Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

D-visum gezinshereniging

Gestart door Digos, donderdag 10 december 2009, 12:00:06

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

@Digos
citaat :


Met de ambassade is niks verkeerd, ze spelen (moeten) het ook volgens de regels....net zoals ik en jij moet doen, nie meer en minder en een achterpoortje zoals we in  belgie gewoon zijn is nu onbestaande geworden./td]


Als men op de ambassade na een interviewtje van amper 30 minuten kan besluiten dat het om een schijnhuwlijk gaat zou ik de politici aanraden de wet aan te passen zodat de ambassade ook de huwelijken onder de belgen kunnen bekijken zodat er minder scheidingen zouden zijn.  :lachen:Zijn ze in de ambassade helderziend of wat?
Zij bewijzen in het geheel niet dat het om een schijnhuwelijk gaat.
Ik kan elke aanvraag voor gezinshereging afwijzen, een fluitje van een cent want zij zijn oppermachtig.
Het is niet omdat de aanvraag voor gezinshereninging hierbij sommige leden feilloos is verlopen dat er geen onterechte weigeringen zijn. Niet alle Belgen gehuwd met een Filippina zijn lid van dit forum.
Ik ken in mijn omgeving verschillende gevallen en als men dan de motivatie leest van de weigering dan besef je maar al te goed dat het de bedoeling is om de Filippina buiten Belgie te houden.
Mensenrechten???
:daag:

ladgar

Citaat van: Pascal&Katiren op zondag 12 februari 2012, 01:38:43
@Digos op je vraag van waar ik die 12 maanden vond

2. De betrokken lidstaat verleent de gezinsleden een eerste
verblijfstitel met een geldigheidsduur van ten minste één jaar.

Mja ze maken de kop van de mens soms in de war niewaar? :confused2:

Ik zoek verder nog wat nuttige dingen op en doe verder navraag want niet alles is duidelijk en blijkbaar schenden ze op de ambasades onze rechten :negatief:

Hier wordt verwezen naar een europese richtlijn van 2003 , dit schept alleen maar verwarring beter u te houden aan de belgische wetgeving.
En hier in Belgie krijgt de gezinshereniger een verblijfstititel van 5 jaar ( wel intrekbaar de eerste 3 jaar).
Waar haalt ge daar dan een conclusie uit dat de ambassades onze rechten schenden ? Het zijn trouwens niet de ambassades die de wetgeving maken.