Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Rosanna's cottage el nido

Gestart door urak, woensdag 28 januari 2015, 17:49:31

Vorige topic - Volgende topic

urak

heeft iemand ervaring met dit hoteletje,heb daar 10 nachten geboekt maar zie nergens dat er kluisjes zijn !!! :ikkeniebegrijp:

Herbie

Kluisjes :ikkeniebegrijp: waarom heb jij kluisjes nodig? Vertrouw je je vrouwke of personel niet mischien. :denk:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Lorre

Rosanna's Cottage & Pension 0920-6054631.

Waardevolle spullen kan je ook in je afgesloten reiskoffer bewaren...

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: urak op woensdag 28 januari 2015, 17:49:31
heeft iemand ervaring met dit hoteletje,heb daar 10 nachten geboekt maar zie nergens dat er kluisjes zijn !!! :ikkeniebegrijp:
welk hoteletje?  :ikkeniebegrijp: ik zie nergens een hotel.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Pinocchio

Facility Information in El Nido:
- There is no electricity in El Nido from 6 AM to 2 PM. Electricity will only resume after 2 PM until 6 AM the following day (subject to change without prior notice). Most hotels and resorts have generators for power supply.
- Please note that there are no banks or ATM's in EL Nido. However, foreign currencies and travelers cheques (very limited options and USD only) can be exchanged in some shops in town.

Informatie van Agoda website

MadRed

Citaat van: jens op donderdag 29 januari 2015, 11:49:52
Citaat van: urak op woensdag 28 januari 2015, 17:49:31
heeft iemand ervaring met dit hoteletje,heb daar 10 nachten geboekt maar zie nergens dat er kluisjes zijn !!! :ikkeniebegrijp:
welk hoteletje?  :ikkeniebegrijp: ik zie nergens een hotel.

Moet is de subject regel kijken:)

"Rosanna's cottage el nido"

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Citaat van: Lorre op donderdag 29 januari 2015, 11:20:27
Rosanna's Cottage & Pension 0920-6054631.

Waardevolle spullen kan je ook in je afgesloten reiskoffer bewaren...

Inderdaad zo doe ik het ook je reiskoffer is een ideale kluis. Ja kan er pakken geld in bewaren.
Je moet wat vertouwen hebben ook hee.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Lorre

Citaat van: Herbie op zaterdag 31 januari 2015, 02:30:04
Citaat van: Lorre op donderdag 29 januari 2015, 11:20:27
Rosanna's Cottage & Pension 0920-6054631.

Waardevolle spullen kan je ook in je afgesloten reiskoffer bewaren...

Inderdaad zo doe ik het ook je reiskoffer is een ideale kluis. Ja kan er pakken geld in bewaren.
Je moet wat vertouwen hebben ook hee.

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...  Urak vertrouwt misschien zichzelf niet?? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

TheDolphin

Ook nog een optie is een guard met een shotgun voor je deur inhuren  :lachen: Heel gebruikelijk in de Phils  :biggrinn: Kost 100 piso per 10 uur of zoiets geloof ik.  :crazy: