Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eerste keer in de Filippijnen

Gestart door Yoshi, maandag 14 januari 2013, 01:55:30

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Rich op donderdag  4 april 2013, 18:17:01

Ze zijn niet nieuwsgierig hoor, maar weten graag alles  :jajaja: :lachen: :lachen:
Inderdaad, van naaldje tot draadje, daar zit misschien wel ook een les in.  :denk:  Nooit te oud om te leren....En ..."Mij overkomt dat niet"...Dikke zever, kan altijd.  :jajaja:

Voorkomen is beter dan genezen.  :jajaja: 
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: shando op vrijdag  5 april 2013, 11:37:00
Citaat van: vvjoris op donderdag  4 april 2013, 20:59:44
Citaat van: innka3 op donderdag  4 april 2013, 20:56:05
Citaat van: Rich op donderdag  4 april 2013, 18:17:01


Ze zijn niet nieuwsgierig hoor, maar weten graag alles  :jajaja: :lachen: :lachen:
nou nou,we leven erg mee,eerst yosti dan vvjoris en nu ook nog fail-over.
moet ook nog mijn ING rekening checken  ik  :benweg:

Tnx for medeleven...maar ik had het zien aankomen en was voorbereid...en er is al iemand nieuw in mijn leven...maar we zitten pas aan stap 1 of iets verder (chat, video, telefoon, e-mail, ... en dus binnenkort naar Bohol...)


Filipijnse vrouwen zijn vervangbaar ;)

Foreigners ook  :lachen: :lachen: :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Yoshi

Bedankt allemaal, ik ben er echt kapot van. Het is nog maar een aantal dagen en we praten nu nog elke dag, maar het is hard. Daar gaat mijn kans om eens naar Boracay af te reizen. Na al dat gedoe om een degelijk hotel te vinden, komt het er nog niet eens van in huis  :weetikniet:

innka3

Citaat van: Yoshi op vrijdag  5 april 2013, 12:49:41
Bedankt allemaal, ik ben er echt kapot van. Het is nog maar een aantal dagen en we praten nu nog elke dag, maar het is hard. Daar gaat mijn kans om eens naar Boracay af te reizen. Na al dat gedoe om een degelijk hotel te vinden, komt het er nog niet eens van in huis  :weetikniet:
ach meiske,gewoon alleen gaan.er wonen 90 milj.mensen daar,dus .... :friends: zul je daar wel vinden. :thumb:

Yoshi

Citaat van: innka3 op vrijdag  5 april 2013, 12:59:29
Citaat van: Yoshi op vrijdag  5 april 2013, 12:49:41
Bedankt allemaal, ik ben er echt kapot van. Het is nog maar een aantal dagen en we praten nu nog elke dag, maar het is hard. Daar gaat mijn kans om eens naar Boracay af te reizen. Na al dat gedoe om een degelijk hotel te vinden, komt het er nog niet eens van in huis  :weetikniet:
ach meiske,gewoon alleen gaan.er wonen 90 milj.mensen daar,dus .... :friends: zul je daar wel vinden. :thumb:

Kzou niet weten waar ik daar moet beginnen. Ergens is er nog die hoop dat het goed komt, maar ik betwijfel het  :negatief:

boldy

als ik het zo eens allemaal lees zijn er maar weinigen die echt verliefd zijn of van hun vriend/vriendin houden . je doen net alsof er een kledingstuk is vergaan en je een nieuwe moet kopen.
als je echt om iemand geeft ga je niet meteen maar iemand anders zoeken . wie dat wel doen kunnen mij niet vertellen dat ze er erg mee zitten .
nogmaals sterkte en alles eerst eens op het gemakje zien te laten bezinken.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

vvjoris

Citaat van: Yoshi op vrijdag  5 april 2013, 14:10:00
Citaat van: innka3 op vrijdag  5 april 2013, 12:59:29
Citaat van: Yoshi op vrijdag  5 april 2013, 12:49:41
Bedankt allemaal, ik ben er echt kapot van. Het is nog maar een aantal dagen en we praten nu nog elke dag, maar het is hard. Daar gaat mijn kans om eens naar Boracay af te reizen. Na al dat gedoe om een degelijk hotel te vinden, komt het er nog niet eens van in huis  :weetikniet:
ach meiske,gewoon alleen gaan.er wonen 90 milj.mensen daar,dus .... :friends: zul je daar wel vinden. :thumb:

Kzou niet weten waar ik daar moet beginnen. Ergens is er nog die hoop dat het goed komt, maar ik betwijfel het  :negatief:

Hier zijn erg veel pro's en contra's ivm datingsites. Ik vond Neai heel snel na het eindigen van de liefdesrelatie op Filipinocupid, en heb bij wijze van test "you are female looking for female" gedaan, voor de Filippijnen, laats actief in de laatse 30 dagen => zo kwamen er 539 resultaten, waarvan je er in mijn ervaring 90 % kan van weggooien.

Ik zie niet in waarom je niet onmiddelijk zou gaan zoeken naar iemand nieuw als je relatie stukloopt. Dat heeft helemaal niks te maken met gebrek aan respect, gebrek aan liefde of wat dan ook. Ik zag Janice zielsgraag, en durf zelf zeggen dat er liefde in mijn hart zal blijven voor haar tot de dag dat ik sterf, maar dat is geen reden om niet met iemand anders opnieuw te beginnen. Ik vind ook niet dat ik mezelf een rouwperiode moet opleggen omdat het risico bestaat dat Janice mij ooit terugwil. Ik wens dat niet, ik weet dat niet, maar ik weet dat het niet onmogelijk is. Ik wordt gek als het gebeurt ... maar als het zo is zal ik dan wel zien hoe er mee om te gaan.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

robert van dijck

Yoshi, ticket bestellen of boeken amsterdam-Manila of Brussel-Manila

www.oranjetours.be
www.singlesreizen.be
www.travel41.be
www.one2gether.be
www.travelalonetogether.be
www.supersaver.nl
www.vliegticketzoeken.nl
www.payampplandbeach.com
www.vollmer-reisen.de
www.mariton.nl
www.joker.be
www.connections.be
www.airstop.be
www.cebupacificair.com
www.worldticketcenter.nl
www.klm.nl
www.klm.be
www.cathaypacific.com
www.etihadairways.com
www.bcd-travel-direct.be
www.skyscanner.net
www.vliegfabriek.nl
www.tix.nl
www.travels.kilroyworld.nl

Dat zijn de webside's waar ik altijd mijn "goedkoopste" ticket zoek en koop, het is echt poepsimpel.
Eens je je geariveerd bent in Manila neem pendelbus naar Naia3, airport voor domestic flights met Cebupacific, eens je in Caticlan bent neem de ferry naar Boracay, indien je een serieus hotel of resort neemt die pikken je op in Catclan.

Nu nog een hotelletje of resort zoeken, ik gebruik altijd  http://www.myboracayguide.com/beaches-resorts-rooms-accommodations-boracay-hotels.html

Yoshi, goeie raad, boeken en wegwezen, in Boracay is het altijd kermis, voor iedereen

groetjes

Robert

innka3

nou als ze het via ""mariton""probeert komt ze nergens.die zit al een jaar of wat in  :ripba8:
zeker een oud lijstje robert :biggrinn:

robert van dijck

Dat is mogelijk, zal er eens grote kuis in doen. Bedankt voor de opmerking innka3

mvg

Robert