visum geweigerd... hoe vraag ik het best opnieuw aan?

Gestart door naturefriend, zondag 4 maart 2012, 17:38:25

Vorige topic - Volgende topic

josv

#30
Citaat van: Kano op donderdag 15 maart 2012, 13:56:24
Citaat van: naturefriend op donderdag 15 maart 2012, 11:28:41
Trouwens ik ga volgende maand zelf, zonder mijn partner, naar haar toe.......

Hoe valt dit te rijmen met hetgeen je eerder schreef:
"De eerste jaren kunnen we niet zelf naar haar toe...... "


Nood breekt wet, die afrikaantjes kunnen blijkbaar wel effe wachten...........
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

westhoek

Citaat van: naturefriend op donderdag 15 maart 2012, 11:28:41
AAN WESTHOEK: "Dankzij jouw stunten maken ze het andere, die het ECHT menen, knap lastig met visum.
Jij wou het misbruiken, geef dat gewoon toe en we zijn er vanaf"

SORRY WIJ ZIJN  HEEL EERLIJK EN WILLEN DIT MEISJE GEWOON OP VAKANTIE LATEN KOMEN ZONDER BIJBEDOELINGEN!!! Ik zou het zeer op reis  stellen dat je jouw mening over ons herziet!!!  
Trouwens ik ga volgende maand zelf, zonder mijn partner, naar haar toe om haar wat te helpen met de nodige documenten om haar dossier sterker te maken. Ik heb zaterdag een vlucht geboekt via Ethiad airways. Jammer genoeg kan ik er maar twee weken blijven.


Ik herzie mijn mening niet. Bovendien zit u uw eigen berichten te deleten, waarom doet u dat ? Ze vraagt een vakantie aan van de eerste seconde begin visum, tot de laatste,... dat alleen al roept vragen op. En inderdaad, zoals andere leden reeds opmerkten : je had geen tijd, en nu plots wel ? Helaas 14 dagen,....ik ga volgende maand ook op verlof,...helaas 10 dagen, ja er moet hier wat gewerkt worden, zie je,...
Je gaat het daar nog verergeren, eerst geen tijd, en wie weet wat ze daar gezegd heeft op het interview, en plots staat u daar,.....
Ik geef u 0.0 kans voor het verkrijgen van een visum, en indien u toch afkomt binnen een paar weken, geloof ik u alvast niet tenzij u het kan bewijzen.
Je wist het beter, en je krijgt het deksel op de neus. Herlees je eigen berichten. Als je ze al niet gedelete hebt intussen,...

Baron

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Pascal&Katiren

We horen hier mensen te helpen en niet te veroordelen.
Ik begrijp de beslissing maar ook de wens dat jullie haar even vacantie kunnen geven.
Versterk het kontact tussen jullie en veel succes.

groetjes

Pascal & Katiren