Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Gezocht voor tv-opnames

Gestart door ruthpeeters, woensdag 4 maart 2015, 12:29:05

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ahhhh.....Ik heb dit beeldje op mijn Refrigerator............ :jajaja: :jajaja:


ganda

 
TIP:

Het is wel geen Filipijns spul, maar alle moderne Filipina's hebben een laptop of tablet om naar Filipijnse films te kijken.
Dat is een attribuut dat zeker niet mag ontbreken.



opinie

Citaat van: ganda op woensdag  4 maart 2015, 18:30:26
maar alle moderne Filipina's hebben een laptop of tablet om naar Filipijnse films te kijken.

:denk:
Dat is relatief. Mijn vrouw is zeker geen fan van  :smiley-philippines: films. Als tiener ging ze naar de bioscoop en toen waren het steeds dubbels. Filippijns-VS of Filippijns-Chinees.

Vaak was de Filippijnse de voorfilm dus gewoon later binnengaan. Samenvatting van haar recensie over de  :smiley-philippines: films toen:  :blahblah:  :slapen:

Het hangt samen met hoe het betrokken personage wordt neergezet. Opleiding, wereldvisie, algemeen niveau, ...  :denk: M.a.w. clichés als dan niet bij de vleet. Wordt het een wereldvreemd geval van lichaam hier en hoofd ginder (Jambers-style) of een meer voeten-in-de-werkelijkheid personage met een visie die verder reikt dan de rand van de barangay?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

ruthpeeters

Met alle reactie kan ik al een heel eind verder! Heel erg bedankt!

jiggy

Wat zeer zeker niet mag vergeten worden in beeld te brengen : de nagelverzorging!

Zoals mannen onder elkaar een biertje drinken, zullen vrouwen bij elkaar de nagels verzorgen, met toch typische handelingen en producten.

Dit is verworden tot een echt "sociaal gebeuren" in de Filippijnen.

Vind er nu net geen foto van, ook niet op internet. WIE WEL???

Lorre

Jiggy, beter zoeken he, bedoel je dit?

















jiggy

Ja, Lorre. Bedankt!! Solidariteit is hier geen ijdel woord ....  :thumb:

Cosyns Guy

Citaat van: jiggy op maandag  9 maart 2015, 17:56:26
Wat zeer zeker niet mag vergeten worden in beeld te brengen : de nagelverzorging!

Zoals mannen onder elkaar een biertje drinken, zullen vrouwen bij elkaar de nagels verzorgen, met toch typische handelingen en producten.

Dit is verworden tot een echt "sociaal gebeuren" in de Filippijnen.

Vind er nu net geen foto van, ook niet op internet. WIE WEL???
Niet enkel bij vrouwen. Mijn vrouw knipt ook mijn nagels,doet dat trouwens uit zich zelf,nooit gevraagd aan haar om ze te doen.

klootzakken (voorheen Jens)

persoonlijk denk ik dat het celphoontje wel op de 1e plaats komt bij die klanten.   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cosyns Guy

Citaat van: jens op maandag  9 maart 2015, 19:16:19
persoonlijk denk ik dat het celphoontje wel op de 1e plaats komt bij die klanten.   
En in Europa niet dan Jens ?
Is hier ook al gsm wat de klok slaat als je zoal op straat eens rond kijkt.