Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Nog steeds niet bekend wie het forumlid JFK vermoord heeft (was geen ongeluk).... :denk: :denk:

Zijn maar bitter weing mensen die zich daar zorgen om maken tenzij zijn broers... :denk:













:ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Originele Landrover Defender en zo rijden er maar zeer weing rond hier... :denk: :denk: :thumb: :thumb:


Rich

Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 juli 2017, 13:38:40
Nog een oudje...Rch @ Calebout..... :lachen:



Jaja Creek, alweer een paar jaar geleden tijdens ons bezoek aan Dumaguete.  Mijn vrouw en ik werden op de luchthaven opgehaald door Callebaut en richting de stad zagen we jou langs de weg lopen. Heel toevallig maar leuk  :thumb:

Een paar dagen later John bezocht in zijn Apo Vista en een paar maanden later was hij dood  :negatief: Triestig dat het allemaal zo gelopen is.
Rich de Nederbelg.

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

http://cebudailynews.inquirer.net/140445/7-killed-5-wounded-npa-attack

Het gaat HEET worden op de Filipijnen....naar mijn mening is een algehele Martial Law nu in de maak dankzij Jo Ma Sison in Utrecht.....nogmaals mijn mening... :denk: :denk:

Paranoid?....zeker weten  :jajaja: :jajaja:

Ga je weg?....nooit en te nimmer... :atyourservice: :atyourservice:

Mijn vraag is nu waarom de intelligence ergens vast zit of men nog bezig is en ik denk dat onder leiding van Duterte nu wel maatregelen worden genomen....

Vraag is nog steeds hoe die NDF/NPA aan het geld voor hun wapens en logistics komen....Noord Korea?....North Yemen?....China?......vergeet Cuba maar....of hier vandaan?.... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Guihulgnan is een plaats in het noorden van Negros Oriental....op een afstand van ongeveer 150 km?... :denk:



Sedert de jaren '70 is Guihulgnan een "hotspot" met NPA activity zoals andere plaatsen nl: La Libertad, Pamplona, Sta. Catalina, Basay en een aantal andere plaatsen..

En naar mijn menig probeert JoMa Sison/ Louis Jalandoni (beide hebben een herenleven in het Koninkrijkder Nederlanden) de peace talks te saboteren oftewel heeft hij geen enkele contole meer op de activiteiten van de NPA die zich als bandieten gedragen en belasting heffen van de farmers enz enz... :run: :run: :run: :run:

En Europa?...waaronder Rutte en kornuiten....... :denk: :denk: