Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Samen sterker en wijzer?

Gestart door jiggy, woensdag 7 oktober 2015, 05:27:04

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies

ja ronny wat een ellende zeg maak je mee daar. de   :smiley-philippines:  vervangster van weisz[waar het tenslotte over ging] is misschien nog  bezig haar in te werken en dat is zeker weten geen gemakkelijke taak .   :weetikniet:  .

jiggy

Heren,....
Dit topic werd geopend als oproep naar mensen die actief willen meewerken in een poging om "ergens" gehoor te krijgen over de talloze voorbeelden van manklopende dienstverlening die ook hier in de vele klaagzangen op het forum tot uiting komen.

Doch... het vele geblaat hier brengt weinig wol voort.
Dit topic verwordt tot een nieuwe klaagmuur, zo te zien....
Schrijf dat neer in de desbetreffebde topics, zoals over de ambassade, misschien.

Wie echter wil meewerken , of zo een voorbeeld wenst aan te brengen, die is van harte welkom of kan, voldoende gestoffeerd, mij steeds een PM sturen. Dan nemen we dit mee in onze bijeenkomst en, zo mogelijk ook in onze "aanbevelingen"...

Cosyns Guy

Citaat van: jiggy op vrijdag 18 maart 2016, 17:23:40
Heren,....
Dit topic werd geopend als oproep naar mensen die actief willen meewerken in een poging om "ergens" gehoor te krijgen over de talloze voorbeelden van manklopende dienstverlening die ook hier in de vele klaagzangen op het forum tot uiting komen.

Doch... het vele geblaat hier brengt weinig wol voort.
Dit topic verwordt tot een nieuwe klaagmuur, zo te zien....
Schrijf dat neer in de desbetreffebde topics, zoals over de ambassade, misschien.

Wie echter wil meewerken , of zo een voorbeeld wenst aan te brengen, die is van harte welkom of kan, voldoende gestoffeerd, mij steeds een PM sturen. Dan nemen we dit mee in onze bijeenkomst en, zo mogelijk ook in onze "aanbevelingen"...
Bestaat er niet zoiets als een ombudsman waar je met klachten  heen kan ?
Of hebben we,hoe moet ik het zeggen,iets "straffer" nodig ?

Cosyns Guy

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 13 maart 2016, 09:54:43
  waarom ?   
  zij deed toch haar job op een correcte manier, niet achterbaks, recht voor de raap....

  ze had zoiets als een zesde zintuig als het over de pinay ging, velen   :belgiesmiley:  mogen haar trouwens zeer dankbaar zijn dat ze niet  de eerste de beste slet naar bels hebben gebracht met alle latere gevolgen vandien.......en ik ken er zo verschillende die in bels met plezier achter de vitrine terecht kwamen..    :dollareyes:  :handenwrijven:          ik  :benweg: :benweg:

  enfin ,mijn perceptie en manier van beoordeling eigenaardig?:  natuurlijk is dat zo want de reden dat ik hier ben is nu niet precies dezelfde
  als de uwe .    :hoedjeaf:
Is Weisz een goede vriendin van jou misschien vermits je maar ook geen enkel kwaad woord of kritiek kan hebben op haar.
O ja,dat correct zijn kan je rustig vergeten,heb haar toch 2 pertinente leugens weten vertellen toen ik daar was... :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :atyourservice:

Rich

De ombudsman is een goed alternatief in plaats van dure advocaten die er niets van bakken en veel geld kosten.

Heb dat al eerder aangegeven.
Rich de Nederbelg.

jiggy

Is Weisz een goede vriendin van jou misschien vermits je maar ook geen enkel kwaad woord of kritiek kan hebben op haar.
O ja,dat correct zijn kan je rustig vergeten,heb haar toch 2 pertinente leugens weten vertellen toen ik daar was.


:ontopic:

Als er een onhoudbare drang is om verder te jammeren en NIETS te willen ondernemen,
gelieve dat dan verder te doen in het topic over de ambassade.
HIER bvb.

http://www.filippijnen.org/index.php?topic=15280.40

josv

Citaat van: jiggy op zaterdag 19 maart 2016, 16:38:49

Als er een onhoudbare drang is om verder te jammeren en NIETS te willen ondernemen,
gelieve dat dan verder te doen in het topic over de ambassade.

het gaat niet lukken Jiggie  :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Yoghurt69

het is ondertussen meer dan een jaar geleden dat hier nog iets gepost werd
jammer eigenlijk want het initiatief van Jiggy om de krachten te bundelen zie ik nog steeds als goede optie om de klantvriendelijkheid in de ambassade op te krikken

startagain

Samen sterker is zeker... Afhankelijk van welke acties je onderneemt zal je meer of minder succes hebben.
Diegene die nog afhankelijk zijn van de "goodwill" van de ambassade, zullen zeer behoedzaam zijn..te verstaan ook.
Move on.. to learn and improve

Cosyns Guy

Tja,is vechten tegen de bierkaai mij dunkt.Wil je resultaat zal je toch de mentaliteit van openbare diensten moeten zien te veranderen.
Wat ik nu zo direct niet zie gebeuren.
Men moet het ruimer zien,nationaal dus om resultaat te bereiken.
Met prik akties bereik je weinig of niks Jiggy.
Alhoewel jouw idee opzich nobel is.
Het probleem is ook dat we maar een kleine minderheid zijn die met zulke miserie soms geconfronteerd word of zie ik het te zwart?