Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


ganda

Citaat van: bananacreek op donderdag 31 augustus 2017, 08:20:21
Cataract disaster komt morgen............. :denk: :denk:

Na 217000 pesos lichter te zijn denken sommige  :smiley-philippines: nog dat ik eurobomen achter de bunker heb staan.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:



Dat is geen probleem bananacreek, als je wil kun je van mij een kilo money seed kopen voor een zacht prijsje.
Een rijke oogst verzekerd, niet tevreden geld terug.

bananacreek


bananacreek



Het verhaal moet nog komen maar de oogdruk is nu goed na het verwijderen van de cataracts............zodra er weer geld is komt ook het verhaal.... :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2: :confused2:

bananacreek

Ik gebruikte dikkere kabel maar komt van UNITOP tegen een zeer lage en daar kan je helemaal niet goed op starten (Jump-start)....goedkoop is duurkoop met dit spul en de duurdere kabels zijn echt wel beter en dit is P780 en de hele goede kabels zijn wel in de buurt van 2000 pesos... :denk:




bananacreek

Mitsubishi Japan Jeep surplus en beiden eigendom van KEN's Trading................


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Chowking


bananacreek

Citaat van: Herbie op woensdag  6 september 2017, 15:47:07
Waarom de ene goed geparkeerd en de andere niet :weetikniet:

Staat naast de kerk en dan mag alles verkeerd ............. :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:

Die wagens zijn hier veel te duur want in Amlan kosten ze 500 duizend in plaats van 700 T.............



https://www.olx.ph/item/military-jeep-mitsubishi-pajero-ID7ZEw0.html?h=50a2e31eff

bananacreek

Internet zeer slecht vanwege een een gebroken submarine cable "ergens" in de Philippines....en reparaties gaan tot October duren ....refund?..... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: