Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Oproep Sputnik TV

Gestart door trix87, dinsdag 10 januari 2012, 11:09:40

Vorige topic - Volgende topic

trix87

Hallo Didier,

Momenteel werken we bij productiehuis Sputnik TV aan een programma waarin we verhalen willen brengen van Vlamingen die hun grote liefde hebben gevonden in het buitenland (buiten Europa).
Ik zou je in verband daarmee graag willen conctacteren via mail of telefoon. Is dat mogelijk?

Je kan me alvast bereiken op redactie@sputnik.tv

Groeten,
Trixie

trix87

Hey Sven76,

Ik werk momenteel aan een programma voor VT4 waarin we Vlamingen willen volgen die hun grote liefde hebben gevonden in het buitenland, voornamelijk buiten Europa.
Is het mogelijk om je eens een privébericht te kunnen sturen of via mail te kunnen contacteren?

Alvast bedankt,
Groeten.

Kano

Trixie, het is echt beter om dit soort berichten per pm te zenden dan in diverse topics een oproep te plaatsen  :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

trix87

Beste Jantje2700,

We werken momenteel bij productiehuis Sputnik TV aan een programma waarin we Vlamingen willen volgen die hun grote liefde hebben gevonden in het buitenland, buiten Europa.
Ik zag dat jij ook jouw partner in de Filippijnen hebt gevonden én dat er een kindje op komst is.
Is het mogelijk om je daarover eens te kunnen contacteren?

Groeten.

bananacreek

Citaat van: trix87 op dinsdag 10 januari 2012, 14:40:54
Beste Jantje2700,

We werken momenteel bij productiehuis Sputnik TV aan een programma waarin we Vlamingen willen volgen die hun grote liefde hebben gevonden in het buitenland, buiten Europa.
Ik zag dat jij ook jouw partner in de Filippijnen hebt gevonden én dat er een kindje op komst is.
Is het mogelijk om je daarover eens te kunnen contacteren?

Groeten.


Kan ik ook solliciteren voor de volgende documentaire?

"HET LEVEN VAN EEN KLOOTZAK MET ZIJN TIENTALLEN LIEFDEVOLLE HUISHOUDSTERS OVER DE LAATSTE 15 JAAR"

Wordt ik daar dan voor betaald?............ :weetikniet: :weetikniet:

Hopelijk een goede aanvulling op mijn AOW............. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Kano

trix87 het is irritant als u in meerdere topics een mededeling plaatst bestemd voor 1 forumlid. Daarvoor dient u PM te gebruiken
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

trix87

Weet ik, maar ik kan blijkbaar naar niemand een pm versturen.

kristof19

Citaat van: trix87 op dinsdag 10 januari 2012, 14:40:54
Beste Jantje2700,

We werken momenteel bij productiehuis Sputnik TV aan een programma waarin we Vlamingen willen volgen die hun grote liefde hebben gevonden in het buitenland, buiten Europa.
Ik zag dat jij ook jouw partner in de Filippijnen hebt gevonden én dat er een kindje op komst is.
Is het mogelijk om je daarover eens te kunnen contacteren?

Groeten.

Is het voor uitlach-televisiezender VT4?

didier

@ Trixie

Alvast bedankt om aan mij te denken, maar heb daar geen interesse voor.

vriendelijke groeten
Didier

balikbayan

Hoogstwaarschijnlijk wel  :lachen:

Ze menen het goed  :neeneenee: maar je staat toch voor paal  :negatief:

Je moet wel harstikke gek zijn om hieraan mee te werken

Tenzij ze 50K Eu op tafel leggen