Je hebt hier allerlei vragen, ondermeer over reis- en medische verzekering. Doe me eens een plezier en vraag ons niet om het warm water uit te vinden, doch ga zelf naar "DE BRON": de website van de belgische ambassade in de Filippijnen. Daar zie je op de desbetreffende pagina dat zelfs AXA Schengen een aanvaarde maatschappij is. Doorklikken naar hun site, en maximum 10 minuten later zit er een verzekeringscertificaat in jouw en ook haar mailbox.....

En kom nu niet af met de vraag waar je die website kan vinden hé :biggrinn:
En doe ons echt een plezier, als je wilt : hou ons zeker op de hoogte hoe het verlopen is. Dat zijn immers ervaringen waar forumleden iets aan kunnen hebben. Informatie en formulieren  vindt je immers op de websites van desbetreffende instanties en diensten. Ervaringen echter niet....
Nog eens, welgemeend succes.
Doch ook en weer : YOU NEVER GET A SECOND CHANCE FOR A FIRST IMPRESSION. Niet bij mij, en daar moet je niet van wakker liggen, maar... ook niet bij bvb de ambassade. 

BartBec

@ Daxxie : Mag ik je er vriendelijk op wijzen dat Jiggy hier een van de weinige forumleden is die er reeds meerdere malen in geslaagd is om een Friends Visit visum voor zijn vriendin te verkrijgen. Dus zijn info en hulp zou ik in jouw plaats niet afdoen als zever en hem een clown noemen.
Voor de rest bemoei ik mij verder niet in deze leuke discussie :-)
:benweg:

Dit nog terzijde : "behandel iedereen zoals jezelf ook behandelt wil worden"

Marinero

HEY! Lief zijn nu jongens!!! :neeneenee: