Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visum voor gezinshereniging voor de kinderen

Gestart door bruno13, maandag 23 september 2013, 14:33:14

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Rich op zaterdag  8 november 2014, 15:13:28
Dank je Jiggy, maar het is 3 maanden zoals op de site vermeld, en in dit geval visum kort verblijf.


Ondertussen heb ik het antwoord op mijn vraag al gevonden: Hoe lang blijft een akkoord gegeven voor een visum geldig?
Een akkoord voor een Schengen visum (type C, kort verblijf) blijft 3 maanden geldig vanaf de datum van goedkeuring.
Een akkoord gegeven voor een MVV (visum type D, bv. gezinshereniging) blijft 6 maanden geldig vanaf de datum van goedkeuring.

Bij het overschrijden van deze termijnen moet er een nieuwe aanvraag ingediend worden.


Vreemd dat niemand dat wist  :ikkeniebegrijp: Dan help je al eens iemand anders, nou ja ..al eens.   :benweg:

Maar dat was je vraag niet Rich dit vroeg je:
CitaatAls een visum (gezinshereniging) is goedgekeurd, wat is de termijn dan om het visum af te halen in de  belgiesmiley ambassade?

Als er had gestaan hoelang de geldigheidduur was had je wellicht al antwoord gehad.
Jou vrag handelt over het tijdsbestek vanaf goedkeuring en de daarwerkelijke visum verstrekking op de ambassade. In Nederland is dat ongeveer 14 dagen maar voor de belgische ambassade zou ik het niet weten.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent