Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

ZONDAG TUSSEN 8.00 EN 17.00 UUR BROWNOUT TUSSEN DAUIN EN SIBULAN........... :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Maar een reep chocolade genomen en dan morgen het grote dropfeest........



......na het Swiss Buffet voor P363.....gerechten zijn: aardappelen met mayonaise, zuurkool, brood. gesneden hete ham, gewone aardappelen, gegrilde worsten, saladbar....eet zoveel je kan maar P200 boete voor de resten....je mag ook niets meenemen...ik heb ze hier met plastic zakken gezien.... :lachen: :lachen: :lachen:

....uitstekende KWALITEIT... dit is wel het beste voedsel in Dumaguete naar mijn mening......








bananacreek



Het ziet er nar uit de JO MA SISON die daar hoog en droog in Utrecht zit en door den Nederlanschen staat geheel wordt onderhouden de macht uit de vingers is aan het ontslippen gezien de vele fracties bij de NPA....en in de tussentijd zegt Duterte ..."FUCK YOU JOMA".... :lachen: :lachen:...AND EVERYBODY IS LOOSING AGAIN......... :run: :run: :run: :run:

bananacreek

VANDAAG IS HET DE WERELD DROPDAG............ :happy: :happy: :happy: :happy:



ZEKER NIET DELEN MAAR ZELF OPVRTETEN DIE HANDEL................ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 20 juli 2017, 08:16:17
VANDAAG IS HET DE WERELD DROPDAG............ :happy: :happy: :happy: :happy:



ZEKER NIET DELEN MAAR ZELF OPVRTETEN DIE HANDEL................ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :thumb:

Drop op maar het ging fout in de disco...spelers (Pioneer C2000) vielen uit..met een volle dansvloer..... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :confused2: :confused2: :confused2: :confused2: :run: :run: :run:



Toen duwde een foreigner me in de rus en zei: "What are you doing?" ...en ik kon de smeerlap van gezicht een zogenaamde Macho Mof....en ik werd woest en "zei'...."Don't fucking touch me...are you crazy?"....Waht does it looklike I am doing????....."Go Home Buang"...en hij liep naar achteren....wat een ellende als de muziek uitvalt en de andere dj in de Dj Booth slaapt of op facebook zit ...maar daar gaat verandering in komen...reken maar van wel...... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :denk: :denk:

Gelukig kwam dj Mar die off duty was en me uit de problemen hielp want in zulk een situatie raak ik even in paniek..... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Altijd weer die geile dronken foreigners met hun grote klootbek terwijl de Filipinos de zaak veel sportiever opnemen....altijd zo geweest...de Filipino customer hebben veel meer respect dan die asociale bleekbekken......... :jajaja: :jajaja:

Na een minuut of 7 was de ellende voorbij .... :happy: :happy: :happy:


bananacreek

Ondergetekende en PVW met onze exen....jaren '80...(rookte nog PLAZA)....... :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Die van de gebrokende armen?????????.... :confused2: :confused2:...die slog ik een keer kapot tegen een bamboo pall... :lachen: :lachen:

bananacreek



Voorlopig niet meer doen want ik vreet me kapot aan die worsten...en ben 2 kg aangekomen en ben nu 67 kg.... :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :xmas: :xmas: