Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

all you need is love...

Gestart door xav, vrijdag 21 januari 2011, 17:57:10

Vorige topic - Volgende topic

xav

voor de mensen die intresse zouden hebben...  :floet:




Beste Vlamingen,

Ik stuur jullie een bericht vanuit België, ik werk namelijk voor het VTM — programma All you need is love. Momenteel zijn wij volop bezig met de voorbereidingen
voor het derde seizoen. Presentator Mathias Coppens reist daarin de wereld af om mensen die elkaar graag zien maar niet of nauwelijks bij elkaar kunnen
zijn, weer samen te brengen. In ons vorig seizoen brachten we onder meer het verhaal van Chris die in de VS woont en al 7 jaar zijn ouders uit België niet meer had gezien. Met onze hulp kon Chris hen hier een verrassingsbezoek brengen.

Ook dit jaar zijn wij op zoek naar hartverwarmende verhalen. Dus droom je ervan met iemand van je familie in België herenigd te worden of ken je iemand die zijn familie hier al lang niet meer gezien heeft? Schrijf je dan in via onderstaande link: www.vtm.be/all-you-need-is-love Mailen kan op : daisy.deturck@endemol.be

Laat me gerust iets weten! Kan je deze oproep daarnaast naar zoveel mogelijk mensen doorsturen? Dat zou een hele hulp zijn voor ons. Ik kijk al uit naar je antwoord!

Groetjes,
Daisy De Turck
Redactrice All you need is love



Rich

Citaat van: xav op vrijdag 21 januari 2011, 17:57:10



Kan je deze oproep daarnaast naar zoveel mogelijk mensen doorsturen? Dat zou een hele hulp zijn voor ons. Ik kijk al uit naar je antwoord!

Groetjes,
Daisy De Turck
Redactrice All you need is love




Goedkope marketing van Endemol  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

josv

Niks met marketing te maken. Gewoon mensen zoeken voor de programma, heet casting. En de doelgroep van dit programma loopt niet zomaar over straat in NL of BE.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Rich

Citaat van: josv op zaterdag 22 januari 2011, 09:05:43
Niks met marketing te maken. Gewoon mensen zoeken voor de programma, heet casting. En de doelgroep van dit programma loopt niet zomaar over straat in NL of BE.


Als er mensen zijn die dit programma niet kennen, doet Endemol hier twee dingen. 1/ Hun programma promoten, of communicatie = marketing. Wedden dat ze door deze post op dit forum mensen nieuwsgierig gemaakt hebben? 2/ distributie = verspreiden van hun produkt ( dit kan ook via een casting advertentie, of personeelsadvertentie)

Ze slaan 2 vliegen in één klap n.l. marketing en casting.

Weet dat er bedrijven zijn die personeelsadvertenties plaatsen, enkel en alleen als onderdeel van de marketingmix om zodoende meer naambekendheid te krijgen van een bedrijf en tevens hun produkten.

:daag:


Rich de Nederbelg.

boldy

ben benieuwd of er nog een forum lid zichzelf heeft aangemeld ofdat iedereen dit links heeft laten liggen
het leven is net een lul keihard en veel te kort

josv

Citaat van: pierrevanwies op zaterdag  6 augustus 2011, 15:54:14
Ja,hij werkt voor VTM, en moet dus zijn brood verdienen met al dan niet overdreven verhalen net als pampers  kiekens en siroop.

ten 1ste : Daisy is denk ik 'n "zij"

ten 2de : Waarom zou iemand NIET aan zo'n programma meewerken ! Endemol heeft 'n leuk item, de "lovers" zijn bij elkaar en BE/NL heeft 'n leuke anderhalf uur tv. Ze doen er niemand kwaad mee behalve dat ze er geld aan verdienen ( Endemol dus ).


Zeg nou zelf : wie zou z'n vriendin, wiens visum aan alle kanten is geweigerd, op zo'n manier naar BE/NE willen halen !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

Citaat van: pierrevanwies op zaterdag  6 augustus 2011, 17:47:02
OOh ,effe mijn anshuhus[zeg anschoehoes] opzetten, so Mathias is a female ????   

Nee natuurlijk niet. Daisy die de uitnodiging verstuurde bedoelde ik!!! Maar uiteraard verdient hij ( mathias ) ook z'n brood eraan !! So be it......... tis gewoon 'n beroep.........
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Fail_over

Tja, ik zou ons verhaal best wereld kundig willen maken om snel resultaat te krijgen, en dit zou best een kijkcijferhit kunnen zijn op All you need is love, maar ja..

Ik kies er toch voor om in alle anonimiteit een fijn gezin hier te kunnen hebben zonder alle rompslomp van die media geile instanties.

:weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

boldy

ikzelf hou er ook niet zo van om zo in de schijnwerpers te staan . ikzelf zou daar dus niet zomaar vrijwillig aan mee doen,al moet ik zeggen dat ik het wel leuk vind om naar te kijken.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Citaat van: Fail_over op zaterdag  6 augustus 2011, 19:14:50
Tja, ik zou ons verhaal best wereld kundig willen maken om snel resultaat te krijgen, en dit zou best een kijkcijferhit kunnen zijn op All you need is love, maar ja..

Ik kies er toch voor om in alle anonimiteit een fijn gezin hier te kunnen hebben zonder alle rompslomp van die media geile instanties.

:weetikniet:

Ik had je al eerder op die persmogelijkheid gewezen.
Na 5 jaar een gebroken gezin te hebben ,komt het mij voor dat het wel eens tijd wordt om de overheid publiekelijk aan de schandpaal te zetten.
Het is al vaker voorgekomen dat zaken die in impasse geraakt zijn dan plots opgelost worden.
Je hoeft derhalve niet mediageil of in de schijnwerpers willen te zijn, maar als na 5 jaar er nog geen resultaat van de overheden is, wordt het tijd voor actie, harde actie.

Nog even iets terzijde dienaangaande:
In nederland wordt je  een gebroken familie relatie toegeworpen en je visa aanvraag om die reden afgewezen, als je 5 jaar of langer een gebroken gezin bent.
De overheden kunnen dus garen spinnen met hun vertragingstechnieken.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent