visum geweigerd... hoe vraag ik het best opnieuw aan?

Gestart door naturefriend, zondag 4 maart 2012, 17:38:25

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Nou, 3 maanden op vakantie. Eemn jonge vrouw zonder kip noch kraai. En zij wil dat zo graag. dank je de koekoek. Tuurlijk is er vestigingsgevaar. Ik zeg niet dat ze deat doet, maar het gevaar is wel erg groot!


:daag: :daag: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Luke

Europa / Visum / Re:aanvraag toeristenvisum om naar belgië te komen   
Gepost op: 20 Juni 2011, 21:12:45

CitaatIeder zijn mening over het al dan niet naar hier kunnen komen. We weten wat we doen en ik ben ervan overtuigd dat het zal lukken.

Tiens, je was toch zoooooooo overtuigd dat het allemaal geen probleem ging zijn.... 


westhoek

Citaat van: Luke op zaterdag 10 maart 2012, 07:04:56
Europa / Visum / Re:aanvraag toeristenvisum om naar belgië te komen   
Gepost op: 20 Juni 2011, 21:12:45

CitaatIeder zijn mening over het al dan niet naar hier kunnen komen. We weten wat we doen en ik ben ervan overtuigd dat het zal lukken.

Tiens, je was toch zoooooooo overtuigd dat het allemaal geen probleem ging zijn.... 


LOL, inderdaad, dit topic : http://www.filippijnen.org/index.php/topic,5863.0.html Ze wist het beter en het is inderdaad om haar definitief hier te krijgen.
Een terechte weigering. De kans dat ze ooit op een legale manier Europa binnenkomt is bijzonder klein.
Dit soort van stunten maken het de rest van ons erg moeilijk. Moet er dan nog een vraag gesteld worden dat ze die wetten gedurig aanpassen ?

naturefriend

#13
____________________________

Tinulang_Manok

Citaat van: naturefriend op maandag 12 maart 2012, 08:10:42
Waarom zoeken jullie allen een meisje dan daar om te huwen?
Nou dat geld niet voor allen iig, ik was 'daar' om het land te bekijken en bier te drinken, niet om een vrouw te vinden (toch gevonden, soms heb je geluk).
Citaat van: naturefriend op maandag 12 maart 2012, 08:10:42
Hier geen leuke en goede meiden te vinden?
Nee.
Citaat van: naturefriend op maandag 12 maart 2012, 08:10:42
Tegen dergelijke praktijken kan men niet genoeg hard optreden.
Ik ben me er niet van bewust enige wet te overtreden of iets fout te doen.
Ik ben getrouwd met de vrouw waarvan ik houd en woon samen met haar op de plek waar we willen wonen.
Amare et sapere vix deo conceditur


josv

Citaat van: Tinulang_Manok op maandag 12 maart 2012, 08:20:49
Citaat van: naturefriend op maandag 12 maart 2012, 08:10:42
Tegen dergelijke praktijken kan men niet genoeg hard optreden.
Ik ben me er niet van bewust enige wet te overtreden of iets fout te doen.
Ik ben getrouwd met de vrouw waarvan ik houd en woon samen met haar op de plek waar we willen wonen.

Misschien dat de belangen van onze natuurvriend toch ergens anders liggen.

@naturefriend : als je zo vaak  in Malawi bent, waarom laat je haar dan niet daar naar toe komen. Volgens mij zijn ze niet zo moeilijk daar !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

naturefriend

#17
____________________________________

josv

Citaat van: naturefriend op maandag 12 maart 2012, 10:22:13
Sorry maar denken jullie maar wat jullie willen. Wij zijn heel fier wat we doen voor de familie in de Filippijnen alsook voor onze families in Malawi. Ieder zijn mening.
NOG HEEL VEEL PLEZIER OP DIT FORUM en veel succes met jullie exotische meiden.

Fier kan je zijn als je terplekke hulp bied. Niet als je onder valse voorwendselen iemand naar de EU probeert te halen en dus de staat op kosten jaagt. De belgen en nederlanders die hun "exotische meiden halen" betalen gewoon belasting, de dame in kwestie werkt vaak ook en betaald dus ook belasting. Ok, Fail-over is een uniek geval  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Amice

Ja delete al de text maar, geen probleem.

Fail over is overigens al 3 jaar of langer bezig om zijn familie over te krijgen en leek aanvankelijk een hopeloze zaak vanwege burocratie. Dus ja, soms moet je sneller zijn dan de klos. Fail over schijnt hard te kunnen rennen.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent