Wat mis je nou het allermeeste als je in het buitenland zit?

Gestart door Kano, woensdag 7 december 2011, 23:42:57

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Ben stomverbaast hoe zo'n eenvoudig en onspannend topic kan ontaarden . Niet te filmen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

boldy

ben het met je eens ronny55 . het is nu zo ongeveer in elk topic gezeik . het gaat van kwaad tot erger ,miss binnenkort tijd om een paar van de zeikerds te bannen miss  :weetikniet:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Inday


Citaat van: Ronny55 op zondag  2 juni 2013, 10:52:23
Ben stomverbaast hoe zo'n eenvoudig en onspannend topic kan ontaarden . Niet te filmen.


Citaat van: boldy op zondag  2 juni 2013, 10:56:30
ben het met je eens ronny55 . het is nu zo ongeveer in elk topic gezeik . het gaat van kwaad tot erger ,miss binnenkort tijd om een paar van de zeikerds te bannen miss  :weetikniet:


klopt, het zijn maar enkelen die de sfeer verpesten.



Kano

Moest het ff opzoeken, maar infanteriespek heeft niets met spek te maken  :biggrinn:  Het is kKonfituur ook gelei of marmelade genoemd, hangt af van waar men afkomstig is
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Citaat van: pierrevanwies op maandag  3 juni 2013, 10:50:34
Kano,u bent een genie,,,,,  bij het   :belgiesmiley:  leger stond die confituur elke morgen op tafel en kreeg al vlug de bijnaam INFANTERIESPEK.    :daag:
Denk dat de meeste Belgen die nog hun legerdienst gedaan hebben wisten wat infanteriespek was  :lachen: een eeuwigheid geleden dat ik dat nog gehoord heb.....Wij kregen wel enkel op zondag pistoletjes en met chokolademelk... :lachen: en  :jajaja: :jajaja: infanteriespek.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Ijskoude karnemelk (zonder suiker)

Op de papierfabriek in de centrale hadden we altijd melk automaten waar halve liter kartonnetjes melk, chocolademelk en karnemelk in zaten............ :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:



Ik werkte ook in de Melkfabriek Velsen te Velsen Noord en daar waren altijd een hoop pakken over die we mee mochten nemen zoals Karnemelk, Vla, Gortepap, Bloempap, Havermout, Hopjes of zoiets, Slagroom, Gruwel of zoiets, Volle melk, Magere melk, enz enz....mijn fietstassen zaten altijd vol ............ :lachen: :lachen:




Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

robert van dijck

Het aanbod in de winkels, bv brood, groenten en fruit, en zoals pierrevanwies zegt de voorzorg

boomerang

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

robert van dijck

Citaat van: boomerang op vrijdag  2 augustus 2013, 12:36:30
.

Als ik zou kunnen, elke dag maatjes, hier bij ons in   :belgiesmiley: 5â,¬ voor 3 stuks. En nu zijn er de zeeuwse mosselen,  :applaus:  :applaus:  :applaus: