Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

interview belgie

Gestart door Anakin, donderdag 21 juli 2011, 10:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Anakin

Hello allemaal

documenten van mijn vrouw zijn nu al in dvz since 26 mei nadat 14 april visum gezings hereniging spouse is aangevraagd.
we vragen ons af hoelang het nog zal duren eer ik hier in belgie mijn interview krijg,nog steed geen bericht gekregen daarover.
is dus al bijna 2 maand na aankomst van haar papieren in dvz.

krijg men in belgie zelfde vragen als vrouw in manila ?  :denk:
welke vragen kan men verwachten ?  :denk:

zodat ik beetje voorbereid ben :)

vele groetjes anakin :) 

rambonsusay

hallo anakin de documenten van mijn vrouw zijn sinds 28 april bij dvz in behandeling bijna  maand dus maar tot nu ook nog niks gehoord voor een intervieuw , krijgen we die uberhaubt wel  :confused2:? de behandeling duurt gemiddeld 3 maand en 3 weken volgens dvz zelf .


stijn54

Ik ben tweemaal getrouwd met een Filipina. De eerste keer ( in 2002) een interview van pakweg 30 minuten met haar en na drie maanden was ze hier en geen interview in België. Tweede maal ( in 2008) met mevr Weis ook 30 tal minuten en geweigerd visum om tal van redenen zoals, eerste vrouw had een werkvergunning gbekomen ( echt misdadig he), leeftijdsverschil (22 jaar net als mijn eerste vrouw), geen huwelijksfeest ( mocht ze niet omdat ik geen lid was van eglesia ni Christo) etc doch werkelijke reden was uiteraard TWEEDE huwelijk maar dat vond mevr Weis of de hier zo geprezen ( doch niet door mij) Mr René Peeters, niet nodig om tegen mij en in het bijzonder tegen mijn vrouw te zeggen!!
Mr Peeters heeft nooit een direct antwoord gegeven op mijn mails en hij wist verdomd goed dat de ambassade negatief advies had gegeven en dat dit impliceert dat DVZ  het visum zal weigeren en dan de schijn maar opwekken dat onderzoek via politie en parket eerlijk is; al het belastingsgeld weggegooid voor iets dat ze al weten bij afleveren legal capicity.
By  the way het politierapport, een interview van 2 uur was positief maar daar was niks van in het advies van parket of de besluitvorming van DVZ te lezen!!
Als dit niet tegen de mensenrechten is? Een Filippijnse vrouw laten huwen en ZEKER weten dat ze nooit in België met haar man kan samen wonen? Graag antwoord mevr Weis of Mr Peeters? De Mol hier onder de leden kan dit misschien eens vragen aan hen.
Een misnoegde belg.
Groeten

Anakin

Citaat van: stijn54 op donderdag 21 juli 2011, 11:55:35
Ik ben tweemaal getrouwd met een Filipina. De eerste keer ( in 2002) een interview van pakweg 30 minuten met haar en na drie maanden was ze hier en geen interview in België. Tweede maal ( in 2008) met mevr Weis ook 30 tal minuten en geweigerd visum om tal van redenen zoals, eerste vrouw had een werkvergunning gbekomen ( echt misdadig he), leeftijdsverschil (22 jaar net als mijn eerste vrouw), geen huwelijksfeest ( mocht ze niet omdat ik geen lid was van eglesia ni Christo) etc doch werkelijke reden was uiteraard TWEEDE huwelijk maar dat vond mevr Weis of de hier zo geprezen ( doch niet door mij) Mr René Peeters, niet nodig om tegen mij en in het bijzonder tegen mijn vrouw te zeggen!!
Mr Peeters heeft nooit een direct antwoord gegeven op mijn mails en hij wist verdomd goed dat de ambassade negatief advies had gegeven en dat dit impliceert dat DVZ  het visum zal weigeren en dan de schijn maar opwekken dat onderzoek via politie en parket eerlijk is; al het belastingsgeld weggegooid voor iets dat ze al weten bij afleveren legal capicity.
By  the way het politierapport, een interview van 2 uur was positief maar daar was niks van in het advies van parket of de besluitvorming van DVZ te lezen!!
Als dit niet tegen de mensenrechten is? Een Filippijnse vrouw laten huwen en ZEKER weten dat ze nooit in België met haar man kan samen wonen? Graag antwoord mevr Weis of Mr Peeters? De Mol hier onder de leden kan dit misschien eens vragen aan hen.
Een misnoegde belg.
Groeten

oooh dat is echt wel balen,kan ik helemaal inkomen.
waar woon je nu,en je vrouw ?
hebben jullie opnieuw geprobeert om visum aan te vragen.
ik wens jullie samen hier mogen gaan wonen in toekomst
of anders zal je ginder moeten gaan wonen als jij je vrouw graag ziet.


innka3

Citaat van: stijn54 op donderdag 21 juli 2011, 11:55:35
Als dit niet tegen de mensenrechten is? Een Filippijnse vrouw laten huwen en ZEKER weten dat ze nooit in België met haar man kan samen wonen? Graag antwoord mevr Weis of Mr Peeters? De Mol hier onder de leden kan dit misschien eens vragen aan hen.
Een misnoegde belg.
Groeten
welke mensen rechten? ''laten huwen'' je trouwd toch zelf,is de staat daar verantwoordelijk voor ??
en als je na 5 jaar al met een ander aankomt draven is het toch logis dat men argwaanend wordt ?? :ikkeniebegrijp:

koy

Citaat van: stijn54 op donderdag 21 juli 2011, 11:55:35
Ik ben tweemaal getrouwd met een Filipina. De eerste keer ( in 2002) een interview van pakweg 30 minuten met haar en na drie maanden was ze hier en geen interview in België. Tweede maal ( in 2008) met mevr Weis ook 30 tal minuten en geweigerd visum om tal van redenen zoals, eerste vrouw had een werkvergunning gbekomen ( echt misdadig he), leeftijdsverschil (22 jaar net als mijn eerste vrouw), geen huwelijksfeest ( mocht ze niet omdat ik geen lid was van eglesia ni Christo) etc doch werkelijke reden was uiteraard TWEEDE huwelijk maar dat vond mevr Weis of de hier zo geprezen ( doch niet door mij) Mr René Peeters, niet nodig om tegen mij en in het bijzonder tegen mijn vrouw te zeggen!!
Mr Peeters heeft nooit een direct antwoord gegeven op mijn mails en hij wist verdomd goed dat de ambassade negatief advies had gegeven en dat dit impliceert dat DVZ  het visum zal weigeren en dan de schijn maar opwekken dat onderzoek via politie en parket eerlijk is; al het belastingsgeld weggegooid voor iets dat ze al weten bij afleveren legal capicity.
By  the way het politierapport, een interview van 2 uur was positief maar daar was niks van in het advies van parket of de besluitvorming van DVZ te lezen!!
Als dit niet tegen de mensenrechten is? Een Filippijnse vrouw laten huwen en ZEKER weten dat ze nooit in België met haar man kan samen wonen? Graag antwoord mevr Weis of Mr Peeters? De Mol hier onder de leden kan dit misschien eens vragen aan hen.
Een misnoegde belg.
Groeten

Waarom vind jij het misdadig dat je eerste vrouw een werkvergunning heeft bekomen?
Jij haalt haar naar hier, 22j verschil, dus jij bent 22j ouder en als je de relatie verbreekt, zou zij nog niet mogen werken als ze een vergunning krijgt?
Wie is hier misdadig???
En nog, het lijkt me meer op "shopping" als jij opnieuw voor hetzelfde naar de Filippijnen gaat en komt aandraven met een nieuwe bruid. :denk:
leven en laten leven...

kristof19

Koy, ik denk toch dat je echt mislezen hebt wat Stijn neerschrijft.

Rich

Citaat van: koy op donderdag 21 juli 2011, 18:42:22

Waarom vind jij het misdadig dat je eerste vrouw een werkvergunning heeft bekomen?
Jij haalt haar naar hier, 22j verschil, dus jij bent 22j ouder en als je de relatie verbreekt, zou zij nog niet mogen werken als ze een vergunning krijgt?
Wie is hier misdadig???
En nog, het lijkt me meer op "shopping" als jij opnieuw voor hetzelfde naar de Filippijnen gaat en komt aandraven met een nieuwe bruid. :denk:


Koy, hij doelt hier op hoe DVZ er over denkt.
Rich de Nederbelg.

koy

@Rich zo had ik het niet begrepen, staat vlak achter citaat betreft z'n vrouw, mss een beetje duidelijker uitdrukken als je met zo'n statements afkomt...
leven en laten leven...

stijn54

@innka3: eerste huwelijk is op de klippen gelopen om het niet in vervulling gaan van de kinderwens.
Ik huw nog steeds om met mijn echtgenote samen te leven. Als jij dat eerlijk vindt dat men dit niet zegt tegen de vrouw die voor u dat ze niet zal kunnen samen leven of naar België komen ja dan zijn wij uitgepraat.
Ja een van reden op gegeven door DVZ voor de wiegering was dat mijn vrouw een werkvergunning had bekomen!!!! Beter gaan doppen blijkbaar
Groeten